I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vilka fotbollslag håller du på?

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2009-07-28 15:27
Messi kom inte Barca när han var 17 eller så, det var mycket tidigare. Anledningen att Barca köpte zlatan var ju att man fick en miljard eller så för segern i CL, man kan ju lika gärna lägga dem pengarna på EN riktigt bra spelare för mer utfyllnad behöver man ju inte i truppen. Enda oroande just nu är att ifall någon av etoo henry messi zlatan blir skadade så finns bara Bojan bakom, han är en talang men långt ifrån färdig att ta plats i Barca, undrar hur Keirrisson står sig just nu, kan vara värt att ha honom kvar i truppen kanske. En anledning till att man sålde Eto´o är ju afrikanska mästerskapen i Januari där han blir borta en månad ungefär.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-28 15:44
Att säga att det saknas klubbkänsla (identifiering) i Barca/Real Horungar är ju att bortse från spansk historia, geografi och kultur å det grövsta.

De är knappast de största lagen i Spanien enbart baserat på att de har mkt kapital att köpa "showiga" spelare för.
Negative, negative.
Our destination is Gaza.

2009-07-28 23:59
Messi kom till Barca när han var 12 år. Lite för tidigt för att kallas supertalang. Utan Barca så hade Messi förmodligen inte blivit fotbollsspelare överhuvudtaget eftersom inte många lag var villiga att betala för hans mediciner. Utan medicin hade han blivit runt 130 cm som fullvuxen..

Så, Messi har Barca att tacka för jävligt mycket, men åandrasidan har Barca jävligt mycket att tacka Messi för. :)
Rädda en ko, ät en vegetarian!

2009-07-29 00:13
Barca hade inte gett han pengar till medicin om han inte vore supertalang, ingen välgörenhet liksom.. Jaja men du fattar vad jag menar har man den talangen som iniesta, messi osv har då blir man bra oavsett om det är mallorca eller barca man spelar i..

2009-07-29 03:29
UNI-TED
UNI-TED are the team for me
with a knick knack paddy whack
give a dog a bone
why dont city fuck of home?

tänk om allt i livet skulla vara lika enkelt som denna fråga..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-29 08:44
Jag kom ihåg när barca inte hade såå många namnkunniga spelare. Då de var som värst. Dom blev sedan namnkunninga men detta var ju många årsedan. lite efter 00 där.
Fan ja har nog varit sån klubbhora en gång i tiden, kommer ihåg när jag gillade real. Men sen blev zlatan akutell ii ajax så haha.. Men har hållt på barca nu i många år.

Bojan behöver mer speltid..Självförtroendet hos bojan är inte så starkt när han inte får spela.
Hoppas på en riktigt rolig fotboll från barca detta året oxå. Många gillar inte barca bara för det går bra. Samma sak var det ju med real, milan, man u + massa andra lag.
Så det var skönt att vara med barca när dom var lite sämre och reste sig upp igen.
Jag har ingen personlighet

2009-07-29 08:56
Men asså, var inte Bojan het som fan innan Gurdi kom? Eller jag har bara fått för mig det?
Het som fan innebär ju dock inte petning av Henry, Etoo elle Messi men att han var en fullt godkänd inhoppare även i Barca mått mätt?
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-07-29 10:00
Bojan är en sjukt stor talang och har väl målrekorden i Barcas juniorserier? Det är där hypen kommer ifrån, men att han skulle vara en fullgod ersättare till någon av de tre där framme visade sig ganska snabbt att det var långt ifrån sanningen. Han är fortfarande lite för liten, ni som såg u-21 i sommar förstår ju, han gör mål just nu i försäsongen men det är mot sämre lag som spurs och al-ahly, han gjorde några mål i cupen förra året och visst är klassen bättre och kan hävda sig mot lag på den nedre halvan av la liga tabellen där han får friare tyglar men han dör direkt mot en tuff markering.

Bojans säsong
23 framträdanden i La Liga och 2 mål.

Två mål borta mot almeria som vi vann med 2-0 .

0 - 1 53' Bojan
0 - 2 56' Bojan

Annars lite mål i copa del rey.

2009-07-29 10:02
Alltså Bojan är typ samma spelare som Iniesta fast anfallare, jag tror att han hade varit bättre på ett mittfält eller offensivt mittfält för han är fortfarande bra om han får komma rättvänd men det är svårt när han mest lirat på centerpositionen och det smäller ganska bra där.

2009-07-29 10:12
Mjo sant, han är ju rätt liten Bojan, undrar hur det kommer se om Zlatan och Bojan ska kramas efter ett mål eller så, Bojan måste ju typ vara i navel höjd på Zlatan :D
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-07-30 10:49
Lika kul som när Pava och Lennon kommer gosa efter ett mål, PL´s längsta samt kortaste spelare. Men dom kommer inte göra några mål så det är lugnt.
 9-1

2009-07-31 14:26

AIK

LAZIO

sen skadar det inte om Dinamo Zagreb tar sig långt i europa så man kan gotta sig i diverse läktarskandaler etc etc....BBB
BOIA CHI MOLLA

2009-08-01 13:42
Brinner för världens vackraste fotbollsklubb.

Società Sportiva Lazio!

Finns inget och ingen som kan mäta sig med Lazio.
Första fotbollsklubb i Rom, som även tog fotbollen till världens vackraste stad!
CAMPIONI!