I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-12-19 22:52

Higuain

Ser inga begränsningar längre, hur bra kan han bli? Den störste genom alla tider? tja, varför inte. Match efter match så gör han helt sjuka nummer, enskilda prestationer.

Låter nästan sponsrat detta, Real M kan dra, Higuain gör mig berörd, no doubt.!

9-1

2009-12-20 00:19
Han är jävligt bra, men att han skulle kunna bli den störste genom alla tider? Knappast.

Spelare som Drogba, Rooney och David Villa skulle jag värdera mycket högre.
Bitches Ain't Shit

2009-12-20 00:39
Nu har jag inte bäst koll på La Liga.. Men Zaragoza skulle jag tro har det sämsta försvaret i La Liga.. Vilket är ligan där det enligt mig spelas sämst försvarsfotboll bland dem stora ligorna. Så skulle inte säga så mycket efter att ha sätt just den här matchen.. Men En grym spelare är han, andra målet är ren och skär klass. Men kolla försvaret.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-12-20 00:39
Ps. Zaragoza har släppt in 27 mål, vilket är 11 mer än Xerez som har släppt in näst flest...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-12-20 01:07
Benzema må vara sjukt överskattad om man ser på summan han köptes för iallafall, något för framtiden kanske, men just nu finns det bäättre spelare i R.M.

Fint mål det andra där ja.. hehe
be the change

2009-12-20 13:40
higuain är bortgllömd om ett par år , pato däremot där har du en framtida guldboll vinnare
Ignorance is venomous, and it murders the soul spreading like a virus running rampant, out of control.

2009-12-20 15:24
Pato är faktiskt grym, riktigt grym..
be the change

2009-12-20 20:46
higuain är riktigt bra, jävligt bra avslutare, han kanske inte är ngn guldboll vinnare men han är bra ersättare till raul, lite samma spelstil imo.

2009-12-21 11:35
håller med om att higuain håller hög klass. hade jag fått bestämma skulle de spela higuain med raul bakom och ronaldo samt kaka på sidorna.

benzema vet jag inte vad de ska ha till riktigt...

2009-12-21 14:37
Ja Real Zaragoza var skräp den matchen definitivt det sämsta laget i La Liga.
Fast det är ju inte som Pipita gjort bra ifrån sig bara mot dom i hela säsongen.
Han har gjort 10 mål på dom senaste åtta matcherna som han har fått starta.
Benzema fick några matcher i början där Pellegrini fick offra Higuain fast det är klart vilken av dom två anfallarna han ger förtroendet till nu!

GRANDE PIPITA!!

2009-12-24 16:29
Haha, snälla... Higuain är en dussinlirare, han kommer aldrig bli något. han kommer säljas så småningom till typ Valldolid och där kommer han inte göra mycket väsen av sig.

2009-12-25 10:28
Du kan din fotboll.
 9-1

2009-12-25 18:03
Higuain kommer aldrig bli bäst i världen...han sticker inte ut tillräckligt.
känns som man måste göra nå sjukt mål eller bara en jävla massa för att lyckas...

Benzema är överskattad...plus att hans huvud saknar en del på vänstersidan..kanske därför...blir svårt när det blåser.
vi är överallt!

2009-12-28 13:27
"Benzema är överskattad...plus att hans huvud saknar en del på vänstersidan..kanske därför...blir svårt när det blåser. "

Hahahahhahahahahhahahhahahhahha :D
Följ mig på twitter! @grizzlymusik

2010-02-10 20:30
Higuain - Våran nya Raúl. Vill se argentinaren ta över tröja nummer 7 när Raúl bestämmer sig för att sluta.