I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-06-28 11:49
han är helt galen ibland, OHHH JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAR VILKEN SMÄLL OJJJJ JÄVLAR FAN JÄVLA SKIT HELVETES FAN , jag e livrädd ibland när jag kollar på ufc och han gapar så
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2009-07-10 16:10
Lånar denna tråd för att uppa morgondagens underbara gala, UFC 100. Fan vad taggad jag är. Ska njuta av alla matcher men hoppas framförallt på att Mir subbar ut Lesnar.
 9-1
Poet

2009-07-10 17:13
Haller med! Har aldrig diggat Lesnar.
At the gates of Eternity...

2009-07-10 17:15
Nej fuck him. Släpp in Fedor i leken så får vi se den riktiga tungviktsmästaren. OT, men Fedor ska gå en match i augusti.
 9-1

2009-07-10 17:18
ja antar att man inte kan se denna gala på någon svensk kanal?

2009-07-10 17:20
jo tv4 sport sänder direkt med start 04.00 lördagsnatt eller söndagsmorgon om man så vill
 9-1

2009-07-10 22:11
Kommer bli riktigt spännande. Som sagt, ut med megamonstret/miffot Lesnar!

2009-07-10 23:17
Är jag den enda som gillar Lesnar? Tycker han verkar ha en skön inställning och han är underhållande att titta på.
Men på lördag, då vinner Mir tillbaka titeln, hoppas jag.. tror jag.

Men GSP emot Alves är mest intressant, GSP är en riktigt smart fighter och jag tror att han kommer vinna matchen p.g.a det men det kommer bli riktigt spännande!
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"

2009-07-11 00:09
Hock: Om du nu gillar Lesnar, varför tror och hoppas du att Mir vinner matchen? Brock Lesnar verkar ju vara en idiot. Tydligen har han alltid varit det. Gick före i köer som liten och struntade i vad andra tyckte, han var ju inte intresserad av att skaffa vänner, han ville bara ha glass först av alla typ. Det är bufflar som honom som förtjänar ordentligt med stryk. Tyvärr har han fötts med en sån jävla kroppshydda att det inte är många som klarar av att ge honom stryk. Just därför vill jag se att han kommer få ångra att han gav sig in i den riktiga leken. Om han tyckte att domaren bröt matchen sent när han klappade sist, så hoppas jag att domaren har tagit kisspaus när han klappar denna gång så att han aldrig mer kommer kunna klappa.

2009-07-11 00:42
CapKillah

Lesnar är inte min favorit precis, men tycker inte riktigt han förtjänar allt hat han får då han faktiskt gör intressanta matcher vilket är det viktiga för mig.
Klart jag vill att Mir ska vinna, tycker inte lesnar förtjänade någon titelmatch och Mir förtjänar bältet.

Sa inte Mir att han skulle bryta benet på Lesnar nu? Skulle vara skojj om Lesnar fastnar i ett lås igen och Mir tar i lite mer :)

2009-07-11 17:06
HEJA MIR OCH GSP!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2009-07-11 20:03
Haller med CapKillah, Lesnar ar inte ens bra, han ar bara stor.

2009-07-11 20:41
Klart som fan att han är bra, men det är tungviktsklassen som saknar riktiga ess. Ingen silva ingen gsp. Kan man inte bli bönhörd och låta alla kontraktsfrågor lösas och köra Fedor så får vi ett ess i den klassen också.
 9-1
Poet

2009-07-12 01:46
Tottenham: Hade det funnits 4-5 snubbar till i Lesnars viktklass, sa hade Lesnar varit en has been forlangesedan.

2009-07-12 03:56
Tottenham: Bra kanske, men ingen all around fighter.

Jag är lite rädd att inte Mir kommer klara av Lesnar, men jag håller tummarna! Nu börjar det!!

2009-07-12 04:02
Lets do this!
 9-1

2009-07-12 08:28
Fyfan vad skön knock bisping åkte på haha.

