I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2005-09-03 02:49

hiphopjam

Någon som är intresserad att vara med i ett hiphopjam? Jag och min kompis funderar på att göra ett hiphopjam här i umeå för att få lite liv i staden våran. Vi tänkte göra ett hiphopjam med en scen där artister kommer uppträda och med grattifi och breakdancegolv. Och det jag söker är artister, Jag söker efter seriösa rappare. Kanske svårt om du inte är nå känd alls på ngt sätt tanke på att folk måste på ngt sätt ha hört dig. Så det kommer folk och sprids ut osv. Vi är 14 år och det betyder inte att det kommer gå dåligt för oss för vi har proffesionella arrengörer. Så ni behöver inte tro bara för att vi är 14 så är det ngt oseriöst. + så är vi 15 nästa år. Men iaf , skicka lite låtar där ni sjunger osv så man får höra lite beats. Vill gärna veta vad ni tar för det också. Mer information Tar jag på msn , Bara och adda mig på msn, Som ni hittar på min sida.

All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix