I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur mycket krossade DE LA ?

Klubb & Konserter - Göteborg

2005-10-15 09:22

Hur mycket krossade DE LA ?

Jag som inte var där, vill gärna höra lite higlights, vilka låtar som fick igåbng publiken mest och anant nice.
Pz !

Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams

2005-10-15 12:06
Oooh ooh ooh ohh...

Jag säger bara, ni som inte var där kan börja gråta redan nu, för De La bjöd på en show utan motstycke. Det var en skön blandning av gammalt och nytt material. Låtar som "The Grind Date", "Me Myself and I", "A Roller Skating Jam Named 'Saturdays'", "All Good" och "Itzsoweezee" var väl några av de låtar som fick igång publiken ordentligt. Får försöka sätta ihop en komplett tracklist senare. Det var verkligen energi och positiv stämning rakt igenom hela kvällen. Den enda låten som jag verkligen saknade var väl "Three is a magic number"
"I ain't haitin, I just heard better" J5

2005-10-15 12:45
körde dom grind gate? fan jag missade den. ljudet sög ibland rakt framför scenen.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.

2005-10-15 20:36
Körde de Rock co.cane flow?
Govinda

2005-10-16 18:10
aah
St-music.net Nucca.se Dirtycrowd.com Xoworld.net

Nucca Unlimited - 0707 44 30 11 - The Pipeline

2005-10-16 19:07
Körde dom Ring Ring Ring?
CAMPIONI!

2005-10-16 21:14
Rizmo

Ja det gjorde dom :)
Efter den va det slut om jag inte minns
och alla sa Peace synkat och stod i en "häftig" pose :)

Hursomhelst, alla ni som inte va där :

HAHAHA!

2005-10-16 23:52
ring ring ring var ju lika med extas. perfekt avslutningslåt.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.

2005-10-19 13:41
hmmmmmm..
Nu kommer the Hater..
Tyckte faktiskt inte att det va så jävla fett asso !!
Visst ,det va Dela .. men om man (som jag ) tyckte att låtarna dom körde från nya plattan va bäst på kvällen ,så säger det ganska mycket !!
O dom körde ju inte äns klart hela låtarna på sina classic´s !
Sen att dom först har ett låååååååångt utlägg om att man ska respektera tjejerna på dansgolvet lika mycket som man respekterar sin syrra,sin morsa ,sin mormor etc etc & sen dra upp 25 tjejer på scen & försöka vara djupa genom o säga " these girls ai`nt hoes,they ain`t bitches - these girls are hiphop, men haaaloooo!! o sen köra låten "shoping bags" o stå o skrika 2 ooohhhh can i tuch that beutiful azz with promission " ..hmmmmm lite väl va ?!

men visst ,Det va Delasoul o jag hade jävligt fett fram tills detta hände så jag dissar det inte helt !!men efter det så blev man lite opeppad !!

men det va en nice kväll , o fet respekt till Adam som kör en sån här grejj i Göteborg !! Hoppas du vågar igen !!

peace
TREETOP- mer än en livsstil !!

2005-10-21 13:51
Håller med Gunn asso..
MF hade varit något..
men det är väll så här med vissa gammla rävar ..
getting to old ore something.

aja..
TREETOP- mer än en livsstil !!