I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Battle for Stanely Cup 2008/2009

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2008-09-22 16:08

Battle for Stanely Cup 2008/2009

Har inte funnit någon tråd om årets säsong, vad är det som händer?! :P

Vad tror ni om årets säsong? Sj hoppas jag givetvis på mitt Detroit igen, men som vanligt blir det riktigt tufft..

dags o börja andas is igen nu folks!

2008-09-24 18:51
hallå har nhl helt dött här på whoa, kanske inte e så hiphop :P

kom igen nu, dags o ladda upp lite!

2008-09-24 19:23
Jag tror faktiskt Pittburgh floppar.. dem har förlorat en del nyckelspelare... Att tappa Malone samt Hossa som de släppte Armstrong för kommer att märkas.

Tampa kommer nog ta sig till slutspel iaf Blues också.

Detroit kommer vara utmanare till titeln tillsammans med Dallas, Flyers, Devils...

Skäll varning för Bruins, Blackhawks, Kings, Sabres och Caps

2008-09-26 11:13
Sharks vinner i år.
Visca el Barça!

2008-09-26 13:06
Dallas Stars såklart!
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

2008-09-26 15:22
Jag följer, tror på Detroit :) men det är ju 2 veckor kvar, eller tja tjuvstartar ju nästa helg i Globen men resten av lagen! ska skriva ner något detaljerat nästa helg

2008-09-27 14:15
Tror Detroit vinner i år igen. Man har behållt hela laget och har dessutom skaffat Hossa så dem ser riktigt bra ut. Dock kommer det säkert bli en spännande säsong där en hel del lag har kapacitet att vinna.

Pittsburgh må ha tappat en del viktiga spelare men dem har fortfarande ett grymt bra lag på pappret med 2 av världens bästa offensiva spelare i laget så nog kan dem gå långt. San Jose ser starka ut liksom Dallas. Tror också Montreal går långt iår. Som outsider tror jag chicago kan överraska en hel del. Ett lag fyllt med talanger som säkert kan göra det svårt för en hel del lag.

Sistaplatsen lär väll toronto ha en stor chans att knipa. Dem ser ju riktigt svaga ut i år. Synd att ett lag från en så hockey tokig stad som toronto är inte kan få ihopa ett bättre lag. Tycker även Kings och St. Louis ser ganska svaga ut på förhand.

2008-09-27 15:15
detroit vinner sjælvklart!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-28 16:08
Vart lirar Jaromir Jagr o Dominik Hasek då? Dom lagen kommer ju såklart vinna..

2008-09-28 16:15
Go go go DETROIT!
be the change

2008-09-28 17:08
jagr har väl lämnat nhl för ryska ligan lr hur va de, hasek e väl kvar i detroit, men de bör nog satsa på nån yngre som andramålis bakom osgood som fortfarande håller jämn nivå. Howard kanske.
men jo vi får väl hoppas att de försvarar titeln :)

ska bli spännande o se fall rangers lyckas, näslund kan faktiskt betyda en hel del, han har ju tappat de senaste säsongerna, men kanske får han en nytändning i ny klubb, kvallitéerna har han ju beviserligen..

hur blire me sudden egentligen? inte hört så mkt på ett tag...selende stannar i anaheim en säsong till, får se hur länge han håller..

ska bli spännande detta!

2008-09-28 17:17
Hasek har lagt av.

Sudden har inte skrivit på än och selänne har inte bestämt han heller.

2008-09-28 17:18
Detroits målvakter i ordning

1 Osgood
2 Ty Conklin
3 Jimmy Howard

2008-09-28 20:14
har selänne inte skrivit på? ofan trodde de va klart sedan ett tag..inte för ja bryr mig så mkt iof :P

2008-09-29 00:25
:P klart du bryr dig.. ducks fanboy ;)

2008-09-29 00:35
Ducks Sign Selanne
Anaheim's All-Time Leading Scorer Officially Rejoins the Club
Sep 28, 2008, 3:54 PM EDT

nu signa han lol
Moderator

2008-09-30 15:47
Det ska bli kul att följa dom svenska spelarna, som vanligt. Bäckström kommer nog växa och få en ännu större roll i Capitals. Detroit-svenskarna kommer säkerligen dominera i år igen. Hur kommer Per Ledin klara sig i Colorado? (Förhoppningsvis blir han en Tomas Holmström-typ.) Det ska också bli intressant att se om Näslund börjar producera i Rangers, kanske med hjälp av Jämtin.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Moderator

2008-10-04 13:26
Vakna Whoa! Nu är det bara några timmar kvar.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_

2008-10-05 18:27
mm helt okej match, syftar på pit-ott, men med tanke på hur peppad jag var så kunde de ju inte bli annat än ett litet antiklimax ;) närå men inte va de nån jättehöjdare..sen skämms ja lite som svensk om isen nu var så dålig som det sas...plus att ottawa borde ha vunnit, gerber va ju sådär...

kul att näslund fick trycka dit en puck i första matchen, den såg jag dock inte

2008-10-05 20:48
jag tror att det blir, pittsburgh eller dallas , som tar hem stanley cup iår,

såg också matchen igår mellan pit-ott målet gerber släppte in (1-0 målet alltså) det tycker jag att han borde ta , ( det är ju ELIIT PÅ HÖG NIVÅ)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-06 23:20
Är det någon mer än jag som spelar Yahoo fantasy hockey?
Visca el Barça!

2008-10-06 23:41
Pittburgh - inget annat är acceptabelt

2008-10-07 01:39
Pittsburgh saknar förmånga spelare just nu för att kunna tävla på allvar.

2008-10-10 10:50
lite överraskande med sånt slarvigt spel av detroit i natt..tillät leafs att vinna pga slarv mestadels, sen var toronto iof bättre än vanligt de oxå...får hoppas att de gläds av denna vinsten då det väl som vanligt inte blir så många vinster för dem iår :P
uppryckning detroit!

2008-10-14 17:11
Tur att NYR äger allt och alla än så länge.
CAMPIONI!

2008-10-14 18:18
ja kul för dem faktiskt, tänk att få se rangers gå långt i slutspelet i år, man vet aldrig :)

ganska vågig säsong hittils, ett lag spöar nåt me 5-1 för att sen falla med 5-0 i nästa match :P kul..

nu verkar detroit på gång lite grann..får hoppas de håller i sig.

vancouver känns rätt opålitliga..vart står dem?

ska skaffa NASN så jag kan hänga me ordentligt :P

2008-12-19 15:53
hehe Detroit visade vart skåpet skall stå i natt då de spöade San José med 6-0 :) Go Wings!