I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

18/5 - Frida ”Dunka mig gul och blå” @ Trädgårn-The Voice Club XXL

Klubb & Konserter - Göteborg

   

2007-05-10 18:40

18/5 - Frida ”Dunka mig gul och blå” @ Trädgårn-The Voice Club XXL

Radiostationen The Voice är stolta att ännu en gång presentera Göteborgs absolut fetaste och roligaste hiphop & RnB klubb The Voice Club i en extra stor upplaga på Trädgårn lördagen den 18:e maj.

Se flyer: http://www.nojesguiden.se/upload/2007/05/10/470/the_voice_club_xxl_18may.jpg

The Voice Club XXL presenterar en fullspäckad kväll med liveakter, uppträdanden och mycket dans.


På scen live:

Frida med (bl. annat) sommar hiten "Dunka mig gul och blå" som toppat de svenska musik listorna och är veckans "Voice Choice".
Ernesto, Sveriges nya Soul stjärna som kommer att framföra (bl. annat) nya singel "Sick N Tired" från albumet "Find The Form".

Dansgruppen Skillz kommer dessutom att bjuda på en het dance-show för att hålla temperaturen på max under denna R&B och Hiphop klubbkväll på Trädgårn.


The Voice främste DJ Sebastian Voght kommer att finnas vid skivspelarna följd av några av Göteborgs skönaste DJ profiler DJ Mikael Weermets och DJ DJ X-lent .

Tävla och vinn VIP biljetter... Surfa in på www.thevoice.se och tävla!


Live on stage:

Frida med hiten "Dunka mig gul och blå"

Sveriges nya Soul stjärna - Ernesto

Sveriges hetaste dance crew - SKiLLZ

Plats: Trädgårn

Datum: Fredag 18:e maj

Tid: 21-05

The Voice DJ: Sebastian Voght

Guest Dj: Mikael Weermets & Dj X-lent

Ålder: 20

Inträde: 250kr (kan köpas via ticnet.se)


Tillhör Ni media eller anser ni att Ni skall stå på vår gästlista! Kontakta oss.


För mer info:

[email protected]

Ernesto Menacho: 0708-129391