Tråkigt för Mir, han hade inte mycket att säga till om tyvärr :/
Poet

2009-07-12 08:39
Det var tyvarr ganska vantat. Och fyfaan vilket sportman ship Lesnar visade. Sicken tont! Jag forstar att Lesnar var sur for att Mir snackade skit i borjan, men att bete sig sadar och peka finger at publiken. Dar sjonk min respekt for han bara mer.

2009-07-12 13:17
BC99
Håller med, inte tyckt något speciellt om Lesnar som person innan detta utan bara tyckt han är intressant i buren, men vilken jävla idiot han är tyvärr, alla champs borde vara som GSP.

2009-07-12 16:10
Håller med er. GSP håller fortfarande måttet. Nu är det bara hoppas på att det kommer komma fram någon ny yngre tungviktare som kan ta sig an the big gigant.

2009-07-12 17:55
Lesnar är i verkligheten väldigt ödmjuk och en lugn person som enligt vad jag förstått sällan blir upprörd. Det han gjorde igår var att sälja biljetter. Han kommer ifrån Pro wrestlingen och tänker tydligen fortsätta bygga sin image som en badboy. Något som många på forumen tydligen gick på.

Lesnar är smart, han vet hur man skapar hype. Snälla killar säljer helt enkelt inte lika mycket Pay-per-view.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2009-07-12 18:11
insane M P25 aka lesnars kusin, eller nåt..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-12 18:34
svanspelle: Verkligen.

insane M: När hängde du med honom sist som vet hur han är privat? Han verkar lika smart som en åsna, och hans attityd verkar inte vara något PR-trick, det har ju sagts att han betett sig lika illa sen han var liten. En stor jävla knöl är vad han är. Varför skulle man sälja mer biljetter för att man är en idiot. Machida som ligger nån viktklass under är ju även han mästare, och där har vi en kille som verkar ödmjuk. Jag ser hellre hans matcher med spänning för att se hur länge han klarar behålla bältet än en jävla gorilla. Det enda jag vill se är Lesnar utslagen. Vilken mästare vill att publiken ska se honom knockas? Du hörde väl att det var fler än mig som inte diggade Lesnar. Och även fast han skriker att han älskar att höra buandet så kan ingen person på allvar mena att man hellre vill bli hatad/mobbad än älskad/omtyckt.

Och vad fan var det för tumme i halsen grej Lesnar körde med? Första gången jag sett nåt sånt. Mir verkade ju lite förvånad också. Fucking retard, slåss som en man, inte som en padda!

Poet

2009-07-12 21:12
Insane: Det ar UFC vi snackar om. Biljetterna saljer sig sjalv, eftersom det ar rikiga matcher och inte latsas-wrestling sa behovs det inget javla skadespeleri. Det ar just av den anledingen Lesnar formodligen inte spelar, han ar bara en stor "bully" som blev sur att nagon ville utmana honom. Som sagt, Mir snackade javligt mycket skit, ja. Men Lesnar hade ju inte behovt gora nagot annat an att vinna over honom, om han nu sa garna ville poangtera nagot.

Istallet... sa vagrade han att shake gloves, kor tummen i halsen grejen och senare pekar finger at publiken. Spelar ingen roll hur manga matcher han vinner eller vilken titel han har, han har aldrig varit nagon javla "champion". Jag hoppas Velasquez kan satta den har idioten pa plats.

2009-07-13 00:00
svanspelle Om ändå..

CapKillah Jag är ett MMA-fan och har sett flera intervjuer men Brock. Då är han inte alls arg och framstår knappast som korkad, han har även erkänt att detta bara är ett spela för galerierna. Som sagt kommer han ifrån WWE-cirkusen.

Här har du en intervju med honom om du inte tror mig. Jag tycker iallafall inte att han verkar särskilt korkad och inte ser det ut som att han är direkt upprörd över frank mir heller?

finns fler intervjuer som inte är countdowns där han framstår som en sympatisk och lugn person.

BC99

Biljetterna säljer bara sig själv till viss mån. Jag gillar också machida bättre n lesnar och ser mycket hellre honom. Men majoriteten av dem som köper ppw korten i USA håller inte med oss. Dom ser hellre en skithög som Lesnar som ger fingret åt publiken och säger att han ska gå hem och sätta på frugan. (Liksom dom hellre ser retards som Junie Browning och Cris Leban bete sig som muppar än vad dom ser snälla tysta killar som inte dricker och bråkar)

Och detta är inte min åsikt, utan fakta, Brock Lesnar är den MMA-fighter som säljer överlägset mest PPW kort. Så är det. Tragiskt nog.

