Methodman 27/8 INSTÄLLT!
vad ska man säga, så typiskt!
express
Fast inte helt otippat tyvärr.
Officially not impressed.
Pharoahe också eller??
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Pharoahe står fortfarande på programmet på Riddarholmsfestivalen så han verkar inte ha ställt in nej.
Officially not impressed.
meh det är ju så stört de hade fått ett muntligt avtal av method man....troligt att han skulle komma då, när de flesta artister ställer in även med kontrakt...
all these people still no one too see...
skönt att dom ersatte med snook å afasi typ ...verkligen i samma klas som method man ..eeeeeeh. .
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold
Har de någon hemsida? Hittar inget om festivalen på nätet nämligen....
och som vanligt vore det ju trevligt om ni bifogade lite källor..
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
mm, länka nått så man ser om det e sant, jällllaaaaaaaaaaaaaa skit om det e så.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan ska man aldrig få se någon Wu-medlem? Här har man diggat dem sedan barnsben... måste vila en förbannelse över mig! :(
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Riddarholmsfestivalen finns inte med på Festivalinfo.se, källa?
Method Man inställt Under måndagen meddelade Agenten för Method Man att turne datumen för Tyskland, England och Skandinavien ställs in då vissa datum i England inte blev 100 % konfirmerade av den lokala promotorn. Under onsdagen presenteras ett nytt program och samarbete med Sthlm:s 2 bästa Hip Hop klubbar. Köpta biljetter återlöses av BiljettDirekt eller i Riddarholmen kassa, torsdagen den 26 augusti. OBS! Nya biljetter för torsdagens Yes - Hip Hop Don't Stop krävs! Köpte du biljetter till Method Man tidigare måste dessa återlösas och nya köpas. /Riddarholmens Kulturförening Från:
http://www.riddarholmsfesten.se Method Man ersätts med Snook, Ayesha, Fattaru, Organsim 12, Afasi & Filthy..
Skamvrån Productions www.tinitusochted.se
haha asså ersättningen är ett sånt jävla pinsamt skämt asså ..ja skulle va sååå lack om ja hade köpt biljett ..
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold
Äh, man får ju pengarna tillbaka och det är väl inte helt oväntat att han ställer in heller. Tror det kan bli bra drag ändå..
Skamvrån Productions www.tinitusochted.se
Method Man ersätts med Snook, Ayesha, Fattaru, Organsim 12, Afasi & Filthy.. ska man skratta eller gråta?
Så länge Pharaohe kommer är det ju lugnt
Visca el Barça!
mobbat... hatar ticnet för övrigt dom kör sann horunge anda och behåller den där avgiften på typ 30 spänn per biljett.. tur att man inte köpte.. ska aldrig köpa via ticnet tvii
Method Man ersätts med Snook, Ayesha, Fattaru, Organsim 12, Afasi & Filthy.. haha, damn.....
ya hörd mä!
hahah yes jag e nu 50kronor rikare, eftersom jag slog vad med en kompis att method man skulle ställa in. förövrigt så tycker jag att ersättningen är riktigt bajskorvsskitskeff!!
fcuk spleling
he he he he ta av dej din truckerkeps *lol*
New job. New Life. Good life
i Århus, Danmark ersätter dom Meth med M.O.P, inte illa!
"Sentense presents: Moods & Moments" UTE NU! feat Prop Dylan, Kashal-Tee, Black Fist, Majistern, Reks, Supasition, Donny Goines m.fl. FREE DOWNLOAD!!
fyfan jag ska flytta till danmark..... jag skulle tom hellre se mop en meth, ....
så jävla typiskt.. o orka me keffa snook o oragnism tolv m.m
Walk in my shoes, hurt your feet. <br> Then you'll know why I do dirt in the street.
Typiskt. Samma som busta rhymes. Man kunde ju ana att det skulle gå åt pipan
Jag nöjjer mig mig inte med 1 när jag kunde fått 2
Pharoahe Monch e såååå mycket hetare
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
självklart är det synd att Method inte kom men Pharaohe är more than enough...
www.unt.se/musikbloggen
men nu till den stora frågan:var fixar man biljett? på ticnet kan man ju inte beställa längra pga. att just method man är inställt. kan man köpa på plats eller nåt???
du kan beställa på
ticnet ,sök på riddarholmsfesten och tryck på
Riddarholmsfesten längst ner, som kostar 100 sek.
www.filtret.wordpress.com market presenterar.... Filtret netplay