I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Efterlyses: onsdagen på roskilde

Klubb & Konserter - Festivaler

2006-12-20 18:11

Efterlyses: onsdagen på roskilde

Hej hej
Jag efterlyser någon som gick in på det "smygöppnande" området kan vart vid 6-7 tiden på kvällen, hade du kamera med dig?
Bra,
för så här är det, vi gick in till "smygöppningen" för jag tänkte visa mina kompisar som var nybörjare på festival och på roskilde vart området var å vart alla scener osv var så dom visste lite hur dom skulle gå dagen efter!

En av mina kompisar fick för sig att hoppa i leran, naken om vi bara fixade en handduk, och vi hittade en i en bar och han hoppade i leran, vi garvade så vi dog, MEN ingen från vårat camp (6 pers) hade kamera med sig, någon som har någon bild på detta? eller sett någon bild från detta? det blixtrade som fan och var många som tog kort, någon borde ha lagt upp kortet på internet eller sitta på det?  jag tänker lägga upp samma efterlysning på roskilde hemsidans forum när jag orkar skriva på engelska, tacksam för hjälp :)

OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS