hmmmmmm.. Nu kommer the Hater.. Tyckte faktiskt inte att det va så jävla fett asso !! Visst ,det va Dela .. men om man (som jag ) tyckte att låtarna dom körde från nya plattan va bäst på kvällen ,så säger det ganska mycket !! O dom körde ju inte äns klart hela låtarna på sina classic´s ! Sen att dom först har ett låååååååångt utlägg om att man ska respektera tjejerna på dansgolvet lika mycket som man respekterar sin syrra,sin morsa ,sin mormor etc etc & sen dra upp 25 tjejer på scen & försöka vara djupa genom o säga " these girls ai`nt hoes,they ain`t bitches - these girls are hiphop, men haaaloooo!! o sen köra låten "shoping bags" o stå o skrika 2 ooohhhh can i tuch that beutiful azz with promission " ..hmmmmm lite väl va ?! men visst ,Det va Delasoul o jag hade jävligt fett fram tills detta hände så jag dissar det inte helt !!men efter det så blev man lite opeppad !! men det va en nice kväll , o fet respekt till Adam som kör en sån här grejj i Göteborg !! Hoppas du vågar igen !! peace
TREETOP- mer än en livsstil !!