Som ska till Hultsfred?
Hur många ska till Hultsfred? Vilka dagar ska du, ni vara där? Vem ska du se? Själv ska man se Marilyn Manson. Någon annan som gillar han eller tror ni på alla rykten som går o därför hatar in honom?
The Banana...
Marliyn Manson är en hon. Jag ska dit om jag har pengar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ska åka antinge dit, till roskilde eller till Qvart.
•pave paradise•
vill se Marilyn , System of a down , the hives , och hoppas verkligen att Slipknot kommer, gärna Metallica me
Jag ska också dit, för första gången.
Kanske...?
Fritzz Första gången för mig med, aldrig varit på Hultsfred förr hoppas det blir niceee :P Jag ska vara där alla dagar se så många band, full och höög :P Spela in med kamera, wihoo det kommer bli feet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
får se hur det blir, känns som det bara är massa monstruösa metalband som är bokade... manson är inte riktigt min kopp med te
"Gasswand´ da koroban Waha!!!"
De e faktist första gången för mi me men men ja har hört vilket drag det brukar va. Om någon undrar så släpps biljätterna den 23 feb(ska skaffa dom på internet). ?Jan_Banan?
The Banana...
bäst för Rockparty att dom har nåt bra att visa den 22a
•pave paradise•
GonzalesJr Det blir det nog. Speciellt när dom firar 20 år.
Kanske...?
Blir nog det som vanligt, hoppas det blir någon tung hiphop.
hoppas på ett sjukt stort rockband typ stones eller dylikt. vore så jävla fett.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
ska dit. åker väl antagligen på tisdagen som förra året. ska lätt se manson och soad. inget jag lyssnar på i vanliga fall men de kan va fett å skryta om att man sett live ngn gång under livet. : )
kommer det nån fet hiphop blir det nog en sväng dit. femte raka isf.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
slayer, slipknot, looptroop, flogging molly, the haunted, moneybrother klara.
•pave paradise•
ywah jag ska dit!! är alla dom klara??
cccirkus
inga särskillt roliga akter hittils enligt mig. looptroop har man ju sett upp emot tio gånger innan. moneybrother kan vara lite kul att se dock. men det krävs mer bra grejjer för att jag skall dit. e man rocker är det dock en hel del nice band.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
Klart man ska dit
du är kär i mig.
Hangaround
2005-02-24 17:57
japp, ska dit i år igen..kan faktiskt inte bry mig mindre om vilka som spelar:D
ska dit ner... antingen me bara 1 polare eller så åker vi ett helt gäng :D vilka band d blir har jag ingen koll på... jag ska bli full...
http://www.myspace.com/akinonline
det lutar åt det hållet men man vet aldrig.
jag ska dit, hoppas att jag kan jobba där i år också. så har jag råd med roskilde med... säger bara så här: Flogging molly kommer bli överfett. ingen som minns konserten dem höll 2003? den var ju helt enorm. hoppas även att Chemical brothers, Turbonegro, Monstermagnet, Non Phixion (igen) +Necro, Saian supa crew (som ställde in förra året), Oasis (hade varit riktigt överfett)
all the lazy dykes
oj... avslutade ju innan jag var klr. haha. forts. året), Oasis (hade varit riktigt överfett).... blir bokade till detta årets festival.
all the lazy dykes
Turbonegro, NIN, Anna Ternheim, Rodney Crowell... shit. nu e min biljett garanterad iallafall.
all the lazy dykes
WHAAARRRR Nine inch nails å Tori amos... Jävlar i mej, det här får inte missas
yesyes qvartfestivalen hålls i Kristiansand i Norge.
•pave paradise•
jag ska dit...
ohh jonas, jag ska bo i ditt camp. FO SHOOOO ge mig spriten!!!!!!
bara du är med mig så
Klart som fan man ska dit asså.
K.I.S Killaz In Suits
Ska definitivt inte dit, pinsammare dräggfestival får man leta efter. Roskilde & Arvika blir det förhoppningsvis dock. URF hade varit ball me'.
#===========o~~ ~~ ~~ ~~
"Att knulla är väl inte att tänka på!?"
http://www.innuce.nu
jag ska dit o det kommer nog bli lika kul som förra året.jag ska se turbonegro, hives, donnas, le tigre, moneybrother o flogging molly än så länge. kommer ju inte hinna festa nåt :)
nothing will ever save me from myself
kan man bli full på festival?
det ska bli riktigt trevligt.fan va folk har planerat redan eller? .. men det ska bli roligt som fan... har sjuk sommar längtan nu!
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS