I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2012-01-17 11:27

NBA 2011/2012

Ingen hade tydligen skapat en tråd om årets säsong så nu är den skapad iaf.
Vad är era tankar om säsongen? Jag har inte varit insatt i ligan på flera år men i år hade jag tänkt följa den mer :)

Poet

2012-01-17 21:29
Hoppas på Heat, har hejat på de sen jag var 7 år gammal, men vi får se. Clippers är jävligt intressanta i hår med tanke på vilka de har bytt till sig! :)

Lakers kan gå och dra åt helvete, aldrig gillat det laget och det glädjer mig att det går dåligt för de! :P
At the gates of Eternity...

2012-01-19 11:59
Vilka har Clippers bytt till sig? Det laget har väl under stora delar av de senaste åren legat i botten va? Kul om de får känna lite toppkänning igen kanske :)

Nae Lakers gillar jag inte. Bara Pau Gasol isf. Jag höll på Spurs förr i tiden, men nu har jag dålig koll på dem, förutom att några gamla rävar fortfarande är kvar såsom Duncan o Parker :)

Poet

2012-01-19 13:58
Clippers har inga mindre än Chauncey Billups, Blake Griffin, Chris Paul, Mo Williams och Caron Butler.

De ligger på 4:e plats i Western Conference :)

2012-01-20 13:15
Allright! Ja de ser bra ut, ligger tillome på 3e plats numer :) Själv tycker jag det är rätt kul att Bulls leder Eastern. De har ett bra lag nu, kan de vinna tillome tror du?

Poet

2012-01-20 14:08
Bulls har en imponerande roster, deras problem är dock att de är ett väldigt defensivt lag. Och ingen, förutom typ Rose, gör poäng i det laget. Så de behöver verkligen en stark offensiv spelare. Tyvärr så tror jag inte de kommer vinna det här året heller. Även om de ligger på första plats i eastern så finns det många play-off björnar som ligger och sover och på något skumt sätt får en boost så fort det blir play-offs.

Och Lakers fick i baken av Heat igår, yes!!!!

2012-02-23 10:47
Några tankar kring slutspelet? Vilka grejer att ta sig dit tror ni?

Kul för Jerebko att Detroit börjat vinna lite. De ser helt plötsligt ut som ett mittenlag, men nåt slutspel blir det nog inte ;)

Poet

2012-02-23 11:18
Eastern: Miami, Chicago, Orlando, Philly och Knicks, garanterat. Sen vågar jag inte chansa på vilka andra lag som kanske kan ta sig vidare.

Western: Clippers, Lakers, Oklahoma, Dallas och tyvärr San Antonio.

Detroit har nog inte en chans i världen att lyckas ta en play-off plats :S
Rappare

2012-03-01 09:34
Bulls! Second dynasty!
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed
i wanna live but its hard 2 breathe