Antegw : Jag har absolut inte påstått att USA skulle vara något blåbärslag, men de är inte oslagbara heller.
At the gates of Eternity...
bc99 : usa kommer vinna os, utan problem.. enda matchen dom kan få problem i är om dom möter argentina. annars kommer det lattja sig vidare ,utan problem..
Någon som vet vilka kvartsfinals matcher som sänds på 1an imon och vilken tid ? Hittar inte något någon stans.
Svt 1: 09.45-10.10 Basket, kvartsfinal Spanien-Kroatien (slutet av matchen) 10.30-12.30 Basket, kvartsfinal (h), Litauen-Kina svt 24: 16.15-18.00 Basket, (h), 1/4-final, ARG-GRE Saxat från svt's os tablå på svt.se, fan ja blir förtvivlad vart e usa:(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Antegw : Tror inte ens Argentina kommer ta dem faktiskt.
Trist att man missar Australien - USA, tror det kommer att bli en bra match då Australien var det laget USA hade svårast för i deras OS-uppvärmnings matcher. Då spelade inte heller Bogut vilket bör ge Australiensarna en extra boost. Tror dock att USA kommer att ta det men kanske inte med lika stor marginal som i de tidigare matcherna. Jaja, blir väl till att följa en live blogg igen vilket är ungefär lika frustrerande som att bara lyssna på en p-våffla... Argentina - Grekland lär nog bli den jämnaste matchen. Det känns ju som om Ginobli, Scola & Nocioni borde ge Argentina en fördel men Grekernas största styrka är väl som samspelat lag. Har faktiskt ingen känsla här vem som ar det. Att Spaninen slog Croatien var det nog ingen som var förvånad över. Litauen ser även de ut att klara av Kina utan några större problem.
King Schlong - Up in bitches asses like a thong...
ojojoj vilken match det va Argentina - grekland =)
ja verkligen! detta os bästa match helt klart =)
((MAAD))
ah helt sjukt! fan jag gillar inte basket så jävla mycket men det där var fan riktigt underhållande.
Anima Sola
Det är bara att tacka svt igen som lyckades missa att skriva att odm visade Australien - USA, tur man zappade och bara missade första quarten :) Bogut är OS största kärring, fick väldigt ont i foten när USA kom igång efter en trög start.... Synd att argentina möter dem i semi, hade hoppats på dom två i finalen. Spanien - Litauen kan nog bli ruskigt jämn.
Antoine "Flash" Howard (1975 - 2004) R.I.P
Två matcher idag, USA - Argentina och Spanien - Litauen, får se hur SVT tjabblar bort dem.
Fuck fuck. Kommer att missa matchen idag, pga att jag ska hålla i en utbildning mellan 15 - 20. Bästa matchen under hela OS ska man självklart missa. Aja jag får ta hem den när jag kommer hem istället. elller är det någon som vet om svt 24 sänder ngn repris på matchen ikväll?
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
Peacerich: Min vän! Analherpes på hela SVT's stab! :) Dem visar INGETING! Det ska gå en match nu kl 14:00, vad visar dem? Ingen basket i alla fall. Dem kan inte skriva att basket är på tablån när de visar en tom handbollshall istället. Analherpes!
Haha.... Ja det stämmer.. känns ju som om det är viktigare med bigmacs som hoppar över sugrör.. (hästhoppning) än att visa basket. Riktigt dåligt är det faktiskt. Nu när det är slutspel också, så känns det ju extra viktigt att dom visar. BC99: ska vi demonstrera? Bojkotta SVT!!! Bojkotta SVT!!! Bojkotta SVT!!! Bojkotta SVT!!!
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
enligt tvmatchen.se så visas argentina-usa 16:15 på svt 24:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Yeah det gjorde den, och Argentina torskade hårt. Han luffaren Delfino tar för mycket plats i det laget alltså! På söndag är jag spanjack!
Aa jag såg matchen. Tror usa mosar spanien ordentligt
När är finalen?
Crocodile Dundee for president!
Nån gång under söndagen :)
Så där står det på http://sydsvenskan.se/sport/os/osprogram/ Herrar, slutspel, bronsmatch 06.00-07.45 Herrar, slutspel, final 08.30-10.15 och på tv.nu står det annat.
08.30-10.15 Basket, herrar: Spanien-USA så står det på svt. så det är la då :D
Det var inte en så jäkligt lätt match för usa. Dwyane wade med 21 poäng i första halvlek :) Och dunken av fernandez :O Den var inte dålig. Riktigt bra match :D
Riktigt skön match. Kobe efter sista timeouten där va ju outstanding, spec 3+1an ooh wee. Usa förtjänade vinsten i turneringen.
vilken match! vilka kommentatorer! Aulander iaf, så jävla skön snubbe. Grattis US, men hörrni...FERNANDEZ' DUNK mot HOWARD(2.11), daem nigga!
what's good for the goose is still good for the gander.
visst var usa värda guldet men de hade ändå lite tur att calderon var borta och att rudy började på bänken på grund av huvudsmällen han fick mot litauen. men kobe var så sjukt överskattad. visst, han hade massa flashiga dunkar och satte en del skott som ibland till och med var viktiga men han missade också massor med sjukt dåliga skott, var inte särskilt mycket doberman på den defensiva sidan och inte i närheten av lika effektiv som till exempel lebron, dwade, bosh och paul. dwayne wade är lätt min amerikanska mvp för finalen och turneringen med lebron som tvåa och bosh som trea.
http://hoopdreamsblog.blogspot.com
Tycker Dwayne (säger inte detta för att jag är ett Heats fan) alltid har varit lite underskattad, men det har nog mest att göra för att Heat sög balle senaste säsongen. Rudy Fernandez's 196 cm, dunk på Dwight Howard (regerande Slam Dunk Competition Champ), hohoooo, very nice! :D Fast man kan inte ta något från Spanien, really. Synd att fler lag inte visade heart of a champion tidigare i turnering mot just USA.
Han kommentatorns garv är för övrigt riktigt jävla härligt. Låter så jävla evil o glad:D
Någon som vet när youtube får börja visa highlights och sånt dära från matcherna?? svts suger ju kuk..
Men lika glad är jag för det!