I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Piller eller annat för att gå ner i vikt.

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2009-11-09 16:14

Piller eller annat för att gå ner i vikt.

Jag vill, innan allt, bespara er mödan som tänker skriva "ät rätt och motionera", det finns gott om ämnen som handlar om det, således hänvisar jag er till dom!

Jag motions tränar tre till fyra dagar i veckan och äter en ganska balanserad kost, dvs mycket nyttig mat men jag kan även unna mig en öl då och då, just den biten är inga problem.
Däremot så äter jag blodtrycksmediciner som orsakar viktuppgång och tyvärr så måste jag leva som en jävla Anna Skipper på metanol och träna sju dagar i veckan för att ens ha en gnutta chans att gå ner ett par kilon.

Jag eftersöker därför tillskott eller liknande som folk vet fungerar, det finns en uppsjö med olika preparat som alla är bäst i världen enligt tillverkarna.

Om det är bra eller dåligt för mig och min kropp kan jag avgöra själv och behöver därför inga synpunkter på huruvida det påverkar min generella hälsa.

Om någon av en anledning inte vill fronta med att ni tagit sådant uppskattar jag om ni skickar ett pm till mig.

Rock out with your cock out!

2010-09-01 18:53
Tjena !!

Har vart överviktigt sedan jag var 14 ( är nu 24 ) och för ett tag sedan bestämde jag mig för att gå ner i vikt var ute och jogga osv men fick dåliga resultat så beställde hem en bantningsmedel som det skrivits mycket om i tidingarna ( Rimonabant eller Acomplia ) och efter 1 veckas användning har jag börjat rasa i vikt känner inte av söt behovet alls längre rekommenderas starkt !

köpte in mitt från apoteksakuten.com

oj nu såg jag denna tråd var jätte gamal men kanske hjälper ngn endå :)

2010-09-02 10:59
Resulting from drug actions at CB1 receptors in the brain, reports of severe depression and suicidal thoughts are frequent. As CB1 receptors are fairly ubiquitous throughout the central nervous system, it is not currently understood where exactly the inverse agonist is acting to cause these side-effects.

On 15 June 2007, BBC News reported a committee advising the U.S. FDA had voted not to recommend the drug's approval because of concerns over suicidality, depression, and other related side effects associated with use of the drug.

Låter ju som ett höjdarpiller =)

Men nu för tiden är detta inget aktuellt problem lyckligtvis.
Rock out with your cock out!