I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sole/Mansbestfriend(w/ bleubird), Västerås, 6 juni

Klubb & Konserter - Övrigt & Utland

2004-05-24 17:54

Sole/Mansbestfriend(w/ bleubird), Västerås, 6 juni

"tell me that you love me" presenterar:

Sole/Mansbestfriend med support av Bleubird

Plats: Taj Mahal, Västerås

Datum: 6 juni

Tid: 20.00

Pris: Förköp 100:- (Köpes på Taj Mahal) vid dörren 120:-

Åldersgräns 18 år!

Så var det äntligen dags för oss i Västerås att få besök av Sole från Anticon när han besöker Sverige på sin Mansbestfriend Tour. Med sig har han dessutom rapparen Bleubird som tidigare i år släppte albumet Sloppy Doctor. Detta får ni alltså inte missa!

För er som dock inte känner till sole sedan tidigare så rekomenderar jag er att besöka: www.anticon.com

Eftersom Taj Mahal dock inte är den största av lokaler (130 pers)så är det god idé att så fort som möjligt ta sig dit och köpa biljetter. Ni som dock inte är från Västerås, men vill komma och titta kan messa mig, så ska jag försöka att hjälpa er att få tag på biljetter. Det är dock inte jag personligen som annordnar denna spelningen utan jag hjälper bara till med marknadsföringen, då han som ordnar varken har whoa eller internet.

Hoppas vi ses där!

/erik

iderik - ex-apa, STNDHL, stereotyperna, Ziggurat Hobos...

2004-05-27 12:44
Jag vill ha mycket låtar från Bottle of.. övertungt album.
"If the revolution ain't gon' be televised
Then fuck, I'll probably miss it" - Aesop

2004-06-01 21:18
vilka ska seriöst vara förband? synd att västerås inte har något i stil alls med sole, textmässigt eller på något annat sätt. det kanske skulle fått mer gung i det hela.
 i get more pussy then panty!

2004-06-06 18:10
ah kan dom inte komma till skåne land också?
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?

2004-06-07 12:45
Ja, tack till Bleubird och Sole. Nuff said.
"If the revolution ain't gon' be televised
Then fuck, I'll probably miss it" - Aesop

2004-06-07 15:21
Ja! Fy fan vilken jäkla bra och rolig kväll det var igår. Lätt det bästa jag någonsin har sett och hört i västerås, vilket kanske iofs tyvärr inte säger så mycket. :)

Men allt var ju bra! Publiken var bra, Sole å bleubird var mega bra, vädret var bra, taj mahal var bra(vem trodde det) och t.o.m. ljudet tycker jag var bra! Om ni hade hört hur det lät på soundchecken så hade ni nämligen förstått att det av nån konstig anledning nästan var som dag å natt i jämförelse. Antar att det beror på att lokalen var tom då och att när väl lokalen är full så hjälper alla kroppar till att förmedla ljudet bättre, så att inte basen bara förvinner bort i betongen. Iofs var det lite tråkigt med den glappande kontakten på Bleubirds spelning, fast han löste det så jäkla snyggt att det ju nästan verkade inövat! Så det störde iaf inte mig det allra minsta! :)

Hoppas vi kan göra om en sån här kväll i västerås igen snart!

iderik - ex-apa, STNDHL, stereotyperna, Ziggurat Hobos...

2004-06-07 15:35
HAHAHA såååå skön!!!

I'm the biggest fuck mood ever - Lars Göran

Kul kväll faktist...

2004-06-07 18:48
bilder på, www.generuss.com
 i get more pussy then panty!

2004-06-08 15:08
Ja det var en fet kväll. bleubird imponerade verkligen.

2004-06-09 16:45
it was amäjjjjjsing

2004-06-11 10:21
man kan säga att ja hade cirkussjukt kul i söndags
...eh ja mmm...
/dna