rugged man , Immortal & snoop på hultsfred
asså jag säger bara fyfan vilken känsla det var . tyckte ikke snoop var riktigt så bra live som jag trodde, men det kanske var för jag hade stått o väntat 2-3 timmar, o stod längst fram o var krossad hela tiden o kunde ikke röra mig, men endå . snoop dogg för fan :) jag , fem meter ifrån världens största rappare. immortal var riktigt grym. fick lätt med alla i publiken o alla gillade vad dom fick höra .slängde ut lite vinyl osv. bla bla . kommer ikke ihåg så mycket från immortal. men kungen han själv R.A The Rugged Man . haha vilken lirare det är. har typ bara hört 1-2 låtar med honom förut, men denna killen är kung, hahah. vilken tjockis, o han dissar sig själv. drar upp brud på scen, springer i publiken, snackar med folket, gör rullar runt på scen, gör masken osv. killen var bara för kung asså. men nu är jjag trött o ska lägga mig, men var det nån mer som var o såg nån av dom tre ? . peace ....
Landskrona Skånes stolthet
jag såg alla tre + sean price. Immortal och sean P var riktigt grymma, rugged man var helt OK och snoop sög. Men alltid kul när grymma artister kommer.
"Life is an interlude to death"
kommer dom spelningarna visas på SVT?
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
FAAN att man inte va där Jag hade gett allt för att se RA live! Men kommer man att kunna se det på tv ? eller typ ladda ner ?
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
jag tror dem kommer visa på ztv. men vet ej om det blir nått med RA. för det var i en sådan liten Lokal. men det kommer säkert komma ut på nätet.
Det hoppas jag verkligen
Jag undrar verkligen vilken kanal kameran tillhörde som R.A lånade av någon reporter och som han sprang runt med och bland annat filmade sin oerhörda mage med... Exklusivt material var det minsann.
haha, ja du . hans mage var riktigt stor o rund
snoops "porrfilm" som dom kallar det va ju det bästa som nånsin hänt mig så jävla coolt sen va det coolt när han hylla tupac med gjorde det hela värt det
fan jag missade rugged man
(mickmästarn) www.hultsfred.tv tror jag att man kunde se dom på
Var inte där själv men ja hörde att folk buade till snoop för att han sköt med vapen och visa "porr" ??? är det sant isåfall skämmer sverige ut sig.
kokalina - dom buade för att han var en timme försenad o att han typ som kollar ljud o sånt shizzle . kom ut o sa att det var tekniska fel . darför vi folket buade. ikke för "porrfilmen" eller nått annat.
cribba - tack men ingen av dom konserten fanns ju där.. kanske kommer senare kan man hoppas
Enligt Aftonbladet så hade publiken buat åt Snoop Dogg föratt han visade porr.. Jävla sopor dom är asså.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
aftonbladet driver så mycket så
haha jag skämdes typ när jag såg på förstasidan : "RAPPSTJÄRNA VISADE PORR PÅ SCENEN" MEN STORA JÄVLA BOKSTÄVER, också..
pga att det var så töntigt alltså.
litar ni på (skvaller)media så borde ni faan skämmas fo real
"De som inte rör sig, de märker inte heller sina kedjor"
Ghetto-unge P17 okej. Yun_DI haha ja de va de löjligaste, när ja läste detta skämmdes jag att bo i sverige så jävla patetiska tidningar är.
jag tyckte det var sköjj som fan o glo porr med 20 000 andra människor ny erfarenhet för fan bara aftonbladet som suger
----------------------
jag hade deckat halvt i mitt tält och halvt i en stövel innan snoop..(kl 22:00)..så jag missade allt den kvällen.. men det var nice ändå!..:P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
R.A the rugged man va helt tokigt bra och rolig. synd att ljud teknikern sög och han inte orkade ha med en dj. men det var en jävla show iaf. Han och IT var bäst av hiphop akterna.
"i never risk the fat-man"
För att bara fylla på brömmet om R.A Thé Rugged Man... Bästa jag hiphopen på hultan i år... o alla som var på loop troop ska erkänna att dom skämms och gillar fjotishiphop och innebandy. R.A va det alla vill vara.... BÄST
Din osynlige vän...
jag såg alla 3 + sean price det va riktigt feeeeeeeettt! alla va bra.. å sista kvällen på stora dans va grymm .. typ vid 3 tiden ser jag R.a gå in där å dansa lite å förösker ragga upp en brud ! hehe det va en kul syn!
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
som alla tidigare skrivit så var r.a kul som fan.. dock sög det att beaten hackade... lätt den roligaste spelningen av dom tre enligt mig.. hade jävligt kul på las palmas och sean price... lugna gatan YEAH!
Ra var lätt den bästa hip hop akten jag såg.. söp bort ett par stycken. Looptroop svängde också.. Varför skämmer sverige ut sig när man buar ut en porrfilm? När är det pinsamt med vett och civilkurage.. Var bara på en liten stund av spelningen, så jag vet inte allt.. men har hört från kompisar som var där.
sean P va grym big rock va typ lika fet.
LEGALISERA CANNABIS