I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Versus på nef ( 30 Juni, Gbg)

Klubb & Konserter - Övrigt & Utland

   

2004-06-11 11:34

Versus på nef ( 30 Juni, Gbg)

Hej! Är helt ny på whoa.. Men känner säkerligen en del folk här ändå..

Tänkte tipsa om lite bra grejer som händer i sommar. Först och främst min o Johan von Arnolds klubb på nef onsdagar i gbg i sommar. Detta är absolut ingen renodlad hiphopklubb, men det händer säkerligen en hel del grejer som folk här är intresserade av ändå:

30 Juni FEEEET Premiär. BLACKALICIOUS (US) Live!

7 Juli Timbuktu & Chords (JUJU) vs. ADL & Swing Fly (Blacknuss)
(Gbgs finest: Confuze lägger beatsen..) På uteserveringen kommer keep it real
göra galna upptåg.

14 Juli Bwana Club vs. Studio One

21 Juli Kaah vs Moneybrother

28 Juli TBA.

4 Aug DJ Sleepy vs. DJ Amato

11 Aug Old School funk night med bl.a. musiker från gamla Stonefunker & Cane n Able

18 Aug Kingston Airforce vs. JMYHaze Beatbox

25 Aug Da Pony Bros vs. Party puff people

1 Sep Säsongsavslutning. TBA!

--

Förutom ovanstående vill jag även slå ett slag för megafeztivalen , gick igenom lite threads snabbt här och på lite andra forum och måste säga att det är trist att så många sågar mega. Visst har det blivit en knas grej av ZTV att lägga skiten samtidigt som hultsfred. MEN oavsett så tror jag Megafeztivalen kommer bli en nice grej, tycker dom har helt ok lineup. Ser personligen hellre Missy live än Alicia Keys. (oavsett produktionssnack hit o dit) Plus att det finns en hel del grymma djs i danstältet.. Bl.a. Shorty Blitz och Paul "Trouble" Anderson från UK. & om man gillar house spelar både Axwell (som nyligen remixat både NERD o USHER) och Stonebridge.

Hursomhelst.. Vi är ett rätt stort gäng från gbg som ska dit redan på onsdagen o spela i tältet dagen innan festivalen öppnar. Campingen är öppen och det kommer blir riktigt schysst så kom dit o stuffa. Musikmässigt kommer c:a 10 djs + MCs spela allt från hiphop, ragga, jungle, drum n bass, house mm.

Ok, d var det hela..

Kul o vara här iaf.

Ses på nef och/eller mega i sommar?

/nibc

my style remains eratile..