I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

19/1 - Axwell på Wishclub... Älskar house öppet till 05

Klubb & Konserter - Göteborg

2008-01-08 23:39

19/1 - Axwell på Wishclub... Älskar house öppet till 05

En helskön kväll är att vänta den 19 januari, då WishClub har fixat hit DJn AXWELL. Han är b.la. en del av succégänget Swedish House Mafia, men har på egen hand skapat hit på hit (vad sägs t.ex. om "I Found you" och "Feel the Vibe"?). Tillsammans med Ingrosso och Laidback Luke gjorde han i år en remix på "It's true" av Salem al Fakir - också det blev en monsterhit. Axwells succé kantas av spelningar överallt i världen, allt från New York till London och Ibiza.

Det här kommer bli en helsjuk kväll! Men det är viktigt att vara på plats i tid. För att underlätta insläppet har vi släppt biljetter på Ticnet (kom ihåg att alla under 20 måste ha biljett), samt har en kampanjsida där man kan registrera sig.

Tryck här för Axwell's Myspace

KAMPANJSIDAN! WWW.WISHCLUB.SE/AXWELL

ÖPPET TILL 05

2008-01-10 00:40
Ja vi minns väl alla hur lyckat Angello på Wish var.. 40 pers? 100.000 kr i gage?
Det går bra nu?
- Det går jävligt bra just nu. - Bingo Rimér

2008-01-10 13:56
Axwell, snubben som gjorde Chipmodden till Hybrids crackintro för Worms 1.

Quasar / Sanxion <3       
<_Monk_> oh man, you have some rigid, distorted, stubborn and obsolete opinions and attitudes

2008-01-11 13:20
Men å andra sidan utan wishclub mäktiga bokningar av house dj;s ( detta är bara början) så hade Göteborg inte kunnat få dessa, daktum är att det inte bara är priset som styr dessa, det är mer kontakterna, WishClub kommer bli det enda stället i göteborg som har haft alla medlemmar i the swedissh House maffia, Fakta nr2, på steve angelo ( god vän till WishClub) va det mer än 420 pers i lokalen, gissar på att du inte kom in eller blev nekat, finns vimmel bilder på www.vimse.se, och en del klipp youtube,.. detta är fakta

2008-01-13 08:27
Jag tycker att det är typ 40 pers på alla evenemang nu för tiden, folk verkar inte ha stor lust att betala längre ... eller kan det vara att reklamen ut sett e dålig. Vad vet jag ...

Hoppa inte på mig nu bara ;)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-13 19:46
Cassie30Gbg

Jag har gått på många
utsålda konserter i Göteborg så det är inget problem med att fixa folk kan jag lova :)
Det går bra nu?
- Det går jävligt bra just nu. - Bingo Rimér

2008-01-14 17:15
Ha, ha fan Oracle ... det jag skrev behövde inte editeras ;)     kan inte alla bara vara vänner !!!

Vilka konserter har jag missat som varit utsålda (det sista året). Finns det nått grymt house ställe i Gbg som det inte bara springer småungar på ???
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.