I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Premiär för Trädgården den 11:e & 12: Juni [Sthlm]

Klubb & Konserter - Övrigt & Utland

   

2004-05-25 19:01

Premiär för Trädgården den 11:e & 12: Juni [Sthlm]

När?
Fredag den 11:e juni och Lördagen den 12:e Juni
Kl. 18-03

Var?
Fleminggatan 2-4

Vad?

Fredag : Killers Soundsystem & Patsy Soundsystem

KILLERS Soundsystem (varannan FREDAG premiär 11/6)
Jackie Opel, Stranger Cole, The Termites, Bleaches, säger det dej något?
Antagligen inte än i alla fall. Men för Killers Soundsystem betyder dom allt. Under sommaren kommer Sensitive Skinn och Rock Gustav gräva ännu djupare i skivbackarna. Efter deras otroliga framträdande på Trädgården i sommar kommer du förstå varför.
__ Ska, raggea, rocksteady, calypso, mento och etiopiska rytmer snurrar med hemliga gäster vid micken. Änglarna kommer gråta glädjetårar i takt med stjärnorna.

PATSY soundsystem (varannan FREDAG – premiär 11/6)
Patsy är den tuffaste kvinnan i världen. Alla coola kvinnor heter Patsy. Skönast är nog Patsy Stone i bästa brittiska tv-serien Absolutely Fabulous: en svinsnygg, pillerknaprande, dekadent och egotrippad 50-åring som idkar sex med hälften så gamla modellpojkar. När det begav sig var även Patsy Kensit ruskigt raffig. Hon var tillsammans med världens snyggaste Liam Gallagher, och hon sjöng poplåtar på franska med Pet Shop Boys. Som om inte det räckte var Patsy Kline den allra tuffaste countrybruden. Det är tamejsjutton mer än nog varför Patsy Soundsystem heter som de heter.
__ Bakom Patsy Soundsystem står Anna Swantesson och Karin Nerman. Karin har bland annat arrangerat klubben Yoshimitsu i Gubbängen och Anna stod för Fritz’s Corners klubbkvällar på Kulturhustaket förra sommaren. Den här sommaren huserar vi på Trädgårdens terrass med liveband och inbjudna DJs

Live:
Vega, Thehelpmeplease + Hemlig gäst


Lördag:
Don Holly

DON HOLLY (LÖRDAGAR – premiär 12/6)
På lördagarna står Trädgårdens flaggskepp Don Holly för underhållningen. Förra sommaren bjöd klubben på en stämning som fick den mest hårdhudade Burberry-kepsen att vilja kramas, och den ledsnaste pandan att rodna av glädje. En Don Holly-lördag på Trädgården är ett svettigt bevis på att livet är vackert, och trevligt.
__ Trevligheten är Don Hollys hederskodex och residenterna Jakob, Jonkola, Peter och Mr Toorell fyller dansgolven med en blandning av det bästa och gladaste. Don Holly blev nominerad till ”Årets bästa klubb 2003” av Allt om Stockholm.

Live: Tobias Fröberg, Hell on wheels och Empire Dogs.

Ålder? 23 (Har jag för mig, men jag kan ha fel)
http://www.tradgarden.com
" h ..


Observera att jag inte har klubben så jag kan tyvärr inte svara på era frågor. Det som står ovan är det jag vet.

Married to the money, fuck the world, that's adultery