I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

favorit youtube videon !(fotboll only)

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2008-12-31 16:38

favorit youtube videon !(fotboll only)

får rysningar av videon .. till och med mina interista kompisar tycker den är överlagt bästa youtube videon på en spelare

länka era !

Survival of the fitest only the strong survive.

2008-12-31 16:41
nu såg jag bara på halva, men jag tycker att han är smutsig, jag tycker att hela milan e smutsiga...fast jag tycker att allt söder om brennerpasset är fruktansvärt smutsigt
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2008-12-31 16:43
smutsig ? visa mig en spelare som spelar med mer hjärta än gennaro gattuso

2008-12-31 16:46

Kära youtubeklipp jag blir glad i själen av att titta på dig, varje gång.

2008-12-31 16:47
haha så ägd , stuart baxter är söt också .

2008-12-31 16:57
här har du

http://www.youtube.com/watch?v=Z9jk2nBUc5c&feature=related
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2008-12-31 16:59
hahhahahahahhhahahahahahahahhhahahahahahaaahahahahahahahahahahaahah

2008-12-31 18:52

Denna är min favorit, eller i alla fall bland mina favoriter. Vackert. :-)
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2008-12-31 18:53
haha nu när yamo la den så måste jag lägga en annan av mina favoriter :)

2008-12-31 21:54

Kanske inte dem roligaste, men gåshudare ur svenskt perspektiv (bortsätt från första då)

2009-01-01 01:42
Afropolack

Dåligt försök till provokation. Mitt video hade inget med Milan att göra, det var en video om tiden i Serie B. Trodde du jag försökte provocera dig eller något?

Men jaja, du bad om det... ;-)

Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2009-01-01 03:00

En otrolig spelare....

3 mål på 6 minuter och en helt galen kommentator i scarpini..

Länk till http://www.youtube.com/watch?v=o0_DsmDQ5uY

Länk till http://www.youtube.com/watch?v=HLCnDir6Rzs&feature=related
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-01 03:01

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-01 12:44
Komiskt att en Italienare skulle komma på den som jag får rysningar av - varje gång.

Zola... jag är helt övertygad om att han skulle domminera precis lika mycket idag i Chelsea, ett litet geni... den bästa vi har haft.

Och NÄR, inte om utan NÄR, han tar över som tränare för Chelsea kommer det bli bananas. När han kommer hem igen.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-01-01 13:42

2009-01-01 17:10

Måste bara dra upp the impossible goal by roberto carlos haha. Med genomgång och allt.

2009-01-01 19:47
Helt sjukt Xtremesia

Men jag är fortfarande tveksam, vad han än säger (Carlos alltså) om det var menat som det blev, jag tror snarare på ett "våldsamt" inlägg bara för att rädda bollen som kunde gått precis hur som helst, kunde varit lösare beroende på hur han träffat, kunde mycket väl ha skruvats utåt osv osv osv osv... OSV.

Men även om det är tur, så är det helt sjukt... :)
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Admin

2009-01-01 19:49
Xtremesia

Haha, skön kille! Han var helt överupphetsad över fysiken.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2009-01-01 20:04
Haha bästa är i slutet.

"We should be blessed, that we were alive when this goal was scored. Hahaha"

Psycholess
Jag tror mer att han hoppades på det bästa genom att bara hålla den inne. Sen är han nog väl medveten om vad han kan göra med sin vänsterfot. Att de blev som det blev e ju ba bonusen haha. Fattar ni om de hade blivit ett inlägg, hjärnskakning på den som hade försökt nicka?

2009-01-01 22:34

Jag får gåshud varenda gång jag ser denna. Perfekt video
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"

2009-01-02 01:06
Wow. Känns som att detta är en video man bör visa till många smålag vissa varianter är riktigt bra och uttänkta..?

2009-01-02 16:41
 Tottenham Hotspur

2009-01-02 21:12
Xtremesia och hoffas videos var ju bara feta!
Barca målet fick jag rysningar.
Jag har ingen personlighet

2009-01-03 13:04
Att frisparken från min länk sitter i krysset från 35 meter har ingenting med posten att göra. Det är Gazza som hänger den mot svinen, det är kärlek.
 Tottenham Hotspur
Moderator

2009-01-03 15:12

Fruktansvärt vackert för mig, var ett stort fan av van Nistelrooy, underbar tid i United.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-01-03 15:12

Steve Rifkind must of been sniffing!

2009-01-03 15:26

49 unbeaten!!! största bedriften i modern fotbollshistoria! ever fallen in love?

2009-01-03 15:34
:') GRANDE ALEX
AMICI DI NESSUNO

2009-01-03 16:58
Steve Rifkind must of been sniffing!

2009-01-04 14:51

Hala Madrid!
-.-DMX-.-

2009-01-05 02:36
El_Presidente P23

ahahahaha!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2009-01-05 18:07
mike_ P23

Jag hade rysningar hela filmen igenom, den filmen var rent guld ;)
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"

2009-01-05 22:57
 Tottenham Hotspur

2009-01-05 23:30
Alla youtube filmer som den magiska killen med #14 är med i.

Vi saknar dig Henry, fyfan.
be the change

2009-01-07 13:34

Fet inramning!

2009-01-07 14:12
hyenan

DET DÄR, är kultur! Fy fan vad jag ryser, brittisk (Ja, jag räknar Skottland, England och Irland som 1) läktarkultur at it´s best.

2009-01-07 19:36
Kan någon länka till ett klipp där engelska/spanska fans sjunger under matcher?

Vet att Pool har duktiga fans, men i överlag känns det ganska dött på brittiska och spanska läktare nuförtiden. I alla fall när man ser det från TV, vet inte hur det ser ut i verkligheten då jag inte har besökt någon spansk eller engelsk arena. Läktarna har säkert varit livligare tidigare men just nu känns det som om engelsk (och spansk för den delen) läktarkultur har vissnat bort. Nu syftar jag på under matcherna, hur "inramningarna" och allt ser ut före/efter match har inget med detta att göra. Just sången och tifon etc, hur står det till i dessa länder? Vill inte höra folk som kommer med "ja supportergrupperna är bannlysta från arenorna", för såna grupper består uppenbarligen inte av några supporters...

No al calcio moderno eller något, fan... Tråkigt att det ska se ut som det gör i två av de största ligorna i världen. Det hela känns nästan "fejkat", tycker att framför allt spanska fans brister i supporterkultur.

Är jag ute och cyklar nu eller finns det en gnutta sanning i detta påstående må tro?
AMICI DI NESSUNO

2009-01-07 21:37
Lite finfina grejer här.

Tifon o fina ramsor hör hemma i italien där den ledande supporterkulturen finns. Och inte bara bland topplagen, kolla in ascolis ultras de är otroliga.

2009-01-07 23:10
yamo
så fort det blir derby eller toppmatch (big four) är det ett jävla liv på läktarna. storlagens fans brister när det kommer till "vanliga" matcher, även om det är fullt på läktarna. det kan vara 60000 på emirates och ändå hör man bortaklacken mer (vilket kanske inte är så konstigt eftersom fans som åker till bortamatcher oftas utgör kärnan medan hemmafansen, fortf. big four, är mer utblandade med folk från skandinavien asien europa osv.). pools supportrar är bättre över lag på att sjunga, medan det krävs toppmatch, ett rött kort, en straff eller ngt för united o arsenal o i viss mån chelsea att tända till. sunderland - newcastle är det ett rent för jävligt tryck på och alla hatmöten är det också ett jävla liv på. dock inga tifosin, det har inte "satt" sig samtidigt som såna initiativ förbjuds pga säkerhetsrisker.
mycket handlar också om hat mot spelare, cashley cole buas ut i 90 minuter på emirates och gallas på stamford bridge och det håller verkligen i sig i 90 minuter.
det här tycker arsenal om robbie savage tex.

ofta har engelska sånger nån snygg diss i sig också. sen har engelsmännen sin pubkultur där alla ses före matchen och skriker lös sina känslor

2009-01-07 23:33
Vet att jag garvade högt när jag kollade på en Arsenal match precis när Ashley Cole blev klar för Chelsea. Länge, många gånger, och hur klart som helst.

Ashley Cole
You fuckin asshole you fuckin asshole you fuckin asshole

Komik :)

2009-01-07 23:46
Hittade den, hade lite fel men ni hajjar :)

2009-01-09 18:53

lätt den bästa ever, kommer ihåg som liten grabb när man såg detta, det var ju det ända man ville göra sen på match ju.. han e kung !!!!!!
Fucks your life up crew
Tjabo!

2009-01-10 07:56
Nej som liten grabb såg du denna och det var det som du ville göra sen under en match, och det vet du.
 Tottenham Hotspur

2009-01-14 16:13

Wow?

wow 2!

Rycker upp tråden när folk som tig-svets har en förmåga att döda den helt.. Två helt otroliga mål

2009-01-14 17:54

Ett mål som väcker sjukt mycket känslor. 0-3 mot bajen på söderstadion, samma dag som myten dog. Härligt klipp förövrigt.

Kunde inte låta bli, då man nu börjar se fram emot fotbollssäsongen efter en kall vinter.

För övrigt diggar jag Juveklippet från Serie B, Trezeguet och Del Piero, kungar!
DIIIF

2009-01-15 01:25
för alla som inte sett ett snyggt mål förr

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/AFIkco8xIzM&hl=sv&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/AFIkco8xIzM&hl=sv&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

45 clash är fett underskattat

2009-01-15 14:24

2009-01-15 15:37
Välkonstruerade frisparkar? Ja tack!

2009-01-15 16:31
Mitt interhjärta är glatt för att sheva är en skugga av sitt forna jag.
Men mitt fotbollshjärta säger annat. ;)

Frost har den inte vart uppe? Din andra video..?

2009-01-15 16:45
Det kan ha varit så att jag har scrollat förbi den. Kollade igen och jag kan inte se den?

2009-01-15 17:42
Xtremesia P16

he will be back :)