3/3 - Premiär: R&Paul Mac Innes, Dj: Dub @ No.10
Premiär för No.10 - Bar, Bistro & Lounge. -"This Saturday We Got The Soul King Paul Mac Innes Live On Stage." Musiken står DUB för, han garanterar riktigt skön R&B hela natten. Vår mycket omtalade Lyx Buffé serveras som vanligt kring 22:00 Till denna exklusiva afton har vi utökat buffén lite extra. Paul Mac Innes och T.B.O.I intar scenen med en skön live show kl 23:00. Vill ni ha sittplatser, då bör ni vara i god tid. Happy Hour stäcker sig nu längre än någonsin. Mellan 21:00 och midnatt bjuder vi på riktigt grymma priser i baren, vi har även en ny drinklansering. Veckans Drink: "Brown Sugar" Endast 49:-
Hur tar jag mig till Premiären? Norra Hamngatan 10 ligger där Cronan en gång låg, mitt emot Fiskekrogen vid lilla torget. FLYER!
H-Hour. 21-00 Live: 23:00. Paul Mac Innes & T.B.O.I
Plats. No.10, Norra Hamngatan 10 Klicka här för att se karta Vinster. 2400:- i presenkort hos Recognize.se Pris. 130:- Ålder. 23år Tid. 22-03 Provlyssna på Paul Mac Innes Här Detta eventet presenteras av Digital Boulevard & Recognize. dgtlblvd.com | recognize.se | dubdeck.com
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
|