Här har ni källor på det. finns överallt om dessa inte duger.

Länk till http://promma.info/index.php/2008/12/13/2008-pay-per-view-champion-brock-lesnar/

Länk till
http://www.fightticker.com/story_1213081215_new_pay_per_view_king_brock_lesnar

2009-07-13 00:03
Ännu ett "bevis" på att det är badboys som säljer är att den enda fighter som sålt fler PPVs i UFCs historia än Brock är tito Ortiz, som även han körde med BadBoy attityden.

2009-07-13 00:08
2008 års PPV top 10 lista i USA.

1. Boxing: Oscar De La Hoya vs. Manny Pacquiao, Dec. 6, 1,250,000
2. UFC: Brock Lesnar vs. Randy Couture, Nov. 15, 1,010,000
3. Wrestling: WrestleMania, Floyd Mayweather Jr. vs. Paul “Big Show” Wight, March 30, 670,000
4. UFC: Georges St. Pierre vs. Jon Fitch/Lesnar vs. Heath Herring, Aug. 9, 625,000
5. UFC: Lesnar vs. Frank Mir, Feb. 2, 600,000
6. UFC: Quinton Jackson vs. Forrest Griffin, July 5, 540,000
7. UFC: St. Pierre vs. Matt Serra, April 19, 530,000
8. Boxing: Felix Trinidad vs. Roy Jones Jr., Jan. 19, 500,000
9. UFC: Chuck Liddell vs. Rashad Evans, Sept. 6, 480,000
10. UFC: B.J. Penn vs. Sean Sherk/Tito Ortiz vs. Lyoto Machida, May 24, 475,000

2009-07-13 00:40
Jag tycker att somliga här överanalyserar lite(från båda hållen).

Kolla Brocks två post-fight intervjuer(det första och det sjätte klippet från vänster) Länk till http://uk.ufc.com/
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Poet

2009-07-13 05:05
Insane: Sa du tror inte att matcherna ocksa saljer for att det ar en hel del manniskor som vill se Lesnar aka pa stryk? Plus nummer 2 pa den listan var ju Couture som var titelhallare (och Couture ar ju stabil fanbase).

2009-07-13 11:55
BC99: Självklart är det så. Många avskyr brock, vissa gillar honom säkert. Jag är inte heller särskillt förtjust i honom och ser honom gärna få stryk (fast jag vet inte vem som ska kunna ge honom det just nu)

Poängen vara bara att Brock tjänar jävligt bra med pengar, eftersom han drar så mycket folk, och det är bättre om han då skapar kontrovers genom att bete sig som ett svin än om han är som på intervjuen i vidoen jag länkade, dvs en snäll helyllekille.

Inom Prowrestlingen har dom godbuys och badguys, dom är jävligt overdrivna stereotyper. Brock var en av de största badguysen. Alla hatade honom och det gjorde honom till en av de största stjärnorna inom den "sporten" (och wrestling är ju av någon jävla anledning väldigt populärt i USA) Han är till viss mån en skådespelare och det är givet att han bara fortsätter med det nu.

Randy drar ju också publik men han är en mycket mer etablerad UFC fighter än brock.

marvingaye Ja, bra klipp. Där säger han ju just det. Att han är en entertainer. Jag kanske "överanalyserar" lite men det var bara för att jag blev påhoppad efter min första post om brock.

2009-07-13 12:37
ni är alla välkomna ombord på brocktåget när ni torkat tårarna

tut tut
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap

2009-07-14 15:33
Hendersons knock var som en orgasm, jävla kung.. men det var väntat... Bisping har bara mött småpojkar..

Brock är en kultgubbe och ju argare han blir ju mer älskar jag honom. Förstår inte att vissa människor trodde på allvar att Mir skulle kunna ta hem det där...

