I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-11-14 20:27

UFC 105

Alexander Gustafsson har gått sin match nu

SpoilerHan vann på KO efter 41 sekunder :D:D

Vet inte riktigt hur det har gått med de andra matcherna.

AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Poet

2009-11-14 23:05
gha. jag trodde att det började LIVE 22.45. blev lurat av tv4 sport :(

jaja, såg alex gustafssons fight nyss iaf.

Spoiler
SpoilerFan vad roligt vilken höger, snubben kan inte ha sett riktigt bra med ögat där just efter breaket :D :D
"life's a garden, dig it."

2009-11-14 23:57
Randy vs Vera var en riktig sömnig tillställning.

2009-11-15 02:39
Haha, rätt komiskt att dom 2 "main eventsen" var dom tråkigaste matcherna på galan.

SpoilerHåller dock inte med Rogan om att Vera borde vunnit, Randy tog första ronden och 3dje kunde gått till båda men tycker Randy fick till mer, Vera såg uppgiven ut.
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Poet

2009-11-15 02:39
Spoileroverall bra gala faktiskt.. kul att Dan Hardy och Bisping vann på hemma plan och jag blev riktigt imponerad av Bispings ground game och totala vändning. börjar gilla den karln mer & mer (no homo)... Dan Hardy kommer däremot att bli sönderkörd av GSP men det är en annan femma!

Randy vs. Vera var riktidt clinchigt och segt. Vet inte om jag blev påverkad av Ian och Omar som kommenterade på TV4 sport, men jag tyckte inte alls att det var så tokigt dommarbeslut som Brandon och Joe Rogen tyckte. Randy fick ju ta ett par tuffa sparkar men kontrolerade ju helt klart matchen och förtjänade enligt mig att vinna mer än Brandon. Hade kunnat bli oavgjord men Randys vinst förvånade mig iaf. inte

off topic: Omar suger fan på kommentera, stör mig på honom så enormt. kan inte tv4 bara ta ljudet från rogen & goldberg rakt av också? :'(
"life's a garden, dig it."

2009-11-15 11:13
Kommentatorerna på tv4 sport fördärvar fan allt. När jag ser det live mutar jag skiten, men som oftast väntar jag tills nästa dag och ser det på nätet enbart för att jag inte orkar med deras kommentarer.

Jag ska inte säga att Vera blev rånad, som Shogun blev sist. Men dock, jag trodde fatkiskt att Vera skulle vinna. Reglerna för poängsystemet bör ändras, funkar inte som det är nu.
Keep crushin'!

2009-11-15 17:26
Bispings fight var kul, utöver det fanns inte så mkt att jubla över underhållningsmässigt.