I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
en helg
Klubb & Konserter - Göteborg
Tillbaka till forumet
argent P41
2006-03-06 08:14
en helg
om jag har en helg på mig. vilka klubbar bör jag besöka?
Det ska vara folksaft.
Borttagen
2006-03-06 08:27
Beror på när du besöker GBG.
Men jag antar att om du kan så borde du besöka typ Welcome på Respekt, RA på nef.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ToyboY P40
2006-03-06 13:39
gissar på att det är gbg eftersom han skrivit i Klubb & Konserter/göteborg
Beror väl på om det kommer några bra artister, råder dej o checka djungeltrumman.se o kolla exakt det datumet du är här.
Jag säger inget!
Läkerol, makes people talk
shiet!
Borttagen
2006-03-06 15:14
håll koll på detta forumet å se va som händer den helgen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Louder
2006-03-06 23:55
jag tycker du ska gå till:
golden days
la coupole
och kanske gretas. hetaste ställena i gbg yo.
Borttagen
2006-03-07 00:50
Gretas... bra ställe du tipsade om, Whatone. Här har vi några anekdoter från det stället.
En kompis till mig följde med en kille på efterfest. När tjejerna sedan lämnade Limoun och killen började hälla upp champagne sprang min kompis därifrån fort som fan!
Min brorsa fick sin polare att snacka med en tjej, som han blev intresserad av. Det tog ett tag innan han insåg att det var en kille i peruk och låtsasbröst.
We all love Gretas.
JonErik
2006-03-07 00:50
fuck jag hörde ett illasinnat rykte om att la coupole har bytt namn och ägare.. nån som vet?
det vore ju helt sjukt. inga namninsamlingar, ingenting. kolla i sthlm när de försöker lägga ner lydmar, då blir det liv.. men här.. vafan liksom!!
Borttagen
2006-03-07 13:26
JonErik, de har tydligen metalklubbar o grejer där..
KrakelSpektakel, snarare att de blivit nekade för kassa falsklegg samt att vakterna var tvungna att välja på bus eller godis.
Hahah Aggro, han förtjänade fan att få kuk i limon om han är dum nog o haka på efterfest från gretas:D
R0feman F40
2006-03-07 17:59
dom har inte bytt ägare däremot namn. Latino bario... Det bästa stället i stan sägs det. Jag var tvärnöjd i lördags jag berättar inte varför
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Borttagen
2006-03-07 18:04
R0feman, är det gamla stammisgänget kvar som hängde där när man var i 17-18årsåldern o tyckte lackan var fett värt ölhak? dom i rullstolar osv då:D
R0feman F40
2006-03-07 18:05
nej det är utbytt mot något mycket bättre. Men det är hemligt
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Borttagen
2006-03-07 18:18
Okey, ska ta reda på det, bara det inte är tjetjenska kanylflickor som dansar på bardisken.
Louder
2006-03-07 18:23
Aggro, you aint heard nothin. På parhams 20års fest så blev jag onykter. sen kom någon på den underbara idén att dra till gretas. jag hade aldrig hört talas om stället. parhams flickvän frågar om hon får sminka den fulla whatten, jag svarar så klart "självklart". så med mascara, rouge och läppglans bär det av till gretas. väl inne vid baren tycker jag att stället är överfett, massa brudar som strular med varandra. det är först när naturen kallar som jag ser två killar nästan älska med varandra inne på toaletten som jag inser vad jag gett mig in på. jag springer ut likblek i ansiktet och letar reda på mitt sällskap som bara skrattar åt mitt ansiktsuttryck. det hela slutar iaf med att jag nästan börjar gråta när en kille börjar smeka mig på benen i kön till garderoben.
Borttagen
2006-03-07 20:08
det hela slutar iaf med att jag nästan börjar gråta när en kille börjar smeka mig på benen i kön till garderoben.
'
HAHAHAHAHAHAHHAHA
Borttagen
2006-03-07 21:29
Så jävla grymt, Whatone...
Borttagen
2006-03-07 22:28
Hahaha What..
ToyboY P40
2006-03-08 15:17
haha, jaa vem älskar inte gölden dajjs, bonnigt o härligt. Finns alltid korkade brudar som bjuder på drinkar där, sen har dom två happy hours, iofs förtjänar dom inte o kallas det för det blir la max en 10 billigare men endå..
Dock hatar alla det stället förutom jag, chill e det, sett likadant ut i alla år
Jag säger inget!
Läkerol, makes people talk
shiet!
Louder
2006-03-08 15:18
toyboy, att dra till golden day och dricka sig WGB_full på bishops finger är ju en klassiker. dock så orkar jag inte med alla polska sjöman och tjejer från värmland nått mer.
JonErik
2006-03-08 15:47
fan är ni från backa eller? golden days :D:D
Borttagen
2006-03-08 23:44
Golden Days, ett av dom ställena där alla måste visa legg för att sedan gå därifrån doftandes lök och avslagen öl. Men den där jäveln "ROS ROS" kommer ju fan in gratis där!
Louder
2006-03-08 23:50
den jävla ROS ROS killen var jag nära att slita huvet av en gång. han låt mig inte vara, han kom fram säkert 10ggr en kväll.
pombe
2006-03-10 10:18
Vafaaan händer ikväll?
Empress
Borttagen
2006-03-10 10:37
pombe
BOB imon,sattsa på de ist !
verkar inte va något dunders ikväll
Tillbaka till forumet