I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
12/10 Shelta x iDiom x Todd Terje releaseparty at Shelta & Styrbord Babord
Klubb & Konserter - Göteborg
Tillbaka till forumet
digga P51
2007-10-10 23:58
12/10 Shelta x iDiom x Todd Terje releaseparty at Shelta & Styrbord Babord
It´s official! Fredag den 12:e oktober släpper vi på Shelta Burton´s japanska house label iDiom´s progressiva kollektion skapad av Hiroshi Fujiwara (Japan) tillsammans med Greg Dacyshyn på Burton Snowboards (US).
Vi öppnar fredagskvällen på
Shelta
kl 17.30 där vi ger er en sneak på delar av den uttrycksfulla satin-kollektion som undertecknar årets iDiom-uttryck. Bakom
Shelta´s
skivspelare står ingen mindre än
Todd Terje
(Norge) och sprider fjord-doftande rytmer över Andra Långgatan.
Den precis nyöppnade nattklubben Styrbord Babord (Kunsportsplatsen 1, smaka på den adressen...) lyfter på kaptensmössan och fäller ner landgången kl 22.00 där releasefesten dundrar igång rejält och ger er den överprisade DJ´n (som faktiskt även är astrofysiker)
Todd Terje
(Norge) fram tills kl 03.00. Ryktet går att Styrbord Babord köpt in ett soundsystem som heter duga så ta med dina danstofflor... Under kvällen så erbjuds lite god vätska, samt en installation på undre däck av årets iDiom-linje.
Ni kan hämta er fribiljett hos oss på
Shelta
fram tills kl 18.30 fredagen den 12:e oktober. Missar ni detta donerar ni i stället 50 kr till John & Co vid entrén på Styrbord Babord. Eller för att lägga det i andra ord: Missar ni denna fest kan ni lika väl donera er själva till till djurförsök.
Burton, Shelta & Styrbord Babord hälsar er varmt välkomna till en kväll vi är stolta över.
Mer info på Shelta´s blog runforshelta.blogspot.com
http://www.shelta.se
http://runforshelta.blogspot.com
http://midnighttraintoahus.blogspot.com
BountyBoo F46
Toastare
2007-10-11 01:03
så fett! Å Styrbord Babord är LÄTT ett av de nya favvisställena.
Jag skyller allt på Emma!
Capone
2007-10-11 11:06
mmm, förra säsongens jackor gick ju inte av för hackor.
Finns tid kanske man kikar förbi.
brabra.
strength
Borttagen
2007-10-11 11:08
part-ay!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Borttagen
2007-10-11 11:10
www.runforshelta.blogspot.com
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
BountyBoo F46
Toastare
2007-10-12 00:38
så nu är jag totalpepp.. och ska se till att peppa mina vänner som säger "nja, jag funderar på att spara mig till lördag"
mayornas P52
2007-10-12 00:45
fan, tänkte bjuda hoova och phonetik på detta, men dom kommer tyvärr inte, får se om bara gbg ligan drar ut...
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
BountyBoo F46
Toastare
2007-10-12 14:16
kör styrbord babord på 23-års gräns som vanligt eller gäller nått annat i kväll.. har kompisar som vill komma in.
BountyBoo F46
Toastare
2007-10-12 21:07
skitsamma, det blev gamling-gänget ändå. Känns som peppen är sjuk överallt.. förutom i tråden här.
BountyBoo F46
Toastare
2007-10-13 14:35
Blir ju nästan pinsamt nu att skriva igen..
men det var en sjukt rolig fest!
Tillbaka till forumet