4/5 Hi Fashion: Governor Andy & Chappa + more @ Ballroom, Henriksberg
Hotta Style!! Tack till alla som kom och gjorde Hi Fashion till en riktigt nice kväll förra gången. Stil och fason!! FREDAGEN 4/5 bjuder vi in live and direct: GOVERNOR ANDY (sthlm) CHAPPA (Dominica/gbg) Gäst Dj: CHRIS (Ziontist/Rumblepack) Tillsammans med Hi Fashion crew, Jr Eric och Partillo utlovar vi en fet Reggae kväll inna Dancehall stylee!Flyer Fre 4:e Maj Kl. 21.00-02.00 Happy hour 21.00-23.00 Ballroom, Henriksberg (Stigbergsliden 7) Tram: 3, 9, 11 tramstop Stigbergstorget Entré: 80kr 18 år
Peace inna mi heart and Spliff inna mi mout´!
Producent
2007-04-19 17:41
Fett flow, det kommer bli ballt som fan... big up.. // Konny
Coolt! De va ändå ett tag sen Andy va i Götet om ja inte missminner mig. Hans nya osläppta låtar ska ju tydligen va sjukt feta. Nån som hört??
ritkigt nice! ser fram emot å se andy igen! ses! BIG UP!
Excuse me while I light my spliff, ooh JAH I got to take a lift, from reality I just can drift, thats why Im stayin with this spliff!
Roots-lion Andys nya tunes e hur feta som helst... vi har smygt ut lite exclusives då o då på vibes46.com ... Respect till JR Eric & Crew..
Yes!
Det jag har hört från Andys kommande platta är ju fetstil. Detta får man inte missa.
Men... vem är chappa? Kan man lyssna nånstans?
Det kommer bli madfett!
Color_Blind - Chappa släppte den
här sjutummaren
under sin slacknessperiod för några sen.
Nu kör han lite mer consciouss och har en hel del nytt
material som han kommer köra på Hi Fashion!
va röjj förra gången , kommer bli ett härligt gig! vi ses där!
död åt bill o´reilly!
Chappa har man kunnat se ibland tillsammans med Ziontist på diverse tillställningar. En kväll att se fram emot! Andy´s (en riktig entertainer) nya material, Chappa´s nya grejer (några finfina bitar :)) och en tung selektion från my man Chris. Vad mer kan man önska sig? Ses där!
DJ Fudge | myspace.com/fudgadeliq "Att spela skivor med Serato är att spela Mario Bros.3 med P-vinge på alla banor"
Fudge, Blenda:
Yes, nu är jag med. Tack!
Producent
2007-04-23 21:16
Big up Big up,,,to hi fasion...det kommer att bli wicked n wild nu när det är en fet uppsättning av feta artister... stil... //
Producent
2007-04-23 21:17
Feta poster också.... = )
Konnystyle: Talk bout feta posters, har du sett BOB affischen?! Bless up, FLex up!
Peace inna mi heart and Spliff inna mi mout´!
Big up, Chappa, g-hood represent
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
Lessen att jag inte kan komma. Lissabon calling for Tippa. Chappa sgonna murder. Andy is a killer. Who's gonna live to tell the story?
Får väl hoppas Chappa kör lite olika stuk på bägge kvällarna nu när han e bokad två dagar i rad.... Man vill ju änna gå ut hela helgen... Kommer nog bli lika fett ändå!!
När Chappa kör med blenda sound är det som soundsystem-mc, med hi fashion blir det fet liveshow!
Yes I Different style!! Det bästa med Chappa är att han är lika en fet Mc, som han är live artist. Kommer bli en riktigt hottaflex helg att se fram emot! Flex!!
Visst.................. så var det.
bim bim
| Ziontist Sound | Kapten Röd & Majorerna |
LOOOOOOOOOOOORD HAVE MERCY! vilken sjuk jävla kväll ni styrde upp. big..BIIIIG up för en stört lyckad natt, ni drog upp stämningen högt över förväntan!! kan inte säga annat än JÄVLAR !!!!
Klubb One Drops @ Bergmans (simba) 3/7. Dancehall,reggae,grime,UK garage och Funky house på två golv. Miss Anthrax - Sir Dizzle och Funky C står för musiken
laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaard,.ja,.jävlar det spårade ur. en kväll i bästa kvalitet av alla dess slag.
Empress
SNAKKA mörda stället, big up till alla arrangörer det var den fetaste mes vibbiga kvällen hitills...bim bim BEAM
oneness
det där skulle vara mest vibbiga så klart... ha ha
oneness