Pimp & Hoe Fest - Stockholm, 9:e juni
FEST PÅ ODENPLAN TEMA: PIMP & HOE BILJETTER: 120:- Inklusive garderob Onsdagen 9.Juni kl.21-02 Brygghuset, Norrtullgatan 12 T-bana: Odenplan Frågor & Biljetter: 0702229765 (Julia) Infosajt: http://pimpnhoe.kickafett.se Bilder från festen kommer finnas på websidan. För övriga frågor skriv till mej! :) And don't forget to tell your friends!!
Everyone should live in harmony, like the black & white keys on a piano..
niprone: Det är festens TEMA!
Du tror inte att han/hon undrade varför temat är just "pimp & hoe's" då?
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
får man vara hoe även om man är kille?
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
För att det verkar kul...?!
Refused: Det e klart. Min pojkvän och hans polare ska klä ut sej till hoes.. :)
haha om jag hadde bott i sthlm hadde jag lätt vart hoe, låtit alla tjejer där pimpa mig :P
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Så jävla typiskt Whoa. Är så trött på folk som hela tiden försöker vara så PK som möjligt. Lycka till med festen! Fler fester med teman, tack!
haha whoa har börjat bli typiskt det mesta nu för tiden. whoa är typ allt med andra ord! kanske kommer, beror på ekonomi såhär i student tider.
solar mig i den permanenta glansen av mig själv.
skull: Att vara typiskt whoa är att vara PK, arrogant, underground och jääääävligt mån om att hålla en hård image.
Det är INGEN åldersgräns på festen. Men jag säljer inga biljetter till nån under 16 år iaf! Så att det kommer bara vara folk som är typ 17 och uppåt...
alkohol? jag e endå inte arton, men en polare undrar
asiwouldsay AHB AHB
300 pers... Det kommer även bli breakdance uppvisning..
Swettiz: Kröka innan istället... Man vet aldrig om det blir knas i fall minderåriga dricker.. Fast bli inte förfull för man kommer inte in då..
kommer inte komma men tänkte sprida lite glädje i tråden med att propsa för initiativet och önska lycka till!
Priyan: Tack så mkt! :)
Flummet- F17 okej. jag kanske är efterbliven,men är det så att det inte kommer att serveras alkohol?
asiwouldsay AHB AHB
swettiz: Nej, alkohol kommer inte att serveras..
30 lakan? hah i gbg får du en mindre klubb att hyra med personal å allt, för 5 lakan, men då får du bara vist för entre men endå.. å snackar vi en klubb mitt inne i stan på e fredag...
TeKoNe: Detta är STHLM....
Blåbärs_soppa: politiskt korrekt
å detta e gbg, 30papp, jag tror bara ni vill tjäna massor av pengar eller så e det en sjukt stor lokal?
TeKoNe: Yes, vi både vill tjäna lite på det och ja, det e sjukt stor lokal...
otroligt löjligt tema och inte särskilt originellt
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
dagen innan min student. annars hade jag lätt pimpat alla hoes :)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Är det någon kopia av KlubbW kräks jag duktigt över dig... Annars så låter det festligt med någonting nära mig :) Men 120:- gör mig lite negativ till det hela. Lycka till.
California, knows how to party!
120 kr för ingenting? bra promotion!
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold
julia87style F17 Vilka b-boys uppträder? Vem är DJ?
California, knows how to party!
det e lugnt, jag drar med mig mina hoes från baltikum å kommer (risiga som fan men vadå?). kanske även kan prata med mina hallick-kollegor för en sväng förbi.
www.clubtraffic.org - www.myspace.com/djsystematic
Temat är väll inget nytt måste jag säga och inte speciellt lyckat, Nått annat hade ni faktiskt kunnat kommit på. MEN Jag önskar er all lycka med festen bra att ni gör nånting istället för att gnälla men som sagt 120 spänn för musik o lite dans som du kan få vartsomhelst gratis är tveksamt. Ni borde ha nått mer som lockar.
YaknowhatI'msayin?<br> <br>
låter intressant men 120 spänn är väldigt mycket pengar för en som lever på 950kr/mån..
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
Jo, det kanske det är.. Men vi har fortfarande en breakdans uppvisning som lockar människor..
JÄVLIGT LYCKAD FEST IGÅR! =) Det var fedt kul...