Canal plus sport...
Är det några andra här som känner sig lurade av canal plus eller? Från början så körde dom nba, nhl, serie a, pl... lite allsvenskan och lite elitserien. När jag var några år yngre så hade vi canal plus då fanns det både nba, nhl och serie a.. Nu så har viasat köpt in nhl och serie a, två av dom största anledningarna till att jag köpte canal plus själv. Istället har canal plus köpt in speedway typ... Sedan på det har dom mage att höja priset nu... jag har ju mitt abonemang med dom fram till maj eller något, men för nya abonnenter så höjs priset. Känner mig så blåst och nu har mina kompisar som har viasat fått allt det bra PLUS NFL... aja...
Jag har Premier League och Allsvenskan, så jag är nöjd iaf.
Vi är överallt!
Fast viasat har champions league, nhl, serie a, nfl, tennis, vm-kval... osv Klart det är kul att kunna kolla på allsvenskan, men jag går på alla hemmamatcher där ändå. Förstår inte hur dom kan höja priset samtidigt som dom slumpar bort två stora namn (nhl och serie a)
Ja Viasat har tagit över. Canal plus har blivit snåla helt enkelt.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
canal+ har PL, thats enough :)
be the change
Canal+ har kanske inte utbudet eller dem "stora namnen", men när det gäller kompetens och kvalitet så går det inte ens att jämföra, canal + är 100 gånger bättre. Viasat har dåliga schemaupplägg, dåliga kommentatorer, massor med folk som inte kan något om det dem ska prata om, för mycket jävla reklam, otroligt många tekniska problem mm. Jag har båda kanalerna och jag kan bara beklaga att Viasat har rättigheterna till CL, annars hade jag aldrig haft skiten.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jo, CL är väll det ända man saknar, speciellt nu när dom tagit bort alla toppmatcher från 6an..
Vi är överallt!
LordErnst Jag hade känt exakt som dig om det inte var för att jag har fått ESPN som kompensation. Då får du ju alla amerikanska sporter (inklusive NFL, NBA, NHL). Säkert att du inte fått tillgång till den istället?
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!
Serie A är ju jättedålig, var nöjd med Premier League :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
top Nej det har du säkert rätt i, men jag kan fan kolla på skiten utan ljud isf haha vill ju bara ha tillgång till matcherna =) rkellyone asså? har du com hem? fan ska kolla på det då är jag glad igen =) dumbo serie a dålig? viola piskade pool för typ två veckor sedan och roma och il grande är på gång igen... all spänning man missar nu nej, jag gillar serie a =)
nope hade inte fått espn... =(
vadå ESPN föresten? menar du ESPN America? för det är väl den enda kanalen vi kan få in om man inte har parabol då, och där sänds visserligen NHL men ingen NBA lr NFL..
Jag har canal digital. Dåligt av comhem att inte kompensera er för förlusten av dom sporterna som de flesta har köpt canalplus för.
Jag har också canaldigital men ska byta till comhem. Vadå ska man få ESPN gratis? Har jag missat nåt? Hur kan jag fixa ESPN ? :D
Jag behövde inte göra något, utan dom sa att dom aktivera den bara som kompensation för att man blev av med NHL på canalplus.
Sådär mailat comhem, innan dess mailade jag canal plus dom sa att dom inte kunde svara på om det skulle bli förändringar i tablån till våren... Får hoppas på com hem nu då espn hade varit guld!
rkellyone Gäller detta canaldigital? Jag har canal digital men har inte fått espn :/
Är en föredetta Canal plus-kund och jag har alltid uppskattat den höga standarden på allt ifrån kommentatorer, experter osv till produktionen. Men utan innehåll så kan inte ens detta bära upp den slutgiltiga produkten. Lyckligtvis är jag inte kund längre, hade kännt mig fruktansvärt lurad. Engelsk luftboll och speedway liksom? Tack men NEJ TACK. Har nu 9an, tv4Sport samt Viasat Fotboll, Sport och Motor. Dvs jag är covered för all fotboll man kan tänkas vilja se. Yippie!
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
enda lösningar är att ha alla kanaler cplus för CL o allsvenskan viasat för CL, och diverse cuper, samt NFL Eurosport 2 för bundesliga espn för lite mer NFL egentligen behöver man ju sky sports så man kan följa rugbyn, samt en astra parabol för att få in dom tyska kanalerna, men vad kan man begära?
allt man trenger är ESPN America för NHL och tv4Sport för spanska ligan sen vore det ju skoj o ha viasat oxå för all CL..men men
TopDogz147 P20 Ja det gäller canaldigital, dvs sålänge du har canalplus. Har du det så skulle jag ringa in och fråga.
ska göra de imorgon! F.ö såg man vilken skillnad de va på viasat och canal+ idag. Canal + hade tekniska fel som gjorde att man missade dem första 47 sekunderna i en match. Efter matchens slut så bad kommentatorerna för ursäkt, sa att man gör sitt yttersta för att detta aldrig mer ska hända och beklaga sig över detta. I viasat är detta standard tekniska problem, inget att ens ta notis om
Säg till hur det går top.... asså okej att det är tekniska fel hela tiden, men jag ser hellre på en liga jag vill se på med tekniska fel på än speedway!
Moderator
2009-10-18 17:09
Jaah nu blev jag också lite sugen på ESPN här, berätta hur det går. Och kvalitén är ju så sjukt många nivåer över Viasat.
time isn't wasted when you're getting wasted .
som PLfan och Arsenalsupporter så visar C+ alla arsenalmatcher utom typ 1 på hela säsongen och i ärlighetens namn hade jag nog kunnat betala en hundring till för att få just dessa matcher med den kvalitén som C+ levererar. jag får fan spykänslor varje gång jag tvingas se CLmatcher på viasat. dåliga programupplägg med "experter" som inte kan hålla käften när andra pratar. det jävla smågrälandet mellan dem tillsammans med att de inte kan säga en mening utan nämna zlatan eller barcelona hur jävla irrelevant det än är gör mig självmordsbenägen. lägger man till kommentatorer som inte kan uttala hälften av spelarnas namn samt har massor med faktafel om nationaliteter syr de ihop säcken som sämsta fotbollskanal. jag streamar ljudet från datorn med skyskommentatorer och kollar bara bilden när 6an visar matcher
Moderator
2009-10-18 22:16
Jag får hålla med i princip allt vad mike säger där, viasat är inget att hänga i granen om man säger så.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Lordernst Låter ju beklagligt men hade du velat se Serie A nu så borde du ha hört om att Canal + rådissade Serie A inför iår.. De har ju PL + Tv 4 sport så när Zlatan gick trodde de väl att alla tittarna också skulle gå, ba att det iprincip blev tvärtom då Serie A har hängivna fans som nu har Viasat :)