I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Medicin till Arvikafestivalen

Klubb & Konserter - Festivaler

2007-07-09 18:42

Medicin till Arvikafestivalen

Ska åka till Arvikafestivalen på onsdag och behöver dessa vätskeåterställande "bakfylle-piller". Tror att det går att köpas på Apoteket. Vad heter dem?? Har fåttt hjärnsläpp.

2007-07-09 18:44
resorb?

sånna brustabletter för vättstke återställning typ...

och isåfall apoteket...
goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...

2007-07-09 18:51
jag tycker inte att det blir någon skillnad alls? har provat det några gånger nu och är lika pigg som om jag inte hade tagit det
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2007-07-09 19:00
Tack! Resorb var det jag tänkte på.

2007-07-09 21:18
Har bekanta som har väldigt olika erfarenheter av resorb, vissa som blir kvitt bakfyllan helt och tackar tabletterna för det, och andra som inte märkt någon skillnad alls. Testade dom under en pragresa för ett tag sedan men tyckte inte de hjälpte särskilt märkvärdigt, var kanske lite kryare på morgnarna än jag brukar vara efter samma mängd alkohol men det kan ju likagärna bero på något annat. F.ö. är det ett konstigt fenomen jag tycker mig ha hört från en del olika håll att man inte känner av någon bakfylla riktigt när man är på krökarresor, även fast man då ofta trycker i sig en något större mängd alkohol än vad man brukar göra hemma. Hmhm, placebo for the win på något vis kanske?