I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

CSKA Moskva - AIK: 0-2 (Europa League. Helsingborg är också med)

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

Admin

2012-08-30 21:19

CSKA Moskva - AIK: 0-2 (Europa League. Helsingborg är också med)

Årets skräll. Bragdguldet bokat. Hej Europa, här kommer vi.

Visst var det spel mot ett mål ganska ofta. Men vad fan gör det? Ibland är försvarsfotboll så vackert. Och när inställningen finns där kan även på pappret överlägsna lag få respass innan det roliga ens börjat. Grattis Rasmus Elm, du gjorde ett klokt klubbval.

I vilket fall så är det här jävligt kul. Och för svensk fotbolls del är det bra med två lag i EL.

Lottningen ska bli riktigt intressant imorgon.

The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2012-08-31 11:36
Jasså så när ett svenskt klubblag parkerar bussen så är det vackert men när, t.ex. Chelsea gör det så är det tråkig fotboll? Makes sense.

Visst är det kul att A.I.K tog sig till EL, men det där var löjligt.

2012-08-31 14:11
AIK*

lottningen för gamle gnaget:

PSV, Napoli, Dnipro, AIK
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Admin

2012-09-01 22:08
diwety:

Om man håller på Chelski så är det väl vackert när de vinner, hur de än vinner. Resten av världen kallar det skitspel. Likaså är det nog ingen som inte är gnagare som tycker att AIK spelade bäst. Eller det gjorde de ju faktiskt inte, men fan bryr sig?

Grym grupp! Kommer inte bli lätt att ta många poäng men den är jävligt rolig. Napoli och PSV blir roliga att möta, och Dnipro har Derek Boateng.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2012-09-05 18:59
jag fattade som att boateng vart klar för fulham men då blev det inte så

första omgången den 20 september mot napoli 19.00, nöjd är jag också såhär innan att veta att samtliga AIK matcher hamnade på tv4 sport så det slipper komma någon överraskning senare på tv4 sport xtra

bra tv4!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-09-10 14:18
Vi är berömda AIK, och vi ska till Amsterdam! (för att sedan ta oss vidare till Eindhoven, givetvis)
"lite knark så är det där problemet ur världen. " - Balhoo
Moderator

2012-09-17 00:58
Det är ju lite halvkass att vi fick Levante med så kort varsel och på samma lön som Celtic. Hannover och Twente är lätta resor. Hannover närmre än Stockholm, Enschede lätt att komma nära med flyg. Bra utflykter framåt vintern. Men det hade varit nice med 4-5 dagar i Valencia i Oktober. Men man kan inte få allt och vi har haft riktigt bra resor hittils.

Sportsligt finns det klar chans. Det gör det alltid, vi var i slutspelet för inte allt för längesen och har rutin i laget och börjar äntligen få lite ordning på anfallet. nu gäller det ju att inte ha en hel backlinje i sjukstugan.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2012-09-20 08:34
Med Bangura i AIK så har heif all chans att slå Celtic..
Jag tror att ni (heif) har stor chans att ta er vidare. Skitkul för svensk fotboll, verkligen.

AIK då?
Om vi börjar utanför själva spelet, så ska det bli riktigt kul att besöka Dnipro i december.. Eller?
Match mot Napoli idag, kan gå hur som helst med tanke på att vi lyckades i Moskva och har 3-0 mot lillebror i ryggen.
Vi får helt enkelt vänta ett par timmar och se vilken trupp Alm plockar ut.

Admin

2012-09-23 13:12
Riktigt bra artikel i DN idag om AIK i Neapel, intressant läsning för alla. http://www.dn.se/sport/fotboll/pa-resa-med-aik
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Admin

2012-09-25 12:36
Förlust var ju inte alls oväntat men jag hörde att AIK spelade bra så det var ju lite tråkigt att det inte blev något mål. Hade nog stärkt laget ytterligare. Speciellt som det verkar ha varit en hel märkliga försvarstabbar. Även om det var någon form av b-lag Napoli ställde upp med så är det spelare som kostar mer än hela AIK:s trupp. Det är ändå en grym utveckling under säsongen. Från en vår där anfallet var värdelöst till att slå ut CSKA och spela okej mot Napoli är riktigt bra.

Men av AIK och Helsingborg så kommer nog Hif ta flest poäng i EL.
Admin

2012-09-25 12:49
Bra artikel förresten.

2012-09-27 23:35
Starkt jobbat av AIK :D

2012-10-23 18:04
Imorgon bär det av till Amsterdam, för att sedan på torsdag ta sig vidare till Eindhoven.
Blir det fler whoagnagare i holland, tro?
Admin

2012-10-23 21:50
Tyvärr, inte för min del. Hade varit riktigt kul men ekonomin tillåter det inte just nu :/

2012-11-08 15:25
tunga matcher ikväll :)
Admin

2012-11-09 05:13
Att detta AIK inte är färdigt för Europa nästa säsong är så fel. Så otroligt stolt över insatsen mot PSV. Visst är det nästan mission impossible att ta sig vidare men som det här laget krigar kommer Napoli få det svårt i kölden.

Och Helsingborg blev rånade på minst en poäng. Stort jävla skämt och jag lider med dem.
Admin

2012-11-23 06:51
Ett värdigt farväl till Råsunda fick en lite bitter eftersmak, men vafan gör det egentligen? AIK spelade helt jämnt med Napoli och var värda en poäng i den mån man kan vara "värd" något i fotboll. Så otroligt stolt över laget och alla som var där igår kväll. AIK har ett riktigt grymt lag på gång och det är väl bara att hoppas att det inte köps sönder i januari. Backman lär väl flytta efter en grym säsong som toppades med att - tillsammans med Karlsson förstås - plocka bort Cavani i 92:30 minuter. Tyvärr varade matchen i 93 minuter.