Fantasy Premier League like whoa!
Fantasy Premierleague like Whoa.Länk till http://fantasy.premierleague.com/ Skapa lag, joina privat liga med koden 138445-70856 Än så länge är det 4st med, och vi hoppas att ni vill vara med oxå! Må den bästa whoaiten vinna! (jag alltså!)
be the change
har ändrat mitt lag en hel del nu, har lyckats klämma in ronny oxå.. det är skönt
be the change
Tips.. om alla ska kommentera varje byte tills sässen börjar så kommer det bli ETT JÄVLA tjöt :) För man byter och finlirar hela tiden
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
det är väl kul med lite tjöt mr chelsea :)
be the change
Har en dotter att ta hand om ;) Hinner ju fan inte med längre hahah 2st Gunners i min trupp just nu, inga från fool eller United. Mer säger jag inte.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Haha, 50 spänn på att det är arshavin och van persie! ajuste, grattis hörrö! heter tösa då?
be the change
haha shit vad alla kommer bli förbannade när dom inser att alla mindre lags skyttekungar är minst lika jävla glödheta som någon från topp fyra.. det är inte alltid så jävla lustigt att ha u3 unitedspelare och de inleder sin säsong med två 0-0 och tre 1-0 segrar.. som de gjorde för två år sen (eller nått) då satt man med halva deras trupp och svor..
jag har 1 united spelare, 1 liverpool, 3 arsenal, sen inga mer från the big four iallaflal..
be the change
Jag tror helt ärligt att min elva ändras 3-4 gånger per dag just nu, och varje gång känner jag "Fan va bra, NU är jag nöjd".... men inte :)
"De durkdrivna" is me
9-1
Kan tillägga att jag av princip aldrig väljer spelare från Arse, något som kommer påverka min slutpoäng, men man måste bära huvudet högt:)
9-1
Jag ratar bara Liverpool i stort sett, men lägger ingen värdering i vilka spelare man har...
8 lag nu! ANMÄL ER!
be the change
fan pågar.. ni ligger efter duktigt. SAY WE ARE TOP OF THE LEAGUE SAY WE ARE TOP OF THE LEAGUE
Slängde med ett lag för skoj skull.. får se hur insatt jag blir :)
CAMPIONI!
jaså mike? är du? ;=
be the change
Du har ju spurslirare med Jack:)
9-1
Moderator
2009-08-25 16:21
Ligger där på fjärdeplatsen, inte kollat på en månad! Nu börjar allvaret :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
Moderator
2009-08-25 16:28
Gjort två ändringar nu ja, mittfältet käkar nu! Kanske dags att byta Corluka också.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Tottenham Självklart, man måste ju ha med dom som går bra!
be the change
Nu har jag gjort ett lag, lite efter kanske men ändå :)
Nu har jag kommit igång, plats 4000 av 2 miljoner förra omgången:)
9-1
Jävla skit att jag hade fletcher på bänken och inte i elvan idag.... :/ hade missat det
be the change
Hur går det för er då gott folk? Mike leder än så länge.
be the change
du har suttit på bänken sen dag ett - det vet du
9-1
Har du dragit dig ur tottenham eller vad heter ditt lag? Själv ligger man på en stabil 5 plats, men det är tight runt där, så jag siktar väl på att komma 2a efter Mike i maj. :))
be the change
haha, får väl se, har missat de senaste omgångarna.. sledet skulle haft fler arsenalspelare isåfall. men men ska reda ut det där nu imrron
Jag joina nu oxå! missade dock första omgången men jag ska nog ändå kunna klå er ;)
Malmö FF!
Haha. 150 poäng på 1 gameweek, slå det era miffos! :P
be the change
jesus, kollade till det här nu.. första gången på 6 omgångar eller ngt.. fan jag ligger 3a :) dags att spela wildcard och krossa!
Passade på att joina ligan, kommer tydligen in efter nästa omgång. Ingen aning om hur det funkar med poäng och så då, men vi får väl se :)
"I'm the best of both world's, without the hidden camera and the twelve year old girl"