Inför Hultsfred 2004
Vissa kommer säga "Fan, lite tidigt va?" men vem bryr sig.. Här skall hultsfred 2004 diskuteras.
Omnia est Faeces
Jag som precis tänkte på att det borde komma upp en tråd om kommande hultsfred :) Jag är redan laddad ;)
Nästa år ska jag vara ännu mer packad :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
TorpedÖrjan P4 Jag med... Hoppas några bra hiphopakter blir bokade...
Kristofer, the Hiphoper. I'm on point just like a weightwatcher!
2004 - 3:e gången gillt!
Tavlor - Väggar WWW.DR-FACELIFTER.COM
jo för fan
Tavlor - Väggar WWW.DR-FACELIFTER.COM
varför kommer du ihåg sånt? :P
www.filtret.wordpress.com market presenterar.... Filtret netplay
2005 firar Rockparty tjugo år och jag tycker att festivalen måste satsa iaf ett hundratal millar mer på artistgager då än va dom gör i vanliga fall....givetvis ska man dit nästa år men om två år tror jag att det smäller...
Nästa år ska jag ha med mer öl så jag slipper dricka 3.5:or.
Moderator
2003-06-18 22:25
nästa år, mer öl, mer brudar, mer festande och förhoppningsvis något riktigt jävligt bra band som är värt hela pengen och lite mer... och mer av samma... jag hade nog de bästa dagarna i mitt liv hitentills där... studenten lär väl toppa det men ändå...
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Givetvis var det jag som startade.. jag har tagigt på mig det som livsuppgift
Omnia est Faeces
MOBB DEEP! The Streets (igen) Massive Attack (igen) Az & Nas (tillsammans) Coldplay Sean Paul Justin Timberlake Gangstarr 50 Cent Ali Vegas Cormega Raphael Saadiq Bilal Prodigy (gruppen) Chemical Brothers... ... fast jag får nog bara drömma om det...
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -
... Capone N Noreaga!
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -
du gjorde väl nåt försök förra året att hålla liv i en tråd inför årets festival om jag minns rätt..? lyckades du?
big ups. och sånt.
jag lyckades
Omnia est Faeces
nästa år kanske man ska försöka ta sig till hultan också och inte bara roskilde...får se hur det blir med det.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Moderator
2003-06-19 18:19
jag vill att de drar dit T.O.K de var grymma sist det var i landet
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Jag tycker att de ska dra dit le tigre och min lycka är komplett, det skulle jag kunna leva på i evigheter :)
Det hade varit mer än galet :D
Jag ska också dit för första gången nästa år. =D
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
lite bättre band än i år vore ju något! hedman är hultsfredstopicarnas okrönte konung.
It's sucking my will to live
http://culkin.blogspot.com
Haha, skoja icke.. jag ska hålla den här jäveln vid liv
Omnia est Faeces
nästa gång blir det 4:e året i rad... (Jag har fortfarande kvar alla armband på armen)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag ska lätt dit nästa år.. Men då ska jag fan köra bil upp och ha med mig stereo! :) //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
Nästa år vill jag se andra artistbokare
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
Redaktionschef
2003-06-21 15:58
antagligen far jag dit, om det inte blir roskilde...ska ta med lite fler norrlänningar bara så att det blir lite softare. Alla var så i gasen på hultsfred, sprang omkring och så, man ska bara sitta och mysa med en öl, brudar och bra musik. aight. peace out,
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
ååh.. jag längtar så.. snart blir jag förbannad eftersom det är så långt tills dess..
vadå? jag dyster?
Moderator
2003-06-21 19:41
nästa år åker jag i nickemannens bil
reggae_carro: Word. Legoland: Word! :) //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
det blir mitt 3:e år nästa år
Omnia est Faeces
vilka datum ???någon som vet dem?
A Place Called Won't Be There
eller..?
big ups. och sånt.
hmmm...någon sa något om den 17 eller 19...låter det inte lite sent?
A Place Called Won't Be There
Moderator
2003-06-24 20:21
det ska vara då, hörde det på P3 för ett tag sen... ganska sent nästa år, så alla borde ha slutat skolan tills dess
ja!ja! håller med hiphopo-fonken! "le tigre" för fan! det skulle jag kunna leva på lätt!!! förstår itne varför folk klagar för? tråkmånsar. var ju hur schysst som helst! för övrigt. partytält och gummistövlar är ett måste! åhhh.vad jag längtar!
