Packningslista inför Roskilde 07, vad bör man ha med sig?
Jao jao, Roskilde om en dryg vecka och jag börjar fundera lite på vad man ska ha med sig förutom de mest uppenbara sakerna (biljett, kalsonger, pengar osv), har ni nåt tips? nåt livsviktigt jag inte kan klara mig utan under festivalen? nåt ni inte haft med men saknat som fan? bring it!
En hink! Det är jävligt viktigt, fyll med vatten så har ni kalla bärs! Solstol, våtservetter, rizzla, riskakor.
<br>
gummistövlar, fan vad jag fick ångra att jag inte tog med det när jag var där..
den som hoppas skiter på sig och dör
litet kylskåp ( sådana som går på batteri )
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
silvertejp, wor dup mellanöl, ska komma ihåg det. hinken låter också bra, även gummistövlar. men minikyl? haha, hade du med en kearl? funkade det fint? (hinken låter ju aningen mer praktisk)
gummistövlar är överskattat, ta flipflop, fötterna torkar på nolltid ändå =) silvertejp, alkohol (fast det är kanske bäst o köpa i danmark?), en tältstol, solglajjor, solkräm är väldigt bra om du inte redan är såpass brun att du inte behöver nån iofs..
men endå...man kan förvara korv och sånt skit med i en mini kyl, kostar bara 400kr på teknikmagasinet... liten och behändig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha, jag trodde att wor dup mellanöl var någon ny svartöl, så jag tänkte föreslå att du skulle köpa dansk lagligt starköl.. tss..
<br>
hash behöver du iaf inte ta med... he
Better active today than radioactive tomorrow
haha, _Rookie, stabilt =) Kearl, vad är batteritiden?
Moderator
2007-06-22 16:28
ett par tuber resorb, en handduk och en sovsäck.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Lypsyl,skönt att ha med sig om man blir lite torr
"Min farsa har en äkta rolexkopia"
Moderator
2007-06-22 17:01
det var fan vettigt! har jag inte tänkt på. brukar få en härlig brun rand på läpparna annars...
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Haha mycket hett :D
Resorb inhandlas på Apoteket eller? Plastpåsar och topapper måste med oxå :)
CAMPIONI!
nej för fan ta med gummistövlar/rejäla kängor... har vi tur slipper det användas men regnar det 6 dagar av sju så kommer det inte va kul å då kommer du få köpa gummistövlar för ockerpriser...
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
vad är resorb? jag ska köpa gummistövlar för 400 danska, tror jag.
så
Resorb e nån vitamin-återställare-historia man kan dra i sig istället för mat typ.
CAMPIONI!
resorb är en tablett man löser i vatten som återställer vätskebalansen i kroppen efter tex diarré eller kräkningar, och ja, det tar jag med =) fast du ska nog inte ersätta maten med resorb, tror bara den innehåller mest socker och salt
bandare gummiklubba LED-lampa nyckelringspryl tändare (plural) kondomer jag vet att silvertejp har sagts, men jag säger det igen för att du måste ha mer av det. nyckeln till en lyckat roskilde är dock en skööööön. jävla. stol! om du måste välja, skit i allt annat även tältet, men slarva fan inte med stolen.
This is not a celebration of slipping through some crack. This is sloth and devastation and we're the resulting trash.
mja, det mesta är väl sagt, men jag hejar ändå för Presenning! helst en stor en, ger skugga om det är sol, ett torrt tält om det är regn! Muuucho brå!
plus luftmadrass, aj-aj i ryggen efter lite över en veckas tältande, men med luftmadrass känner du dig som hemma i din egen säng om nätterna!
management gummiklubba? till vad? oO stolen och presenningen ska fan kirras, tack.
jag skriver ner vad jag packar ner när jag ska packa så kanske folk kommer på något dom glömt:) ska packa i veckan men kom på en sak som är bra: mössa å halsduk OM det är kallt på natten äre seegt å ligga å frysa som fan å få ont i halsen ... men men oftast är man väll så full så man märker inte det... :D
halsont: det är nice när man ska ha ner tältpinnar och partytält (vi brukar köra ner partytältstolparna typ 20 cm direkt ner i marken så det är stadigt), men jo det är lite lyx. Inget man tar med om man inte åker bil. Sen är det också en rolig leksak, banka på grejer är alltid sjysst!
This is not a celebration of slipping through some crack. This is sloth and devastation and we're the resulting trash.
vem har plats för ett par gummistövlar? ta med plastpåsar och gummiband istället.
fulla danskar i synnerhet. därav gummiklubba och inte hammare, onödigt att ta livet av de egentligen ju, hur mkt man än vill.
Vet nån var man kan köpa en presenning?
Tack :). Såg idag att dom hade det på Harald nyborg med.
dansk svenskt lexicon kommer jag ha med, men det hade jag redan kostade 250 eller nnått.
så
oj, lexikon till festival, det var som fan! jag kommer ha med mig frukt, silvertejp, ipren och en varm tröja/jacka.
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
en tolk! går ju inte o höra vad dom där grötiga danskjävlarna säger!
Suck me beautiful :D
Tält
Partytält
Bord
Stolar
Gaffa-tejp
Snöre
Kniv
Sax
Träklubba
Extra tältpinnar
Presenningar
Soppåsar
Öl-kylar-hinkar
Flaggor
Flaggpinnar
Plastpåsar
Ficklampa
Camp-Lampa
Kannor
Kapsylöppnare
Konservöppnare
Luftmaddrass
Reparationskit för luftmadrass
Sovsäck
Ryggsäck
Gummistövlar
Gitarr
Konservburkar med mat
Kläder
Handduk
Hatt
Keps
Solglasögon Solskydd Boombox Mixtapes Våtservetter Toapapper Vattenpipa Tändare
Lukie P25: du tar lastbilen eller?
Jag vill bara sova... o spela fotboll,
zlatko P9 hahahaLukie det där var en jävla lista, tack. jag gillar speciellt dina oumbärliga tips så som "tält" och "kläder", en jävla tur att du påminde mig! ;D
lukie fan prickade nästan allt vi ska ha med oss :D