I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2010-01-31 22:33

Nybörjare

Hej.

Då har jag bestämt mig att det är dags för mig att börja träna. Är gammal basket och fotbollsspelare i yngre år, men när det gäller gym och olika pass så är jag nybörjare.

Jag vill inte ha biffiga armar och ha upp-pumpade bröst. Verkligen inte.
Men jag vill bli vältränad, få bort lite kula från magen och helt enkelt ha fina jämna muskler.
Jag skulle gärna mest gå på pass och inte slita i alltför mycket lösa vikter i gymet.
Vad för pass kan man gå på där man tränar så många kroppsdelar som möjligt.

Jag har tatueringar på underarmen. Dem kan väl inte töjas om man inte kör sjukt mycket underarmsträning med tunga vikter?

Tacksam för svar.

2010-01-31 23:39
Börja simma, då tränar du alla muskler. och då får du även en perfekt kropp..
likaså kampsport..
Admin

2010-01-31 23:54
Tatueringarna klarar sig så länge du inte börjar med anabola och växer onaturligt snabbt vilket kan leda till att huden spricker och töjs och då kan tatueringarna bli förstörda.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2010-02-01 14:02
som göteborgs-rape sa

simning eller kampsport är dom där du tränar hela kroppen. Simning kanske är det bättre alternativet för dig om du vill kunna träna när du själv vill.

annars så kör lätta vikter i gymmet ? vet inte om passen dom kör är så anpassade att träna hela kroppen, är mest konditionsträning.Dock finns det pass med inriktning "kampsport" som lite boxersize o allt vad det är. men tror inte det är vad du är ute efter
vi är överallt!

2010-02-09 07:31
roddmaskin är bra grejer.

Kan ju köra gym+simma.. De hjälper dig nog uppnå dina mål.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-02-09 12:46
Simmande en hel del förut, 2 - 3 gånger i veckan, fast det kändes jävligt segt och jag märkte inget resultat alls. Nu har jag köpt gymkort och varierar mellan styrka och kondition vilket känns mkt bättre än bara simning.
Vi är överallt!