I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2011-08-29 17:28

Basket-EM

Tänkte skapa en tråd för att diskutera basket-em som drar igång på onsdag. Intresset lär inte vara stort här heller även om det är hiphopens sport basket som spelas men man vet aldrig :)

Spanien är väl de klara favoriterna har jag en känsla av men de kommer nog få en match av lag som Litauen, Turkiet och kanske även Grekland..? Tippade en blygsam slant på Italien på turneringsvinnare bara för det var skyhöga odds men det känns nog inte så troligt även om man aldrig vet var man har dem. Sen har vi bl.a. Serbien, Tyskland, Frankrike, Ryssland...finns många lag med bra traditioner, kan bli kul detta :)

Vad tror folk?

2011-08-29 18:41
Jag tror Spanien tror vinner EM möjligtvis kan det vara Frankrike eller Grekland mm. som vinner EM.
Jag hoppas det går bra för Sverige.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-08-29 19:09
Sverige är inte med. Får hoppas de fixar platsen till EM 2013 iaf :)

2011-08-29 20:58
Okej, Jag har haft dålig koll på Sverige, Må bäste man vinna. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-09-01 23:09
Inte en basketintresserad själ här inne, precis som jag var rädd för, eller iaf ingen som ser på basket annat än nba typ :/ Nåväl, en riktigt grym match mellan Italien och Tyskland ikväll. Lång turnering - tre veckor, toppmatch imorrn mellan Litauen och Turkiet, tyvärr krockar det med Sverige - Ungern i em-kvalet i fotboll..

2011-09-01 23:49
Har ingen koll alls men jag säger ändå att Grekland tar hem det!
Bitches Ain't Shit
Poet

2011-09-05 00:36
Jag är intresserad, men jag har märkt att på Whoa blir det typ en diskussion med 3 pers hehe :(

Lite trivia: Kul att se att Saudi-Arabien är bättre rankade än Sverige i basket, wtf...

http://www.fiba.com/pages/eng/fc/even/rank/p/rankMen.html

Jag hoppas på någon understickare i detta EM, men det blir nog mest största säkerhet Spanien som tar hem det. Laget är fullt med stjärnor också :) Ballt att se hur globalt basket blir för var dag!
At the gates of Eternity...

2011-09-05 01:40
Ha! Jo, fanns ganska många otippade lag med före Sverige, länder som Rwanda, Mozambique osv :P

2011-09-05 15:03
white men cant jump!
Poet

2011-09-05 15:26
But they can shoot ;)
At the gates of Eternity...

2011-09-14 17:40
Ska Ricky Rubio gå över till nba nångång eller? vet att han va draftad av minnesota, men de va 2 år sen. De e ju iof lockout nu men nån som vet om han har planer på att dra över?
http://soundcloud.com/rod_g

2011-09-14 18:02
Hade varit grymt om Litauen vann hela alltihop på hemmaplan
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det.

http://www.myspace.com/johanawesome

2011-09-14 18:53
Ja jag undrar oxå lite över Rubio, ingen koll alls dock.

Tror inte Litauen klarar av att ta hem detta, håller på Spanien och de är ju även de självklara favoriterna. Frankrike o Ryssland är väl de som har stört chans att rubba på spanjorerna...ska såklart inte räkna ut Litauen helt dock..