I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

prodigy @ lisebergshallen den 20 okt

Klubb & Konserter - Göteborg

2005-09-03 18:56

prodigy @ lisebergshallen den 20 okt

det är tydligen bokat. men, närmare info? biljetter osv?

2005-09-03 19:15
:) kollade ticnet i förrgår. men hittade inget.
tnx!!!
Toastare

2005-09-03 19:32
najs men för jävla dyrt!

Jag såg dem för 10 år sen (min fjortis rave-period) när de spelade i Lund..kanske ska göra ett konsertbesök igen.

..eller behåller jag minnet jag har..

Jag skyller allt på Emma!

2005-09-04 03:06
AJ WILL BE DÄÄÄÄR SFW!!! PUUUUUUUUUSS :D
flippflipp tesitesi trött-trött.

SFW ruu
Folk vi måste vakna och inse förnedringen
Cancervård heter numera arbetsförmedlingen.

2005-09-05 19:17
cooolt! ^^

2005-09-05 20:08
men ofta man betalar 380 spänn för prodigy?
baeng

2005-09-05 21:12
made in japan:

folk hade planer att betala 500 spänn för eminem och dom lixom

och jag ska se korn som kostar 350 kr, och jag gillar inte ens sån musik så mycket...så 380 för prodigy som e feta e helt ok
HISINGEN MOTHA FRRUKKIN ÖL STARS BRIITCH!
Admin

2005-09-05 21:32
Shiiit vad tuuuungt! Men de kär ju inte köra låtar från Fat of The Land. De har gått ner sig mycket på senare tid. Fan trodde det var Prodigy från Mobb Deep först, lisebergshallen hade varit lite väl stort för dne karln, hehe.

2005-09-05 23:51
trodde också det var P från Mobb Deep :)
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"

2005-09-06 00:42
bättör-dazze
men ändå, eminem och 50 cent har ju ändå varit stora på senaste tiden. syns i tv osv men när hörde man från prodigy senast liksom? jaja, kanske finns några inbitna hardcore-fans därute som har stenhård koll på dem men är dem tillräckligt många för att köpa dem där dyra biljetterna och fylla stället? och i göteborg dessutom? nä, tvivlar på det...
baeng

2005-09-06 14:07
nån som vet om han kör gamla låtar eller bara nya?

2005-09-06 14:30
nä, det e faktiskt sant,om det inte spelas på mtv så e det inte värd att betala för verkar det som, folk i gbg/sverige e säkert dom sämsta i hela världen på att proppsa riktigt bra artister, bara massa newschool brats som inte vet nåt om riktigt bra musik, fattar inte ens varför folk tar hit bra artister när så få människor bryr sig, och det e därför musiken bara blir sämre och sämre.. för att ingen bryr sig om skiten, och sen dör den,
fful nu e jag ledsen, ska leta fram rakbladen nu..snyft

r.i.p music
HISINGEN MOTHA FRRUKKIN ÖL STARS BRIITCH!

2005-09-06 18:49
asdf-one - jag klagar egentligen inte på folk som tycker det är värt att lägga så mycket pengar, det är deras business (även om jag har svårt att fatta, men ok, irrelevant) men prodigy måste ju själva fatta att (samt arrangörerna?) göteborg inte har tillräckligt med inbitna prodigyfans som skulle kunna fylla lokalen. hade priset varit längre så kan jag tänka mej att fler skulle överväga att se dem men när det är såhär högt kan jag t.o.m tänka mej att folk som faktiskt gillar dem bangar att se dem...
baeng

2005-09-06 19:09
De är inte dyrt... whata fack.
Folk fattar inte att riktiga spelningar/konserter inte är samma sak som ett klubbset.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-09-07 00:55
martinnn - nej, det är inte dyrt för en konsert. men det är dyrt för att vara en prodigy-konsert.

aaahhh, kan nån fatta min poäng!
baeng

2005-09-07 14:16
De är ju knappast dyrt för att va Prodigy heller vafan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-09-07 14:18
De kostar vad de kostar och man får vad man betalar för... you dig cheapass... antingen betalarman 60 spänn + garderob för att se tough alliance ( eller va de nu är för skit man lyssnar på ) eller så betalar man mer och får en riktig spelning.

2005-09-07 16:45
Martinnn - hänvisar dej till mina ovanstående inlägg. det skadar inte att försöka förstå poängen, tro mej..
baeng

2005-09-07 19:10
Lätt dit... håller på och ringer lite folk så man får fribiljetter :D mohahaa!!
The sky always had little fluffy clouds..

2005-09-16 11:09
Kör dom grejer från Fat of The land kommer jag fan vara där direkt!