I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Boxningsklubbar Stockholm (vilken e bäst?)

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   

2008-08-24 15:25

Boxningsklubbar Stockholm (vilken e bäst?)

Hej!

Jag är inte ett dugg vältränad, snarare tvärtom. fast jag inte ser så ut så har jag skitkass kondis och kunde för någon månad sedan bara göra 5 armhävningar på raken (knappt). Har hursomhelst bestämt mig för att börja boxas (kan göra 11 armhävningar nu ;) ) och försökt komma i form till det en aning. Kan inte påstå att jag lyckats någe vidare men det är verkligen något jag vill göra så jag kommer komma i form...tids nog.

Kan dock inte bestämma mig för vilken klubb jag vill gå på. De jag tittat på hittills (på deras respektive snygga och inte fullt så snygga hemsidor) är

Linnea
Djurgårdens IF
Narva

Först var jag helt inne på linnea och hade inte ens sett de andra men nu vet jag inte. Så, vad föreslår ni? Jag vill inte bara motionsboxas. Planen är att om jag verkligen satsar hårt som fan så kommer jag vara mindre värdelös om nåt år. Just nu suger jag antagligen ashårt och kommer bli utskrattad men whatever.

Vilken är bäst helt enkelt? Många tjejer är INTE en fördel, ju mindre desto bättre. Och ju mindre grupper desto bättre såklart.

Science Genius Girl