Världens bästa högerback?
Helt klart Maicon enligt mig
och vem fan är du?
Ja i kraft av att vara Juvefan så tar det emot att säga det men jag blir nog tvungen att hålla med. Inter har dock bara 3 bra spelare, resten är sopor. ;)
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Jag gillar Bosingwa & Sagna, men även Ramos.
be the change
Blir väl Maicon... Han eller Alves.
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Insane 3 bra resten sopor? wow nu blir jag bara mer stolt som interfan, vi spelar med sopor och ändå leder vi Serie A 6 poäng före Juventus.
och vem fan är du?
Just nu skulle jag nog säga:Daniel Alves , han är otroligt vass nu under Barcelonas formtopp. Sen har jag inte så mycket mer koll på lag eller spelare för tillfället. men andra kandidater ärMaicon ochBosingwa
Alves
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Maicon är äckligt bra
feel tha beaaat maaan
Moderator
2008-12-23 13:37
Maicon får jag också säga! Dock diggar jag Ramos.
time isn't wasted when you're getting wasted .
maicon, ramos, sagna, bosingwa ingen inbördes ranking
För övrigt jävligt mobbat av interistan Remy att starta en tråd när han vet att alla kommer skriva hans kära Maicon.
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Dani Alves, lätt...
''If life was prison, music would be the yardtime''-Gift of Gab
Yamo Som du kanske ser så har inte alla skrivit Maicon. Det måste svida värre än hemorrojder i röven på dig av att se våran Maicon dominera.
och vem fan är du?
Grygera är inte så pjåkig han heller nu mera. Han har en bit kvar till Maicon men han känns jävligt stabil bakåt och kommer runt rätt bra på kanterna ofta den här säsongen. Top 3 i serie A tycker jag nog.
Rafael
http://duckdown82.tumblr.com/
Remy Jo, mer eller mindre alla har gjort det om man exkluderar PL-folket som naturligtvis nämner sina egna lags spelare.
duckdown Rafael? Du måste skämta med mig dude?
be the change
Rafael är nog faktiskt världens bästa högerback... ...OM MAN PRATAR TVÄRTOM-SPRÅKET!! (ah, älskade att säga så när jag var liten. Ett sånt genialt ondskefullt hån..)
insane M P24 Haha, i min senaste text i lyrik forumet skrev jag precis som du gjorde :) Rafael har potensial, men långt ifrån världens bästa.
be the change
Maicon, gillade ramos förut men de senaste jag sätt av han är otroligt jävla urkasst! Diggar rafael och alves .. Yamo Dags för dig att göra en "bästa frisparksskytt" tråd kanske.. ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
JackVegas-: haha, det hade jag faktiskt ingen aning om. Läser aldrig på det forumet. Det poppade bara upp ur minnen när jag läste det där om Rafael. Kul dock att fler har grävt fram det gammla uttrycket. Måste vara minst 10 år sen man gick runt och sa så. Undrar om kidsen fortfarande kör med det. Ska nog dra av en sån imorgon vid julbordet. :D
Sagna, Alves, Ramos, Maicon..
ARSENAL! DJURGÅRDEN!
Maicon, utan tvekan. Han petar även Dani Alves i landslaget? Hur som helst så är Maicon först på listan utan tvekan, sedan kommer Dani Alves.
Yamosman exkluderar PL-folket som naturligtvis nämner sina egna lags spelare Och där har du mitt svar till dig. Sluta hänga läpp punk! och gör en tråd om världens bästa måvakt
och vem fan är du?
MIGUEL!
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Hahaha. Det vore inte lite mobbat det. "Världens bästa målvakt"- och "världens bästa frisparksskytt"-trådar behövs inte, tror alla redan vet svaren ;-)
Casillas & Junihno förmodligen ;).
Don't!
Alan Hutton såklart.
Tottenham Hotspur
Boswinga, eller miguel, bägge portugiser. bubblare sagna, killens lägstanivå är imponerande
rafeal är väldigt överskttad, . om jag måste välja en väljer jag nog mauricon -trump
deepundercover
Moderator
2008-12-28 01:23
Rafael är väl inte direkt överskattad? Han är 18 år och spelar lite då och då för att vänja sig, kan inte tänka mig att dom som sagt honom som världens bästa har varit så väldans seriösa eftersom han inte bevisat något än och inte har något att bevisa än heller.
time isn't wasted when you're getting wasted .
AIex P24 Så Anders Svensson är bättre än Kim Källström också då eller? Hur kan folk säga Miguel nu? Han spelade skit bra typ EM 06 eller när det var. DÅ var han absolut världens bästa högerback. men idag? jag vete fan.. Maicon har varit riktigt bra flera säsonger.. Top 3 Definitivt.. Dani Alves har enligt mig höjt sig ännu en niv¨å sen han kom till Barcelona, men det kanske bara är jag.. Väldigt svårt..
Ramos, utan tvekan.
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
Muzzka - "hur kan folk säga miguel nu" -06 eller år 2020424, he's the best! Och det va bara jag som sa de =(
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Dani Alves, of course. En Ramos i form är också grym.
FC Barcelona
Gillar Ramos.. men den som sa Ramos utan tvekan kan varken ha sett Real och hans säsong i år, alternativt Maicon eller Alves säsong alternativt Ingen fotboll alls på ett par år
Rafael är världens bästa om några år..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
härligt med "världens bäste om några år", vad fan vet ni? varför skulle det inte dyka upp någon ny kille om några år och hur fan kan ni ens veta om rafael har knäskålarna kvar om några år? håll er till topic eller starta en tråd om världens bäste högerback om några år... sagna är för övrigt bäst just nu. han verkar fan aldrig tappa i form, han bara fortsätter vara grym. sjuk kille.
Synd att inte Rafael spelade mot Chelsea, då hade hela Uniteds högersida bakom Ronaldo läckt som ett såll och vi kanske hade haft en chans... hans positionspel existerar inte. Lika roligt varje gång någon säger "Rafael!" som världens bästa... löfte kan jag gå med på. Men långt ifrån bäst, och långt ifrån Ordinarie.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Gary Neville
http://duckdown82.tumblr.com/