Inför Arvika 2006
HEHE vilka ska dit då? :o
Jag! lätt efter detta årets goda festival! nån som vet när biljetterna kommer?
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
jag hoppas på att åka dit nästa år, om jag inte får blindtarmen 2 dagar innan i år igen, men de är inte särsilt troligt om de inte skulle växt fram en ny:P
...
fy fan dom har redan bokat niitzer ebb så alla ni (och mig själv) som gillar synth har ju nått att se ifram emot!
fan va poppig hemsidan ser ut! Affischerna va s¨å grymt mycket snyggare typ 2001/2002 nånstans, mnär dom var färggranna och coola. Det ger så fel intryck tycker jag.
gött att det är billiga biljetter hela december nu!
sen så äre ju lite hiphop rock å pop åxå men mest synth .. jag gillar det dom har vart ute med allt i tid iår.. ordinarie pris släppt nu iaf!
mycket billigare än de flesta festivalerna.. ett alternativ till alla andra snor dyra festivaler 1600 (roskilde) å 1500(sägs att hultsfred ska kosta det iår) fast iofs smakar det så kostar det men jag gillar synth så!
arvika är givet i år. vilken fest!
Rehab is for quiters.
arvika 06 .. absolut! hemsidan har blivit lite trisst, men står högst upp att det är för å spara pengar till fetare band .. hahah ..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2006-02-08 01:17
funderar på det alltså ..
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
funderar faktiskt också på det..
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
Ska faktiskt gå på festivalen iår, Frans ferdinand kommer, grymmt!
Arvika ska bli riktigt nice iår, laleh, alice in videoland, the embassy, kommer bli hur bra som helst.
visst
undrar ju lite vilka dom släpper i mars .. hoppas på att Him kommer ..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
him?????????? skojar du eller
strokes hade däremot vart biffen
haha ja .. duktiga som fan .. men skulle va kul om the kristet utseende kom oxå ..
HS DIRR! jag kanske ska dit , om inte jag rycker in i lumpen före =/
DING DONG
jävla skit asså! hade tänkt att ja skulle hinna på både arvika å hultsfred, men nu ser ja det blir tajt som fan .. arvika 13-15 juni, hultsfred 15-17 juni .. fan ..
arvika e väll ändå 13-15 Juli?
haha, märks att ja inte sovit nått inatt, missa ju att det va ett L :P haha
dom satsar på 15 000 tror dom fick nått sånt när dem slog rekord 2003 .. men det blir jävligt trångt då...
ny band kommer i veckan =)
Jävlar vilket bandsläpp , trubonegro , dia psalma mm ... gött gött gött!
börjar bli lite smått sugen på arvika. ja!
ja senaste släppet innehöll i alla fall två godsaker. Tiger Lou och Radio Dept. Fan så trevligt. Här är hela bandlistan än så länge: 047 (se) Alice In Videoland (se) Arch Enemy (se) Blutengel (de) Burst (se) Client (uk) Colony 5 (se) Covenant (se) Dia Psalma (se) Dj Ken1 (se) Dj Kvasi (se) Evergrey (se) Face Down (se) Firefox AK (se) Franz Ferdinand (uk) Funker Vogt (de) Hellfueled (se) Hello Saferide (se) Hype (se) Irya Gmeyner (se) Jenny Wilson (se) Johnny Boy (uk) Juno Reactor (uk) Kaizers Orchestra (no) Laakso (se) Laleh (se) Le Mans () Midaircondo (se) Montt Mardié (se) Nationalteatern (se) Nitzer Ebb (uk) Nun (pol) OFORIA (isr) Opel (no) Pascal (se) Petter (se) Slagsmålsklubben (se) Sophie Rimheden (se) Suburban Kids With Biblical Names (se) Swing Fly (se) The Embassy (se) The Radio Dept. (se) The Soulshake Express (se) The Sounds (se) The Young Gods (ch) Threshold Productions (se) Thåström (se) Tiger Lou (se) Torgny Melin's (se) Turbonegro (no) Xerox & Illumination (isr)
Rehab is for quiters.
Ser bra ut än så länge men det finns fortfarande en del krav..
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
haha torgny melins. jävlar va gött! :D
DING DONG
TURBONEGRO4LIFE
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.
Yeah! Jag är jävligt sugen!
Någon som har platser kvar i bilen?
öhm.
Vi vill åka tisdagen den 11e.
öhm.
yes yes, det kommer bli fett iår! Knife lixom...man behöver inte så mycket mer :) Josefin Var ska du/ni åka ifrån?
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
jag ska LÄTT dit!
Anima Sola
Funderar på det. Hur är arvika jämfört med hultsfred?
arvika är ju mindre. sen är det mer syntare. det är dom största skillnaderna. sen är det närmre till stan i arvika vilket är myyycket skönare.
Anima Sola
Papalagi P22 vi ska åka från sthlm, men nu bokade vi tågbiljetter istället. I år blir mitt fjäre år och det kommer nog bli skitbra, även fast vi är mycket mindre personer i campet, men jag har aldrig haft tråkigt en sekund under mina fesstivaldagar på arvika. Arvika äger!
öhm.
alla måste komma till arvika
josefiin F18 Aha, men det hade inte gått ändå för vi åker från gbg...
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
vi kommer! Turbonegro!
Är det några grymma band på Arvika i år eller??
Ja. Billie the Vision & The Dancers, The Knife, Thåström, Nationalteatern, Turbonegro.. det finns många
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
ahhh,,, lätt turbonegro alltså.. ska bli grymt.. och så själv klart dia psalma.. räcker med dom 2 och sen kan jag ta det lugnt.. är festival oskuld så det kan bli spännande..
www.pilsnerkorv.blogg.se
har såna sjuka fördomar mot arvika... att alla är synthare med extensions, jättekängor & svart snelugg. alla är jättesvåra och dricker kir medans dom lyssnar på obskyr tysk synth på bandarna på campingen. stämmer det? har aldrig varit där, men e så illa tvungen i år med den lineupen. sista bandsläppet på måndag. ska bli hett har ja hört.
Vinterstork : Förr var det så.. gammla goda tiden , innan dom fick storhetsvansinne och började ha äcklig pop och dåliga mainstream band som håkan hellström osv... BLÄ
haha, vilket dåligt sista bandsläpp. Men men, för mig räcker det med tre band som jag vill se, man har ju ändå bara ångest när man missat hälften av allt man tänkt se.
öhm.
jag ska dit ohja!
www.silversystrar.se