När/Hur/Var kommer Rakim?
Det har ju varit reklam uppe för det, var det inte oktober?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
När/Hur/Var kommer Rakim? Han kommer snart/kraftfullt/på ditt ansikte.
någon som vet varför det blivit inställt?, eftersom det står så på ticnets hemsida men hittar inget på scratchs sida
Vi mailar ut den trista nyheten/anledning till alla på vår maillista på måndag. Postar utförlig info här imorgon Söndag med. / Scratch Unit
grr.. alla grejjer man ser fram emot blir ju inställda :( men adam Sage Francis är ju i krokarna.. dra hit honom!
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
Är det inställt?
Hasta La Victoria Siempre!
Inställt?????? Det får inte vara sant. Kan ngn snälla säga att det är fel.
Ticnet
Ord.
Rakim har ställt in hela sin Europa turné p.g.a "passproblem".
Vi har blivit informerade om att han skulle lämna New York nu redan den 4 Sept (alltså imorgon tisdag) Rakim är precis som KRS, de åks bara båt, flyg är inte aktuellt nu 2007 iallafall. Båten skulle anlända London och där skulle han även börja avverka sina UK datum på turnén. Problemet var att hans pass går ut nu 21 september, så det behövdes förnyas innan han åkte ut från USA och det gick inte att lösa i tid innan båten skulle lägga ut. Man kan tycka att han borde ha några top lawyers som kunde hjälpt honom att lösa det, eller att det hade vart som i Sverige att han kunde löst ett s.k. "rosa pass" samma dag för 1000kr om det hade behövts. Men riktigt så funkar det tydligen inte i USA och myndigheterna där borta såg ingen anledning att skynda för hans skull. Efter att de ansökt om förnyelse av passet så fick de reda på några dagar senare att det inte hinner bli klart innan han skulle åkt nu den 4:e hursomhelst.
Så dom la ner hela turnén nu och siktar på att göra ett nytt försök 2008. Då har han iofs hunnit släppa sin nya skiva tills dess.
MVH / Scratch Unit
P.S. Vi hör av oss framöver när vi vet vad vi kokar ihop för skit tills den 6 oktober och 5-års festen istället för Rakim. En sak är vi säkra på dock, det kommer inte bli någon legend av hans mått hursomhelst.
Hur får man tillbaka pengarna för köpta biljetter?
if it ain't ruff - it ain't right.....
NaturalDub
Ni som redan hade hunnit med att köpa era förköpsbiljetter kan givetvis lösa tillbaka biljetterna där de införskaffats.
FC, har ni lobbat på Talib Kweli som verkar turnera 350 dagar om året?
Ja seriöst... vore äckligt grymt om ni fixade blackstar (mos o talib). PLEASE!
Ord.
".. Haven't re-newed my passport since '86" av någon anledning tog dom bort min kommentar på hans myspace :)
Vad jag vet så e Talib Kweli äckligt dyr oxå...Men hade vart fett!
My Posse's On La Brea
han har la redan kört sitt race ? jag såg honom i Amsterdam med Jean Grae å Frank n Dank. hoohoooo sicken spelning. iofs, ny skiva å allt nu.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Precis, ny skiva m.m. Såg honom i Gent, fetare spelning får man leta efter. Men Black Star är nog omöjligt då Mos har snöat in på en seriös Hollywood karriär, grabben har skrivit på fler kontrakt än Steve Hirch det här året.
Blev lite ställd nyss, läste i Metro att Rakim skulle spela på Pustervik den 16/10?! Men det måste vara miss av Metro eller hur? hur ligger det?
...One Of Many, GBG'z...
Rakim skulle kommit 6 oktober,
men nu är det framflyttat till nästa år istället...
Toastare
2007-09-09 22:59
Talib hade ju varit guld.. eller cunnin och tonedeff eftersom jag vaer magsjuk när det begav sig.
Jag skyller allt på Emma!
Jäkligt synd detta... Har ni säkerställt ersättare än? har hört rykten men hoppas att jag hört fel...
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
Toastare
2007-09-10 14:13
Bagheera, är det Dr Alban? :(
BountyBoo: Doktor Albans brorsa.
strength
Toastare
2007-09-10 19:43
Capone, ouff tungt med andra ord!
på med moppehjälmarna.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Toastare
2007-09-10 22:26
Rhetoric, om du anspelar på Ruff Ryders så kräks jag i min moppehjälm.. ELLER VAD MENAR DU??!! är det nån hint eller ...
Toastare
2007-09-10 22:26
fan nu känner jag mig korkad hello moppepojkar, tänk på hur ni kör tjena
All respekt i världen till adam, för att inte tala om alla tack jag är skyldig den mannen. Har har på, nästan, egen hand räddat kvar göteborg som hiphopstad efter fatmilks fall och han står i stort sett alltid för feta bokningar. Att Rakim ställer in är självklart inte hans eller scratchs fel och att ersätta en sådan bokning är grymt otacksamt. Jag hoppas som sagt bara att jag har hört fel angående vem som ska hoppa in istället när kungliga scratch ska fira sin femårsdag. För er som undrar och klurar, jag tänker inte säga för mycket men håll ner ditt huvud pojk, ditt hår blir ruffsigt. Nej nej nej, ni vet vad jag menar... jejeje (skratt på spanska för de oinvigda)
Toastare
2007-09-10 23:58
HA nu vet jag också vem det är.. inte i närheten av Rakim. Men det är alltid något..
Men jag tycker isf att folk inte ska råna sig själva för att ha råd med konserten :D
http://www.twitter.com/michaelcrackson
C line om man inte fyller år samma dag dvs :))))
Ersättaren är ytterligare en fet bokning. PUNKT SLUT.
My Posse's On La Brea
Toastare
2007-09-11 23:50
som i överviktig? (trumvirvel)
Hasta La Victoria Siempre!
Stereotyp P19 Jag vill inte va den som går ut med det...det kommer nog upp i dagarna av Mr Arrangör.
My Posse's On La Brea
Nu finns det en tråd om vem det är för er som inte fattat kopplingarna.
Toastare
2007-09-16 15:53
Bagheera, bra att du förtydligade så inte någon kände sig utanför och blev helt förstörd!
Ja nog räddade jag sinnet på någon förtvivlad jävel som trodde att jag menade the streets...
Bagheera: Men vafan! Du kan ju inte direktöversätta en hook då!
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Jo jag är allsmäktig