höll på att göra en spotguide back in the day, för 4 år sedan typ, nu har jag lagt av med skateandet, men vet en hel del galna ställen finns en asfet i östbergahöjden adressen lär finnas om du googlar, dock är den jävligt trasig tyvärr. Hade en hög sektion, en låg sektion och transfers och hela kittet liksom. Ett tips, vet dock inte hur den ser ut nu. Sen finns det en jävligt skön microramp vid rålis, den finner du om du går upp i skogen vid parken till vänster om där den gamla verten låg. Du hittar microrampen bakom ett gäng buskar. Den var skön vill jag minnas, liten men ändå sjukt värd att åka. I Skarpnäck finns det en ganska skön miniramp, rätt stor är den, och bred. I övrigt ser den ut som en helt vanlig ramp förutom att det finns nån skum roll in på baksidan (som inte leder någonstans) Man kan liksom rulla ner på gräset om man känner för det... Min favorit är dock den i humlegården. Finns en låg miniramp där man kan öva en hel del trick, men samtidigt finns det en sektion som är som en minivertramp. Askönt material är den byggd av, dock vet jag inte statusen på den, kan mycket väl vara så att den är väldigt sliten. Ramper du ska akta dig för är den i vallatorg, måste vara den oskönaste jag åkt i (bortsett från den som inte existerar längre i enskededalen). Spräcklig plaja, riktigt smal. och allmänt riktigt oskön. Hoppas jag kunde vara lite till hjälp. Rulla lugnt.
Blunted in stockholm