svenskahiphopgalan, Malmö, 2 okt
Äntligen Malmö!!! "Malmö...Hip-hopens huvudstad! Radio NRJ och Skivlagret presenterar stolt Svenska hip-hop galan 2004 på Amiralen i Malmö den 2:e oktober.. .....skaffa din biljett nu!!! Unikt!!! För första gången får vi se hela den svenska hip-hop eliten samlad på en och samma scen Malmö är hip-hopens huvudstad nummer 1 så äntligen presenteras Svenska hip-hop galan på Amiralen i Malmö. Det kommer att bli minst 6 fullspäckade timmar, inga pauser, bara ett fruktansvärt drag från startskottet klockan 18:00.. Du kommer att få uppleva de allra bästa och hetaste artisterna inom svensk rap just nu tillsammans med en spektakulär ljud och ljusshow." källa: http://svenskahiphopgalan.se
Jag tycker dom kunde ha valt en bättre konferencier än gonza faktiskt, jag kommer iaf ha sjukt svårt att förstå vad han säger, men de kanske bara e jag... Nice att den ända bilden dom hade på värdish var deras skivomslag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Malmö...Hip-hopens huvudstad! Radio NRJ och Skivlagret presenterar stolt Svenska hip-hop galan 2004 på Amiralen i Malmö den 2:e oktober.. .....skaffa din biljett nu!!! Verkar ju hyfsat seriöst när dom använder punkter och utropstecken med måtta..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dem överhypar artisterna riktigt rejält i deras presentationer också. I vilka tidningar har Don Diego fått högsta betyg? Lite underligt skrivit vissa texter som du säger Mäki. Men det verkar vara en skön grej om folk nu är villiga att betala 360:- för en kväll med svensk hiphop.
Ursäkta mig, rättning, 345:- ska det vara.
Sjukt dum i huvudet man måste vara när man lägger galan samma dag som Freestyle Rap SM i samma stad, de lär juh få mycket folk. Bojkotta!
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
Helt bra ut? Undrar vem som tänker betala 345:- för att se samma artister som kommer till Malmöfestivalen en månad efteråt. Verkar vara dåligt arrangerat, men för all del... Lycka till!
Slå han.
Producent
2004-08-08 22:11
Radio NRJ och Skivlagret ? men vafan? och doggelito som konferencier?
nrj..................donken............. ..nämen suck har vi hört om sån skit förut? ge mig mindre gonza tack. går inte ens in på den jävla hemsidan. seriöst. peeps. dra på fight nite istället o få lite riktig hiphop. september. copenhagen. I'll be there.
Word!
shoo va händer len det här e dogge och jag e konstig
http://www.allyawan.com http://greenstreetwan.blogspot.com
www.freestylesm.se www.freestylesm.se www.freestylesm.se
Rock The Beat Entertainment
ja säger : Kom till Freestyle SM o kolla in O Ne , Martin&Pluralis istället fuck 345 spänn
I go on, holdin on to the image of what I once was never lettin my broken glass reflection to step forth
YEAH!
Altså då om vad kvist sa...
inga favoritartister som e me direkt, men men... inte dåligt d heller..
Drick Mjölk! *Muuuuuuuu*!!!
"Malmö är hip-hopens huvudstad nummer 1" Jo, tjena.
"...and you can Quote me on that"
haha fett att utnämna sig till "hiphopens huvudstad" och dra hit massa artister från sthlm
www.twentyfoursevenrecords.com , myspace.com/twentyfourseven L L L L L L L L L L L L L L L L L L L L Nästa släpp: Abstract Rude - No Longer A King 7" Pic Disc
F'resten, ännu roligare: "Unikt!!!" Jo, för det finns ju inte redan 2 andra hiphopgalor i Sverige.
"...and you can Quote me on that"
hehe jag fattar inte riktigt heller..vad gör malmö till hip hopens huvudstad? inte för att jag bryr mig om vilken stad som är det, men ändå. sen 345 kr...jo man tackar...alla vanliga svenska jams som jag vart på som haft svenska och amerikanska artister har legat runt 200kr, tom mindre, då har det vart breakdance o graff också...låter ju lagom intressant.
malmö e iofs sveriges hiphop stad. garanterat. malmö får mkt roligare akter. mkt billigare. bor d'rnu. bodde i sthlm förut. so. kan lätt säga att de e så. i sthlm kostar konserter fan minst en hundring mer om inte mera. (lokalhyra o sånt shit säkert). shit i samma denna galan e bull o de finns roligare o hitta på för de pengarna. glider in på freestylesm sidan nu. kanske kan man få de o fightnight för samma summa. :-)
står ju på freestyle sm's hemsida att det är inställt i malmö...hur fan ska dom då tävla om publiken med den där galan...kefft...synd dock...om det är så dvs...
Graffiti is so last year dude!
Får hålla med om att Freestyle SM krossar Hiphop galan.
Keep crushin'!
jaha..,..är finalen i malmö eller? cool isf.
Graffiti is so last year dude!
Säljer biljetter för 200 ifall någon är intresserad
Inte nån som helst reklam om galan ju...
*Jag va bara inte gjord för dessa dar, dessa dar va inte gjorda för mig*
Damn dyrt, men för dom som diggar svensk hiphop kan de maybe vara värt de,
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
Jizzo precis....jag har inte sett nån reklam eller någonting alls om det här....skumt
jo..finns tom flyers på subway.så nog har de försökt iaf. men def borde dom gått ut me reklam på tv för o skapa hype när de tar så frukkkkktansvärt mkt pengar för svenska akter man kan se gratis på typ gatufestivaler...
