I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Förfest och Ölhak - samlas här

Klubb & Konserter - Göteborg

2006-03-22 15:19

Förfest och Ölhak - samlas här

Hej allesammans.
Vi skulle behöva er hjälp att få ordning på vilka ställen som ni gillar att förfesta på ! Så beskriv era favorithak/ställen/pubar/krogar enligt mallen. Vi är jättetacksamma för er hjälp.

Se till å försöka få med så mycket info som möjligt

Namn på lokalen/stället:
Plats och vägbeskrivning:
Öppetider:
Priser:
Ålder:
Musik:

Obs. alla andra inlägg släng..

?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2007-10-19 13:15
nej dom har stängt på helgerna i fortsättningen !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-19 13:58
Aaah västerhus är fett, PC likaså och Linne Kök & Bar gäller oxå.

2007-12-27 13:12
Västerhus, stället där eliten huserar! haha
va?

2008-01-04 10:32
Jag gillar Restaurang Bordet på Angered Centrum...
Där kan man käka pizza, dricka fulöl och det finns alltid nån trevlig "christer pettersson-tjackis" att diskutera med vilka verktyg som e bra att göra ett "bryt" med etc...
Som pricken över Iet kanske du får åka hem med en skruvmejsel i låret. Sen om vagnarna 9, 4 och 8 har slutat gå sent på kvällen så finns det gott om cyklar på Angered Centrum man kan klippa, eller varför inte en bil???

:)

pz!
Rotten Gothen 2013

2008-03-27 22:53
Tusan! Jag har fortfarande inte hämtat mig efter att AL5 numera har stängt på helgerna.
Någon som kan tipsa om nåt schysst hak?

2008-04-08 19:45

Du har la inte missat fredags nöjet för ungdomar runt 20!!!

Partygänget  i samarbete med GamlePort erbjuder Göteborgs partypublik en fantastisk upplevelse i form av TrickyFridays som varje fredag bjuder på nytt tema och nya överraskningar.

Speciella priser i baren fram till 24 som du bara inte kan säga nej till och Erkända göteborgs dj ser till att det blir fart på stället!

Allt för att höja pulsen på Göteborgs nattliv.

Its hot, its beatiful and its Tricky.

Öppet: 22-05    fri entré mellan 22-23
När:Varje Fredag
Var: Gamle Port
Ålder: 18+

Undvik kö, kom i god tid :)

För mer info gå in på www.vimse.se

2008-04-08 20:17
Gamle Port? driver du med mig eller.
Sen har jag svårt att se hur ett ställe som öppnar 22 kan vara ett förfestställe.
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!

2008-12-10 00:22
Café Olof (Olofs bar i folkmun)

Ligger på olofshöjd mitt bland studentlägenheterna, ölen kostar 20:- och massa billig sprit. öppet 20:00 - när de inte orkar mer vilket brukar vara runt 4-5 tiden.
få tyst på ungen kvinna!

http://myspace.com/the1manboyband

2009-01-07 15:08
jeffrey's i Majorna, Karl Johansgatan, typ strax efter chapmans torg om man åker från stan (3'an eller 9'an)

Nyrenoverad och soft atmosfär, hänger lite smågangsters där på helgerna men alla är alltid trevliga där.
Standard priser på ölen men dom gör en grym rom & cola.

Musik, allt från Redman till Led zeppelin.

Social personal, trevlig ägare men kass toa, men vem bryr sig?
Rock out with your cock out!

2009-01-07 16:11
Öppetider: mån-tors 00:00, fre-lör 02:00
Priser: fritt inträde, garderob på fre-lör 20:-
Ålder: 18

Finns även black jack bord på helger. och div (spelautomater alla dagar såklart... förmodligen svart men fuck it)
Rock out with your cock out!

2009-02-04 01:12
Bästa after worken i gbg!!!

Gamle port puben kör after work 16-20!!!
Då gäller 2-1 på utvalda drycker och öl, cider, vin.. Maten är det halva priset på ..
Detta gäller måndag till fredag..
ALLA VET LA VAR PUBEN LIGGER!!!!!

(Inlägget ändrat av Louder 2009-02-04 20:47:20)

2010-05-16 02:16
Liten update..

Jeffreys heter idag Hemmaplan och har mycket riktigt rustats upp. Ungefär samma folk som tidigare. Ägaren låtsas vara kriminell men är snäll som ett lamm.

Cafe Olofs har stängt efter en polisrazzia om jag inte missminner mig.

AL5 har väll oxå slått igen?

Äger dig som staten

2011-11-06 14:21
Händer inte helt mycket i denna stickyn. Jag har flyttat till gbg nu, säg var jag ska hänga
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2011-12-20 13:58
Sjuans!