I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

UFC 120 Akiyama vs Bisping

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   
Poet

2010-10-16 11:57

UFC 120 Akiyama vs Bisping

Verkar inte vara någon som bryr sig om UFC här inne, men jag ger det ett försök. Jag kommer dra lite namn och spekulationer, ya guys tell me what you think too :)


BISPING vs AKIYAMA. Jag är ingen Bisping hatare, men jag ser inte en chans i världen att Bisping kommer ta hem detta. Britter kan inte brottas för fem öre, Akiyama kommer strypa Bisping till submission.

CYRILLE DIABETÉ vs ALEXANDER GUSTAVSSON. Aldrig sett Gustavsson slåss förut, men självklart hejar jag på de få landsmän vi har i UFC. Har ingen aning om hur utgången kommer se ut dock.

CHEICK KONGO vs TRAVIS BROWNE. Ingen i min krets verkar digga Kongo förutom jag typ, så jag håller på han i det här kortet!

DAN HARDY
vs CARLOS CONDIT. Hardy är en av de få britter jag faktiskt diggar i UFC! Ser ut som någon statist tagen ur en "Mad Max" film eller något, men mitt motto när det gäller fighters är samma som mitt motto när det gäller rappare: Är du inte så bra, se då till att vara intressant åtminstone.

JAMES MCSWEENEY vs FABIO MALDONADO. McSweeney för er som inte kommer ihåg, var med i TUF 10, diggade han nog lite extra eftersom han tog en ståendes giljotin på en annan snubbe i huset efter att McSweeney låste in han på toaletten. Men som nämnt innan, britter kan inte brottas, därav att brasilianaren kommer ta hem detta ganska lätt.

Jag är ändå ganska hype på galan, tror den kan bli fet!


Love!

At the gates of Eternity...