Ja men i Göteborg har jag inte sett någon reklam alls =/
I Malmö är de mad mycke reklam runt högskolan o i stan...
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
TROR NI VERKLIGEN ATT JAG SKA BETALA 345 KR FÖR SÅNA KASSA ARTISTER SOM DESSA BLATTAR MAN KAN SE VARJE DAG I LINDÄNGEN!! 345 kr är t.om mer pengar än G-unit konserten, snääääällllaaa att man ska dit!!! PS: BLÅÅÅÅÅSSSSSSNNNNIIIIINNNGGGGGG
Holla At Ya Boy
57 = artister = fattaru är ju 4 stycken, så don´t go there booooy :)
Uppsala Reggae festival kostade ungefär det dubbla men det var ju betydligt fler artister som uppträdde plus att artisterna kom betydligt mycket längre än vad dem ikväll gör.. personligen tycker jag att det är lite överpris men å andra sidan är jag inte arrangör och har inte den blekaste om hur mkt saker och ting kostar. Blir dock lite fundersam när större arrangemang ordnas till betydligt lägre pris (i förhållande till detta). Men men, ni som går dit kommer säkert att få en bra kväll, hoppas att det är värt pengarna!
REC #26<br>Team EA-Racing
totalt jävla katastrof! och Frenetic de du skrev stämmer väldigt bra, ljudet var riktigt illa! honestly va fet som vanligt, timbuk höjde nivån rejält men resten va värdelöst! glad att jag itne behövde betala...!
"God damn we can't even afford to die!"
Verkar som att man gjorde rätt i att stanna hemma!
REC #26<br>Team EA-Racing
Jag fick en biljett av en kompis och vi va där. I början va det mycket folk men redan vid kl 21 stack alla, tur att man va över 18 och kunde hänga i baren där istället.
Jag tyckte där var många grymma uppträdanden, många som rockade scenen totalt, synd att det inte var något tryck i publiken bara pga för lite folk..
It's all alright!<br>
Haha, kan inte mer 'n instämma med Bobby Dollars. Kalla Malmö Sveriges hiphopstad nr1 och dra dit alla artister från sthlm. Malmö är en av Sveriges största men inte störst. Riddarholmen kostade en hundring i förköp, man fick se afasi, org12 o pst/q, ayesha, fattaru, ison & fille + P. Monch. Klart värt att tänka över priset.
fy fan vad jag är besviken. varför i helvet köpen man en biljett för 345:- spänn och bara står rakt upp och ned som enfågelhålk vid scenen? jag fattar inte grejen. sedan, vi blev utslängda. eller min favebitchs pojkvän hade civilspanarna sagt att han var för full, vad gjorde han? han pussade henne. sjukt som få och vi ska bra inte tala om securitas behandling av det hela. tack vare män som har jobb som penisförlängare fick jag ut 3 timmar av den där galan. det var lätt inte värt ett skit. eller ayesha, peshi och hon den snygga bruden gjode det värt. fy fan vilket dåligt arr.
WWW.FIRSTUP.SE - A Daily grind of the best in: Grime // Hyphy // Southern // Hip-Hop // 8-Bit // Bassline // 4x4 // Club // Funky House // Dirty Pop // Sneakers // Caps // Nails // Interviews // Events // Downloads // Nights Out - Basically, for the love of music and nyce stuff
SEN EN ANNAN GREJ SOM BARA RÖR MALMÖ. VAD HETER KLUBBEN/BAREN SOM LIGGER MITTEMOT HARRYS I MALMÖ. DEN HAR TYP EN DANSGOLV MED HIPHOP/RNB DÄR UPPE. JAG VILL HA MIN KARL FÖR KVÄLLENS IGEN. DET FATTAS EN SIFFRA I NUMMRET JAG FICK SÅ STOD DU I DÖRREN DÅ VET DU VEM SAMIR ÄR OCH SÄG FÖR FAN TILL KARLN ATT HAN SKA KOMMA TILL STHLM. ELLER TYP HÖRA AV SIG TILL MIG. YES YES YO.
WWW.FIRSTUP.SE - A Daily grind of the best in: Grime // Hyphy // Southern // Hip-Hop // 8-Bit // Bassline // 4x4 // Club // Funky House // Dirty Pop // Sneakers // Caps // Nails // Interviews // Events // Downloads // Nights Out - Basically, for the love of music and nyce stuff
en 3:e grej. NI SOM DANSADE PÅ NÅGOT UPPTRÄDANDE (det kan ha varit åt hon den dnygga bruden med massa hår och kort jeanskjol), TVÅ SNUBBAR I VIT RESPEKTIVE SVART G-UNIT HODD, NI KÄNNER TYDLIGEN DENNA SAMIR. ja, jag vill ha karln.
haha
BngInTtlCntrlHny; Beckys..?
jag har fixat det där. heartbreak hette stället. men thnx iaf.
du fattar väl att det fanns en anledning till att du inte fick det fullständiga numret?
Värsta känslan? olycklig kärlek... händer alltid mej.... :(
haha, men du killen, det var INTE jag som ville ge mig det. det var knappaste jag som tjatade. och om man inte vill ge sitt nummer brukar man inte ge det heller. get some real.
sån crap factory!!!
Holla At Ya Boy
varför skulle man vilja se kort på fula och trista 10-åringar vid scenen? jag är fortfarande grymt besviken. det enda som var värt var han som var snygg och hon bruden som var snygg som hade hår stort som få och skitkort jeanskjol och snygga dansare.
BngInTtlCntrlHny du verkar desperat
http://soundcloud.com/acke1 http://twitter.com/Acke142]http://twitter.com/Acke142