Streetdancefestival! 8maj [sthlm]-uppdaterad info
Streetdancefestival!! 8 maj smäller vi upp dörrarna för Husets Streetdancefestival i Huddinge!! *Workshops i både new school och old school (locking, popping, boogaloo) kommer hållas under hela dagen (14.00 - 19.30)med två olika nivåer. Avancerad gruppen kommer hållas av Mathias Singh och Robert "Shipy" Szczypinski Nybörjar - Mellan gruppen kommer jag (Anna) att hålla i och jag kommer koncentrera mig på new school och locking. För anmälan ring 08-53536344!! *20.00 blir det JAM där DJ Too Much kommer spela och vid niotiden kommer det bli ett flertal streetdance-shower av både lokala som grupper utifrån! Bland annat kommer Svenska Mästarna i Streetdance 2004 - Atmosphere att dansa loss!! Får ej missas! Schema för uppträdanden: 21.00 SLOOPS (sthlm) 21.15 Atmosphere (karlstad/sthlm) - SM vinnarna 2004 21.30 50 öre (sthlm) 21.45 DaFunk (gbg) 22.00 Open Battle/tävling Juryn väljer ut de 6 grymmaste dansarna från open battle. Finalisterna tävlar 1on1 battle till beatbox. Juryn dömer på individuell stil och flow mer än på teknik. 1:pris - Presentkort på Sound the Light 2 - 3 pris - Streetdancefestival t-shirt + även fritt inträde till Husets HipHop Jam fredagen den 14 maj. Under kvällen kommer det även visas diverse dansfilmer från olika jams, crews, dansare m.m, m.m. T-shirt och pin tryck kommer även finnas att göra. Tryck t.ex. en egen t-shirt med Streetdancefestivalens logga. Lättare mat och dryck finns även i Husets cafeteria!! Priser för workshops kommer endast vara 50 spänn/ lektion!! Tider för båda nivåerna kommer vara 14.00 - 15.30 16.00 - 17.30 18.00 - 19.30 Inträdet till Jam - 50 riksdaler vill man både gå workshop och jam får man paketpris på 80 kr. Anmälan till workshops görs på nummer 08 - 535 363 44 och den är bindande!! Viktigt att anmäla sig nu så att ni får garanterad plats!! För frågor, propps eller kärleksbrev - kontakta mig eller XCLyte här på whoa! Dansa o ha kul gott folk så ses vi den 8'e!!!
Elvis was a hero to most but he never meant a shit to me
|