Kända idrottares musiksmak?
Eftersom whoa ändå har en del med musik att göra så kan ju detta vara intressant... Men framför allt så var det pga. detta videoklipp:Pontus Kåmark Jag vet inte men spontant så känns det inte som att Pontus Kåmark är en kille som hänger på dancehallklubbar och kör "signal de plane" och "row de boat"-danser på golvet... Men det hade ju onekligen varit roligt att se :) Känner ni till några andra idrottsprofilers musiksmak? Ju mer avvikande desto bättre... Vem sitter hemma och hatar till Hel? Vem önskar att han var svart till Dead Prez? Vem är smygvänster till Looptroop? Vem är yngst på dansgolvet när Thorleifs spelar?
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Henke Larsson har i en DN/Svd intervju (minna inte vilken av tidsskrifterna) sagt att han lyssnar på Pac och Biggie. Rikard Norling före detta tränare i AIK lyssnar mycket på Bob Marley. Stefan Batan lyssnar på Absolute grillparty.
It´s all about Don W Miami!
hade inte robben the final countdown som favoritlåt? va väll en lista på chelseaspelarnas låtar här för några år sen?
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
"Stefan Batan lyssnar på Absolute grillparty." Hahaha :)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
såg Mästarnas mästare på SVT och där sa Thomas Wassberg att han gillade "lite hårdare rock" Han nämnde specifikt Rammstein som ett favoritband.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Babel och Drenthe är hiphop thögz.
Vi är överallt!
Pinto (andra-målvakt i Barcelona) är hiphop-producent på fritiden:
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Såg en intervju med Henry där han nämnde Public Enemy och Wu Tang, sammtidigt nämnde han 50 Cent också.
Steve Rifkind must of been sniffing!
Minns en intervju med slalomåkaren Markus Larsson för några år sen där han sa att han gillar Hiphop och framför allt Jay-Z.
2048 || Militia Sound Crew
Jukka Voutilainen i HV71 lyssnar på finsk hip hop! han har bra musiksmak :)
Haters gon' hate...
Vi har ju NWA-Calle i DIF
DIF!
Mats Sundin sa nån ggn att hans favoriter är A Tribe Called Quest..
Har för mig att Beckham pumpar hiphop =) Samma med Davids och Cice!
Highfive anyone, anyone?
Lyricist
2009-03-18 14:28
hörde i nån interjuv att Phelps lyssnar på hiphop innan tävling
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Daniel Agger's favorit grupp är Volbeat Någon amerikansk fotbollsmålvakt lyssnade på heavy metal innan matcherna Det var inte Friedel, Kesey Keller eller Howard. utan en annan
Dirk Nowitzki (tyska NBA-stjarnan som spelar i Dallas Mavericks) blev tillfragad en gang hur han inte blir nervos nar han skjuter frikast. Han sa att varje gang han skjuter frikast sa hor han David Hasselhofs " I've been looking for freedome" i huvudet. Nasta Mavericks match sa hade motstandarlagets hejjarklack printat ut massa ansikten pa David Hasselhofs och viftade med dem haha :P
At the gates of Eternity...
För mig Zlatan digga 50 också...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gerrard spöa på den där djn för att han inte ville spela Phil Collins...Det säger väl rätt mycket.
We run these streets like cops do red lights!
hehe Kåmark, vilken jävla sköning! Med tanke på att han dansade gully creepa när han vann osguld och slog världsrekord kan vi räkna ut vad Usain Bolt gillar!
45 clash är fett underskattat
Med tanke på att han dansade gully creepa när han vann osguld och slog världsrekord kan vi räkna ut vad Usain Bolt gillar! Med "vi" menaru du och Govänö andy?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
en vild gissning är ju att shaq diggar rap... :)
hiccory P23 alla som har någolunda slutledningsförmåga
45 clash är fett underskattat
jag kan inte se klippet med kåmark, vad säger han att han gillar för musik?
..
fofoyafoster Han säger att han gillar reggae och då nämner programledaren Bob Marley men då kontrar Kåmark med dancehall och att han diggar Elephant Man.
2048 || Militia Sound Crew
Fredrik Ljungberg lyssnar på "Eveanesence, (sic) ODB, Linkin Park" haha
Why the fuck can't emcees emcee no more?
haha ljungberg asså.. tror patrik sjöberg gillar bass hunter om jag inte hört fel..
vet att brynäs målvakter denna säsong var hiphopare.. dvs markström å lindbäck
...
Rickard Wallin, Färjestad, lyssnar mycket på Jay-Z. Emil Kåberg, också Färjestad, lyssnar på metal.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Hade vart roligare ifall Kåberg lyssnade på Jay Z.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län