Hiphop spelning i vallentuna, 10 sep
Ungdomshuset nova kommer snart att ha en hiphop spelning, 1so1B och ATH kommer att vara där, (tyvärr) så kommer fronda oxå va där. 10 september e datumet och tiden återkommer jag med snart
På Grund av klagomål från Blåbärs_soppa så har jag bytt signatur, jag visste hur man gjorde? gå och lägg dig nu (klagomål från nattråden 2/1 -05)
Vadå (tyvärr) så kommer fronda oxå va där. ?
Ni behöver sånna som mej. Ni behöver sånna som mej, så ni kan peka med era jävla fingrar o säga: Titta, där är elakingen
lillegul-one fronda suger ;) mer info nu, det börjar klockan 20:00 och slutar kl 01:00 vore trevligt om det kom mkt folk, det kommer alltså inte bara vara grupperna som ska spela som spelar, utan oxå dansgolv efter spelningen http://www.nova-uh.se är länken till novas hemsida, jag måste oxå säga att jamet kommer att vara drogfritt (inte ens alkohol) men jag kan ingenting göra åt saken så tjata inte :p tack på förhand //Ratrax
På Grund av klagomål från Blåbärs_soppa så har jag bytt signatur, jag visste hur man gjorde? gå och lägg dig nu (klagomål från nattråden 2/1 -05)
ingen som tänkte komma eller? :p
Producent
2004-09-05 22:05
lätt att man kommer =)..
http://www.soundcloud.com/gyllander
Producent
2004-09-06 14:06
så klart man kommer förbi en polare från min skola ska uppträda där också tor jag kommer de kosta något??
jag måste oxå säga att jamet kommer att vara drogfritt (inte ens alkohol) men jag kan ingenting göra åt saken så tjata inte :p haha, är det inte max 18 på nova.. vafan ska ni alkohol till då, fjortisfylla.nu på nova, wack
Trendnet: en ungdomsgård är i första hand avsedd till att vara för ungdomar... men det betyder inte att inga andra får vara där? :p ungdomar kan ju även vara över 18 ;) Gyllander : hehe.... bra då :) kan jag prata med dig lite då oxå? :p 1so1b kommer lätt vara bäst :) djbb_beats : tror det kostar 60 spänn lr nåt... vem e din kompis? ATH lr 1so1b? vilken skola kanske är lättare? :p
Producent
2004-09-07 22:20
Leo heter han, vet inte vilken grupp han e me i men de e han och nån som rappar på spanska typ. Han går på fryshuset
djbb_beats : 1so1b leo AKA nelson ;) 1so1b är naleen och nelson... men chupacabra ska rappa med dom... han kör på spanska ;) kom hit o lyssna om du känner för det :p vad heter du? ska kolla om han vet vem du e xD
Producent
2004-09-08 19:57
yee klart man kommer björn heter jag
Cleant... Blir det som en konsert eller kommer de va Open Mic sen?
"The Police is coming, drink the Evidence and put your Dick behind your head"
gyllander: bra... skulle behöva prata med dig om din vän Q... gillar inte hans attityd... ska prata mer om det sen.
Märta : ingen open mic iaf... men jag hörde på 1so1b's lilla repetion.... och jag kan säga att fronda borde vara förband... :p
får jag också va me och sjunga?
ATH är väl AL-TAIM-HAI (Nunca Nada & Pelao Crew) eller har jag fel? :S
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
funtar på att komma..men vart fan ligger nova?
killen: bakom vallentuna gymnasium..
Legenden: du är helt korrekt så som jag har förstått det.
reespect: neee... du e så kass ;)
G-productions: casha på plats ;)
Killen:
www.gulasidorna.se
jag vil ändå inte sjunga på d där *PiLuTtA dAjJ*
WEEE, JAG SKA OCKSÅ VARA MED PÅ KALASET!
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
ElMaco: vem e du? hehe jag sitter här nu och väntar på ATH och 1so1B som ska kicka 21:00 :) lycka till och tack alla som kom
då var det slut då :(
Producent
2004-09-14 21:45
fan det sög och undrar vem som kastade ägg mot fronda *host*...
VA DET DU? :p haha... vare din polare som vart utkastad oxå? :p
Producent
2004-09-15 17:32