19/5 - Elephant man @ Trädgår’n
19 maj | 2007
Elephant Man (jam) Trädgår’n Insläpp: 20.00 På scen: 21.00 Pris: 270:- + förköp Åldersgräns: 18 år
En av Kingstons allra främsta dancehallfigurer, O´ Neil Bryant, är mer känd som Elephant Man på grund av sina skitstora öron. Upptäckt av Bounty Killer i tidig ålder, bildade de tillsammans gruppen Seaview Family, som sedermera blev Scare Dem Crew. För ett par år sedan kontrakterade P. Diddy Elephant Man till sitt bolag Bad Boy Entertainment. Sedan dess har han samarbetet med alltifrån R Kelly till svenska Teddybears och medverkar på deras senaste album med låten “Are You Feelin´ It?”
På scen är den gulhårige jamaicanen ett komplett vilddjur och har kallats för både ”Energy God” och ”Mr Punkrock of Dancehall”.
!!!Flyer!!! http://www.parkercom.de/content.html
hoppas det,,hade varit så sjukt fett!
Waah! Det hade vart helt grymt!!
SOUNDCLOUD.COM/ODIGGITY
19 maj på tradgarn verkar det som
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan va fett isf!! vem ar det som ligger bakom tro?
www.myspace.com/roughlynx
görcool,. kan nån arrangör bekfräfta?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har ingen aning iaf...
www.swingkids.se
FETT!!
Hasta La Victoria Siempre!
helvete va nice!! confirm it plz...
Mabuhay!
Sjukt att man inte hört om det innan, eller det kanske inte e så sjukt ändå.... Hoppas fan att det blir av i allafall!!
myspace.com/roughlynx / myspace.com/roughlynxproductions / myspace.com/anteupmusic /
är det PK music eller?
Mabuhay!
Whuuuut?
DJ Fudge | myspace.com/fudgadeliq "Att spela skivor med Serato är att spela Mario Bros.3 med P-vinge på alla banor"
baaah årets happening!
Klubb One Drops @ Bergmans (simba) 3/7. Dancehall,reggae,grime,UK garage och Funky house på två golv. Miss Anthrax - Sir Dizzle och Funky C står för musiken
My god! Sjukt niiiice!
Om jag tar på din kuk älskar du mig då?
Producent
2007-03-14 10:49
Så fockin great! Good 2 go....
Facebook: http://facebook.com/djelbravo.kingofdabeat YouTube: @ http://youtube.com/pawlito2 Instagram: @ djelbravo
good 2 stay
coolaste dancehallen isf sen T.O.K. va på Nef för massa år sen....
fick precis detta från PK.
19 maj | 2007
Elephant Man (jam) Trädgår’n Insläpp: 20.00 På scen: 21.00 Pris: 270:- + förköp Åldersgräns: 18 år
En av Kingstons allra främsta dancehallfigurer, O´ Neil Bryant, är mer känd som Elephant Man på grund av sina skitstora öron. Upptäckt av Bounty Killer i tidig ålder, bildade de tillsammans gruppen Seaview Family, som sedermera blev Scare Dem Crew. För ett par år sedan kontrakterade P. Diddy Elephant Man till sitt bolag Bad Boy Entertainment. Sedan dess har han samarbetet med alltifrån R Kelly till svenska Teddybears och medverkar på deras senaste album med låten “Are You Feelin´ It?”
På scen är den gulhårige jamaicanen ett komplett vilddjur och har kallats för både ”Energy God” och ”Mr Punkrock of Dancehall”.
www.swingkids.se
Vad grymt! Energy!!!
Dubchild www.reggaetravel.se ~ www.reggaeforum.se ~ www.pezdorado.com
fett som faen...
myspace.com/roughlynx / myspace.com/roughlynxproductions / myspace.com/anteupmusic /
Kul! Ele är riktigt bra live!
hahaaaa va sjukt!
"- minstrels sings songs 'n' mimic me"
kunde man inte ana..........elefanter i mossen.... Vildare tillställning går nog inte att hitta..
Ja ja för fan, jag kittade ticket i förrgår. Nu får man ju hoppas att han inte blir bortjagad eller ställer in bara...
ses där folket
weh
hat att man inte ar hemma....igen..
jizzo - pk har inte skaffat whoa än..
jag kirrade så all info står i topp inlägget så detta e den officiella tills någon arrangör säger annat.
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
million ska bara vara med i sthlm
www.swingkids.se
hade inte han med sej ngn support act?
Supporting act: Kid Corrupt
Dubchild www.reggaetravel.se ~ www.reggaeforum.se ~ www.pezdorado.com
detta blir säkert inställt också som allt annat.
David VS Goliath
bääääää!!! jag vill gå, men biljetterna e ju megadyra o min bebis kan komma när somhelst typ, vilket kanske inte hadde vatt ett hinder om jag kunde sova normalt andra nätter, men men... ja, jag bara klagar jag, för jag vill ju see elefantmannen live, on stage n all!!!
och..???
finns det biljetter kvar eller? Jag kommer ju inte till sverige på en vecka igen liksom
Walk an live, talk and bum a claat ded´
det lär ju finnas massa biljetter kvar, blir ju knappast slutsålt...
Mabuhay!
NEj men eller hur. så mkt reggaefolk fins det inte i götet.
Walk an live, talk and bum a claat ded´
det finns massa biljetter kvar
www.swingkids.se
Grymt får fråga Pk om han kan fixa en biljet! detta får man inte missa
2 PJÄSER
Kan iallafall tänka mig mig att det kommer bli helt packat på Trädgårn när det väl gäller,det är ju liksom inte bara Reggae-folk som lyssnar på Elephant Man.Hoppas jag har rätt.
Snart är det! Nån som börjat förfesten än?
Red Motion Music
jag slår dom som inte kommer för att ja förväntar mej typ 30 pers från mitt umgängeskrets....förfest uppe på Hisingen!!:D
11 dagar kvar till beräknad förlossning - detta är ett måste!
Förvärkar o sammandragningar gör sig icke besvär!
Stackars Ellie få se mig höggravid - vilken hjärtekrossare jag är efter alla dessa år av kärlek... men han har ju inte direkt legat på latsidan själv LOL
Energy God - good to go!
Mad sick head nuh good!!!
vad händer på trädgårn efter konserten?
www.ishoesme.se www.flowpics.posterous.com www.lovelymonday.tumblr.com