GSP är fortfarande sjukt tråkig att titta på.. Bort med honom. Visst han är sjukt duktig och smart som fan.. men.. vem fan vill se en flintskallig heman-gubbe ligga och krama bort alla ronder..

Finch e kung!!
rapperted.se
Poet

2009-07-14 16:45
Insane: Haller med. Men samtidigt ar det som du papekar, att Pro-Wrestling ar skadespeleri. Men i och med att UFC ar pa riktigt, sa behovs det inget svineri. Behovs det rivalitet? Ja, sa klart. Men att halla pa att svina sig som han gjorde ar larvigt.

I've been an underdog in athletics since I was 5. I got zero college offers for wrestling. Now people say I can't play football, that it's a joke. I say I can. I'm as good an athlete as a lot of guys in the NFL, if not better... I've always had to fight for everything. I wasn't the best technician in amateur wrestling. But I was strong, had great conditioning, and a hard head. Nobody could break me. As long as I have that, I don't give a damn what anybody else thinks.

Tror hans egna ord sager det bast. Han ar bara en arg och frustrerad snubbe, som tror att han inte far ett erkannande for att han ar stor, nar det egentligen handlar om att han bara ar ett rovhal.

Ted: Fitch.

2009-07-14 23:36
Båda ni har rätt. En hel del av hans "antics" är entertainment, han gillar att showa för publiken. Något som han säger sitter i märgen sedan hans WWE dagar.
Men samtidigt så är det tydligt att han är en person som håller känslorna på ytan och blir lätt "amped up" och är inte så duktig på att dölja det. Tror inte det är en direkt noga utplanerad "bad boy" act utan det är så han är helt enkelt.

Om man jämför hans försnack och eftersnack i hans titelmatch mot Randy Couture med den nu senast mot Mir så är det en hel del skillnad. Han var väldigt ödmjuk både innan och efter matchen mot Couture. Nu inför Mir matchen så hade Mir snackat en hel del skit, Lesnar var fortfarande pissed efter förra förlusten, en förlust som han själv vägrar erkänna hade något med skicklighet att göra utan var endast tur. "He had a horse shoe up his ass".
Dana skällde ut honom efter fighten och han fick hålla presskonferens där han bad om ursäkt för sitt beteende mot publiken och sa att han kommer dricka Bud Light hela kvällen.

Jag varken gillar eller ogillar honom. Tycker bara att han är väldigt underhållande.
Kommer bli intressant att se om(eller när) Shane Carwin alternativt Cain Velasquez ger honom smisk. Båda har ju sett jävligt bra ut i sina matcher och är hittils obesegrade i UFC.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2009-07-20 14:41
Dream 10 var fet!

Länk till http://din-mma.blogspot.com/

kolla matcherna där

2009-07-22 13:16
Och nu ser det ut som om Fedor barnett matchen inte blir av pga Barnetts dumma jævla roidande....IGEN. Jævla idiot, sæger ena minuten att han ser Fedor som en personlig væn och andra minuten knaprar han piller och fuskar infør matchen mot honom.

Jag såg fram mot den matchen, hoppas han får møta Yvel igen och att Yvel biter av honom ørat eller ngt, jævla idiot.

Kolla Sherdog før nyheten.
Legion=sötast

2009-07-28 02:05
Carlos Prada från Pancrase är en grym talang. Hans karriär är påväg spikrakt uppåt, slog Tobbe Hellström sist på K1 i Norrköping. Har sjuka submissions och har en jävla träningsvilja, det bästa han vet är att träna, helt maad kille. Tror vi kmr se honom i framtiden i USA. Btw han e 90a

2009-07-28 08:32
Nu på lördag är det Affliction 3 – Trilogy med Fedor.
 9-1

2009-07-28 18:28

2009-07-28 18:31
Ajdå.
 9-1

2009-07-30 22:39
Carlos Prada är grym men det finns bättre unga fighters i Sverige.
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "

2009-07-31 21:06
Lesnar är ju världsmästare så hata ni på den bilden media förmedlar av han, han är ju ödmjuk och smart i övrigt och han gjorde pannkaka av mir.
 http://www.myspace.com/murderdem