Club Crystal 19/8 Henriksberg, Läckösalen
Club Crystal 19/8 Henriksberg, Läckösalen
Red Motion Entertainment presenterar Club Crystal för andra gången i Henriksbergs finare lokal Läckösalen. Med högt till tak, stuckaturer o.s.v.
Denna kväll är egentligen en Hej då fest för Mig för att jag ska flytta till en okänd stad i Sverige. För att jag ska lämna och få ett fint minne från Göteborg så firar vi detta med:
Souled Out Crew
Som består av Garry och Fredrik som är kända för deras grymma skivsamling av 80-tals Grooves, funk och soul. De spelar på M2 och många andra ställen och har sin radioshow varje fredag på K103. Inte nog med det så erbjuder jag
Sir Daniel
Från Axxion pack som ska upp i Soundclash finalen i URF helgen innan. Återigen så spelar han på Club Crystal och nu med nya riddims och dansvänliga tracks to get your step on!
The Studio som är en ny startat fotostudio mitt i nordstan där du kan bli ”modell för en dag”.
Vi kommer att dela ut ”kuponger” (ca värde 2500kr) som ger dig en välkoms drink, Djup ansiktsrengöring, 3-stegs manikyr allt detta av en make-up artist. Sedan så tar en mode fotograf 30 bilder varav du får välja en bild gratis!
Kortfattat:
Drick några bärs
Ta Vagnen 3an 11an eller 9an till stigbergstorget
och vandra ner till Henriksberg.
Betala 60kr i entrén
Öppet mellan 21-02
Red Motion Entertainment
The studio