Gummistövlar är töntigt ;) Men party tält är fan bra när det regnar. Eller det fanns några som hade något som kunde liknas vid ett litet cirkus tält som de hade massa stolar under. Det var schysst :D Jag tycker de borde ha något på rockparty där man kan få skriva i vilka artister man vill ha dit. så de kan se vad det finns för intresse.
Aha, det har jag missat :)
vaddå mailar man bara sitt önskemål lr är d något särskillt ställe man skriver önskemålen på?
äh. det är ju tufft med gummistövlar. tänk er sista dagen med gummistövlar..... lyx!
Äsch, jag tycker inte gummistövlar är tufft :D Fast jag har aldrig gillat dem, tycker det blir så äckligt att gå runt i dem då det inte kommer någon luft in i dem så man blir dunder svettig på foten :)
men därför har man sådana där låga gummistövlar som man typ kan "vika ner". men jo sant...blir nog varmt ändå...d kanske inte hjälper så mckt...okey.okey. så långt hade inte jag tänkt..tänkte bara...inte blöta fötter. men då blir man ju blöt i alla fall..fast..svettig. men åh andra sikdan svettasm an olika mckt. jaja skit i gummistövlarna ra! :D men regnponcho ra d kan du väl inte påstå är töntigt?!! :P
Okej här har vi de viktigaste grupperna/artisterna som bara MÅSTE komma nästa år: Bob Hund, Broder Daniel, MBMA, Fattru, Looptroop, Doktor Kosmos, Pluxus, Puss, Latin Kings, Manu Chao, Ryan Adams, Prodigy, Skitsystem, Nasum, The Haunted, Baltasar X mm. Här är dom som absolut INTE får komma till Hultsfred nästa år utan borde börja jobba på Mcdonald´s lr nåt istället: Mando Diao(faen lägg av med eran påklistade dagisattityd hitta på nåt nytt istället), Jumper och alla annan skit som lyckas få skivkontakt på nått jävla vänster...... Och en massa öl och en fet marker i kalsongerna så att man kan klottra lite mä:D
Istället för gummistövlar så kan man ju i nödfall ta två plastpåsar på skorna :D Regnponcho har jag ingen erfarnehet av, jobbigt att böra på om det inte regnar. Fast det hade varit ganska skönt att ha någon gång ibland. Fast det brukar ju vara så att om man inte har regnskydd så är det bara att vänta på att bli riktigt blöt och sen slutar man bry sig och kan leka i regnet i lugnan ro :)
haha. jag hade faktiskt plastpåsar i år på mina skor.jupps. det var fett. fast var lite ostabilt. kändes som att jag skulle halka i leran när som helst. tog till slit av mig dom. kände mig som bambi på isen lr något. blev lite jobbigt när vi skulle springa till konserterna.hehe :/ jo sant. ush. jag är nog aldelles för praktiskt av mig. själv har jag alltid en liten väska jag går runt med. så regnponcho tar inte någon plats alls. det är faktiskt praktiskt inpackade i en liten konstig grejj.humpf svårt att förklara.men.yea. lek på du! kanske borde testa o köra dina tankebanor nästa år! :) lr inte. men tänker man så..känns d ju nästan som att d inte spelar någon roll om d regnar lr inte.
kom o tänka på en sak. man skulle kunna specialsy underkläder med typ fack så att man kan smuggla in saker på området. kan man i alla fall i o för sig. men.yea..hoho kanske vore något
Hehe så långt hade jag inte tänkt att det blir ganska halt med plastpåse på fötterna. Det är ju sant, kan bli jobbigt om man har bråttom, men har man tråkigt kan man ju alltid springa och glida på marken :D Min tankebana är att ha med sig så lite som möjligt ;)
mmm...jo. min är nästan så + gummistövlar o regnponcho för sen ligger dom ju bara i tältet. då blir d inte så jobbigt. förra året blev jag av med packningen. så har vekrligen inte med mg massa skit + så jävla skönt med lätt pakcning när andra har på tok för mckt. hoho. då garvar man! ;) strumpor är d viktigaste. lr i alla fall om d är hultan då d ofta regnar. resten ..like whatever.
Strumpor är bra, fast jag lyckas alltid med att ha sönder ett par och ha för några med mig :D
humpf ha sönder. hehe. vad har vi sagt om dragkramp med strumpor! ajjabajja! inte bra!
Jag har väl för små strumpor ;P