I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

17/2 Jedi Mind Tricks, Outerspace + R.A. The Rugged Man @ Scratch Sticky Fingers

Klubb & Konserter - Göteborg

2010-02-21 03:21
ingen annan än jag som tycker att R. A. är lik Paul Giamatti ? ^^

R. A. The Rugged Man

Paul Giamatti
if hiphop is dead call me ghost in the flesh

2010-02-22 00:38
mördar_anders

håller med dig bruv. sjukt oskönt.
men i övrigt, fett!
Västkust Rockerz

2010-02-22 10:20
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-03-21 16:44
damaged_god: DJ:n var DJ Illegal från Snowgoons, sjukt trevlig och duktig tysk som även var med på La Coka Nostra spelningen.

2010-03-24 19:57
Tack Chris! Ja, han var både sjukt trevlig och duktig.
Skivgrävarns pöjk! Alltid med smutsiga fingrar!

2010-03-26 20:57
R.A var faktiskt lite småsur vid mersch-bordet, men han sken upp när jag tog fram dockan.

säker på att det inte var fjortisen som gjorde det? helt plötsligt så lyftes hon över disken, samtidigt som dom grovhånglade, och sen så gick dom där ifrån.
tog nog mindre än 1 minut från "yo" till att han knullade.
i stort sett samma sak hände på sthlmspelningen hörde jag, så rugged kommer nog tillbaks till sverige!
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2010-03-26 22:43
kära fjortisar,
tack så mycket.
Rhetoric

2010-03-30 22:39
säker på att det inte var fjortisen som gjorde det? helt plötsligt så lyftes hon över disken, samtidigt som dom grovhånglade, och sen så gick dom där ifrån.
tog nog mindre än 1 minut från "yo" till att han knullade.

ja vilken bög han är. jag var sist i kön och kom precis fram till bordet när han drog. hade ju tänkt köpa skivor och t-shirts av honom och få dom signade men näääää då! han ska iväg och bli avsugen istället! då laddar jag hellre ner hans skit! :(
if hiphop is dead call me ghost in the flesh

2010-03-30 23:13
han lär ju komma tillbaks när han blev så väl omhändertagen... du får se till att vara först i kön nästa gång!
Rhetoric