I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2010-02-12 21:53

Rugby någon?

Hur ställer sig Whoaiterna till denna sport? Någon som utöver den?

Har själv haft ett stort intresse för rugby, ändå sen jag var en liten grabb. Nu på senare dagar har jag också börjat träna det, hittade ett lag i närheten där jag bor. Måste säga att det kan vara det roligaste jag gjort! Dessutom säger tränaren att jag är en stor talang, så lär inte sluta *skryt skryt* ;D

"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Poet

2010-02-16 00:18
Aldrig utovat. Tycker det dock ar en fet sport. Valdigt fysiskt kravande. Inte som fotball dar man kan vara fet, i rugby maste man vara fit. Men tyvarr for politiskt laddat darav att det inte lyckats sprida sig sa pass mycket. Till exempel sa var ju nastintill hela Karibien kolonialiserat av britterna, cricket sped de till urinvanarna. Men rugby holl de till sig sjalva av nagon skum anledning och darmed att det ar mycket av en "vit" sport.

Men jag kanner en kille fran Zimbabwe, som brukade lira for juniorlandslaget i Zimbabwe och han kanner Tendai Mtawarira som lirar for Springboks.

Vill du lyckas inom rugby sa ar Sverige fel stalle for dig. Du maste dra till Sydafrika, Australien eller Nya Zeeland.
At the gates of Eternity...