I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag vill bo i ditt tält (hultsfred)

Klubb & Konserter - Festivaler

   

2006-06-02 20:27

Jag vill bo i ditt tält (hultsfred)

Efter att vänner dragit sig ur är mina semesterplaner ganska sabbade och jag har funderat lite på att bege mig till Hultan för första gången i mitt liv (började med roskilde och har fastnat där).

Ingen av mina polare har riktigt nappat på hultsfred och därför är jag i behov av nya bekantskaper samt en sovplats (gärna med tak men det är inget krav).

för besväret får ni en förhållandevis trevlig festivalveteran till ert stall (camp) som gladeligen delar med sig av kartongvin och berättar spännande festivalhistorier ;)

Efterlyses gör också en lift från stockholm (där jag befinner mig av någon korkad anledning), men den biten kan lösas på annan måtta.

Jag är djupt medveten om att man egentligen bara kan dra ner och våldgästa folk lite hur man vill på festivaler men eftersom jag kommer från 2 veckors jobb i Norge så känns det enklare om man har någon from av attackplan.

Nu blev det här på tok för långt och seriöst. Låt mig bo i just ditt tält, du kommer inte Efter att vänner dragit sig ur är mina semesterplaner ganska sabbade och jag har funderat lite på att bege mig till Hultan för första gången i mitt liv (började med roskilde och har fastnat där).

Ingen av mina polare har riktigt nappat på hultsfred och därför är jag i behov av nya bekantskaper samt en sovplats (gärna med tak men det är inget krav).

för besväret får ni en förhållandevis trevlig festivalveteran till ert stall (camp) som gladeligen delar med sig av kartongvin och berättar spännande festivalhistorier ;)

Efterlyses gör också en lift från stockholm (där jag befinner mig av någon korkad anledning), men den biten kan lösas på annan måtta.

Jag är djupt medveten om att man egentligen bara kan dra ner och våldgästa folk lite hur man vill på festivaler men eftersom jag kommer från 2 veckors jobb i Norge så känns det enklare om man har någon from av attackplan.

Nu blev det här på tok för långt och seriöst. Låt mig bo i just ditt tält, du kommer inte ångra dig!

To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.